Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
żółte kierunki auta bez xenonow a z białymi maja ksenony

tak wynika z moich obserwacji

 

 

Co ma kolor kierunkowskazu do xenonu?? :shock:

Opublikowano

No a czego nie rozumiesz ?!

Lampy po liftowe ktore maja xenony maja biale kierunki

a te które nie maja xenonow maja zolte !

Tak wynika z moich obserwacji jak dodałem czyli do końca nie potwierdzone,

Opublikowano
No a czego nie rozumiesz ?!

Lampy po liftowe ktore maja xenony maja biale kierunki

a te które nie maja xenonow maja zolte !

Tak wynika z moich obserwacji jak dodałem czyli do końca nie potwierdzone,

 

Wszystko zależało od upodobań klienta, nie ma tu żadnej teorii spisku :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Czy e39 523i 99r z przebiegiem ok 350tyś.km rokuje jeszcze coś na przyszłość? Auto z zachodu, troche podrdzewiałe (klapa i 2 nadkola), ale po za tym nawet utrzymane wizualnie.
Opublikowano
Czy e39 523i 99r z przebiegiem ok 350tyś.km rokuje jeszcze coś na przyszłość? Auto z zachodu, troche podrdzewiałe (klapa i 2 nadkola), ale po za tym nawet utrzymane wizualnie.

 

Pytanie, jak na zachodzie ktoś je użytkował. Wizualnie to tam pikuś, po sprowadzeniu każda myjnia za 300 złotych zrobi z niej igłę, perłę. Osobiście znam E39 523i, która ma najechane 380 tysięcy, egzemplarz ze Szwecji i pomijając delikatne purchle rdzy, jest w znakomitym stanie technicznym.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Przebieg realny (chyba, że szukasz "igły" 180tys km :mrgreen: ), rokuje raczej dobrze ale oczywiście zależy od stanu. Pamiętaj, że kupujesz stan techniczny a nie przebieg.

Rdza na klapie to raczej często występuje.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Taki przebieg jest normalny dla tego rocznika .Po drogach jeździ wiele "igieł" z licznikowymi 200 ale w rzeczywistości często 3x tyle.Ja mam 728 z przebiegiem 340 tys. i jeździ idealnie.Poprawki lakiernicze w 15 letnim e 39 to norma. Takie auta kupuje się na podstawie stanu a nie licznika :)
Opublikowano
No a czego nie rozumiesz ?!

Lampy po liftowe ktore maja xenony maja biale kierunki

a te które nie maja xenonow maja zolte !

Tak wynika z moich obserwacji jak dodałem czyli do końca nie potwierdzone,

 

Bzdura. Wszystko zależy jak klient skonfigurował sobie auto. Ja mam pomaranczowy kierunek i mam ksenony.

Opublikowano

auto ma obecnie 180tys km (przebieg wydaje się prawdziwy, sprawdziłem w serwisie BMW po VIN że auto w 2003r na ostatnim przeglądzie gwarancyjnym miało przejechane 38tys km - co daje rocznie ok 13tys km, auto z Austrii), podczas dwuletniego pobytu w kraju zrobiło 50tys km, pozatym auto jest z w miarę pewnych rąk (piszę w miarę, bo jest to auto od kolegi mojego kolegi), a to plus przebieg już jest jakąś zachętą. Jedyny minus to kierownica, która nie była ustawiona na wprost, rzekomo po wymianie drażków - ale auto jechało prosto, i prowadziło się bez najmniejszego zarzutu.

 

Bardzo proszę o poradę, ponieważ na dniach musi zapaśc decyzja :)

 

Weź pod uwagę, że to ze auto miało w 2003 roku 38 tys km, nie jest na prawdę żadnym argumentem ze dzisiaj ma 180 tys km. To już 11 lat, jakby nie patrzec. Po drodze miało minimum 2 włascicieli... 13 tys km rocznie, jak na diesla w Austrii to bardzo mało. Średni przebieg benzyniaków jest tam wyzszy, o dieslu nie wpsominajac. Oczywiscie nie neguje, ze 180 tys km MOŻE być oryginalnie. Przy takim przebiegu - wnętrze w e39 powinno byc JAK NOWE - mówiąc bez przesady.

 

Co do zamulenia, to nie koniecznie to musi byc pompa. Może byc jakis inny element osprzętu. Trzeba dobrze przeswietlic silnik, uklad wtryskowy itp.... jesli auto ma org. 180 tys km - to moim zdaniem jest warte zakupu, nawet za cene wyższą niż średnia.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

ja kupiłem z 2002 z przebiegiem 167 tys km i tez przebieg się zgadza choć dbanie o samochód starszej babci niemieckiej zostawia do życzeń,

 

 

Ogolnie to to wiadomo im mniejszy przebieg tym lepiej ale trzeba piekielnie zwracać uwagę na sam stan to tez każdy wie ale tez na historie auta,

kto nim jeździł, jak nim jeździł, jak dbał, ilu było wcześniej właścicieli jakie naprawy już ma za sobą, a potem po stanie można wnioskować czy 1 z 2 się pokrywa,

są pewne sposoby jak sprawdzić jak ktoś jeździł autem itd przy kupnie auta,

 

I nie od razu się zakochiwać w przyszłym aucie tylko prześwietlić drania na wylot !

Opublikowano

I nie do końca prawdą jest ,że mniejszy przebieg to lepiej. Auto ,które przez 12 lat robiło kilka tysięcy rocznie na krótkich odcinkach od święta potrafi zrujnować niejeden budżet :) Widywałem samochody robiące przebiegi rzędu 80 tys. rocznie w trasach w idealnym stanie.

Wszystko zależne jest od wielu czynników nie tylko od przebiegu :) Tylko ,że w PL wszyscy chcą mieć koniecznie i za wszelką cenę ten najmniejszy - reszta jest mniej ważna.

Opublikowano
Tylko ,że w PL wszyscy chcą mieć koniecznie i za wszelką cenę ten najmniejszy - reszta jest mniej ważna.

I dokładnie taki dostają http://www.karawanier.pl/images/smilies/hahaha1.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Witam. A ja planuje właśnie kupić e39 i sie zastanawiam czy w ogóle warto pchać sie w auto 14 letnie. Zastanawiam się miedzy volvo s80 lub właśnie e39. Silnik TYLKO benzyna do zagazowania. No właśnie opłaca się gazować tak stary silnik czy to juz za stara konstrukcja na żyłowanie go gazem? Ponoć te silniki volvo 2.4 to i milion zrobią bez problemu a jak jest z bmw? Szukam duzej, wygodnej, komfortowej limuzyny. moge wydac 20tyś. No i myśle że koszty utrzymania tak starego auta tez nie beda najdrozsze. W obecnej vectrze b nie dokladam nic no ale sie sypie jak chu... Szukam auta na pare ładnych lat.
Opublikowano

Volvo jest nieco trwalsze, BMW ma wyzszą moc i da Ci duuuzo wiecej przyjemnosci z jazdy.

Ja zdecydowanie wybrałbym e39.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano (edytowane)
E39 śmiało możesz zagazować. Pamiętaj tylko żeby była to instalacja sekwencyjna z dobrze dobranych komponentów i założona przez kumatego gazownika, który to odpowiednio wystroi a nie tylko włączy autokalibrację. Co do kosztów utrzymania... BMW lubi części ori lub dobrych producentów, które swoje kosztują. Jak kupisz zadbany egzemplarz to nie będziesz musiał wykładać dodatkowej kasy na doprowadzenie auta do prawidłowego stanu. Przed e39 też jeździłem Vectrą. Ceny części czasem są 2-3 krotnie większe. Za to radość z jazdy nieporównywalnie większa. Jakbym mógł, to bym wcale z auta nie wysiadał :D Bierz BMW. Edytowane przez grostecki
Opublikowano
Volvo S80 jest sporo tańsze w utrzymaniu od E39.Ma zwykłe,toporne zawieszenie z możliwością wymiany każdej pierdoły osobno. Silnik jest dobry i ciężko go zepsuć jak również resztę. Ma niestety też wady - niektóre części bywają drogie i czasem jest problem z diagnozowaniem problemów. Co do E39 to miałem kilka i żaden nie sprawiał większych problemów. Koszty utrzymania będą zdecydowanie większe ale jak trafisz na dobry egzemplarz to nie powinno być źle. Trzeba tylko pamiętać ,że to nie jest vectra czy golf i troszkę gotówki trzeba posiadać.Często osoby przesiadające się z niskobudżetowego wozu są załamane cenami np.elementów zawieszenia czy amortyzatorów i "naprawiają" wóz najtańszym kosztem co owocuje załamką dla następnych szczęśliwców.Moim zdaniem o zakupie musi zdecydować stan auta nie przebieg czy ksiązki serwisowe,każde druciarstwo jest dyskwalifikujące. Po prostu kup auto od kogoś kogo stać było na utrzymanie go.Co do LPG to nie jestem zwolennikiem takich przeróbek w tych silnikach ale to moje zdanie,każdy robi jak uważa.
Opublikowano
tez się dziwie ze ludzie kupują drogie auta w utrzymaniu, do tego takie które sporo pala ale tak naprawdę szukają auta taniego w utrzymaniu co mało mu będzie palić dlatego wkładają gaz :mad2:
Opublikowano
Bo myślą, że jak stare auto to ceny części będą niskie. Niestety w przypadku większości modeli BMW to tak nie działa. Z drugiej strony w polskim społeczeństwie panuje przekonanie, że posiadanie BMW dodaje +10 do prestiżu :D Nawet niektórzy ubezpieczyciele dają zwyżkę do OC za posiadanie bmki :shock: .
Opublikowano
Tak to prawda że za takie auta jak BMW, Audi, VW jest zwyżka tylko za to ze auto jest tej marki. Wiąże się to z tym ze są to najczęściej kradzione auta.
Opublikowano

jak tak widzę co tu piszecie to mi się chce płakać

jak volvo jest trwalsze od BMW to ja jestem księdzem! to samo się ma do kosztów utrzymania

 

volvo to jest jedna wielka zbieranina !można tam znaleźć części każdego producenta

jak bym miał wybrać to brałbym wartburga niż volvo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.