Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A jak wygląda 3.0i 2 vanosy? dużo różni się od 2.8? też jest taki niezawodny?

 

Jest równie trwały jak 2.8, ale jesli 17 tys zł to dla Ciebie za dużo za 528i to o 530i nawet nie mysl. Dobre sztuki od 25 tys zł w górę.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Przypominam o tym egzemplarzu ! nie warto oglądać. Cała malowana + rdza

 

http://allegro.pl/bmw-e39-528-2-8-full-opcja-zamiana-i4046356004.html

 

 

Ze rdza to rozumiem ale nie liczysz chyba ze kupisz nie malowane 16letnie auto jeszcze bmke... :duh:

 

Wazny jest stan techniczny a jak jest dobrze pomalowana to co to przeszkadza...

 

Myślę ze to adekwatna cena jak za takie 528i. Ani tanio ani drogo. Nie malowanego 528i nie znajdziesz, a jak sie uprzesz, to cos wyszukasz w Niemczech ale kosztem 25 tys zł...

Rdza to częsty gość w e39 i e46, nawet sporo mlodszych od tej....

Za 16 tys zł to moze znajdziesz bardzo ładne e39, ale 520i. Z 528i będzie ciężko.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Przypominam o tym egzemplarzu ! nie warto oglądać. Cała malowana + rdza

 

http://allegro.pl/bmw-e39-528-2-8-full-opcja-zamiana-i4046356004.html

 

 

Ze rdza to rozumiem ale nie liczysz chyba ze kupisz nie malowane 16letnie auto jeszcze bmke... :duh:

 

Wazny jest stan techniczny a jak jest dobrze pomalowana to co to przeszkadza...

 

Myślę ze to adekwatna cena jak za takie 528i. Ani tanio ani drogo. Nie malowanego 528i nie znajdziesz, a jak sie uprzesz, to cos wyszukasz w Niemczech ale kosztem 25 tys zł...

Rdza to częsty gość w e39 i e46, nawet sporo mlodszych od tej....

Za 16 tys zł to moze znajdziesz bardzo ładne e39, ale 520i. Z 528i będzie ciężko.

 

kolego nie mam zamiaru kupować auta nawet za te 16 tyś które jest całe malowane i 98 rocznik. 25 tys za granicą ? chyba oglądałeś 2,3 lata temu. Za granicą sprowadzić można ładny egzemplarz za 12-14, a z rejestracją i gazowaniem 20 by wyszło na gotowo, tylko trzeba szukać.

Opublikowano
Ja powiem tak, zejdzcie na ziemie i nie piszcie, ze za 16k nie kupi dobrej 2.8 bo to nie jest 10 letnie tylko sporo starsze auto. Przykladem jest np. auto, ktore sprzedal kolega Kris jesli dobrze pamietam. M60b40 w automacie w bardzo dobrym stanie za 17k? Wiekszosc pewnie powiedzialaby, ze e39 v8 za 17k to trzeba 2x tyle dolozyc, aby jezdzic. Jednak myslmy logicznie, iz te auta maja juz swoje lata.
Opublikowano
Ja powiem tak, zejdzcie na ziemie i nie piszcie, ze za 16k nie kupi dobrej 2.8 bo to nie jest 10 letnie tylko sporo starsze auto. Przykladem jest np. auto, ktore sprzedal kolega Kris jesli dobrze pamietam. M60b40 w automacie w bardzo dobrym stanie za 17k? Wiekszosc pewnie powiedzialaby, ze e39 v8 za 17k to trzeba 2x tyle dolozyc, aby jezdzic. Jednak myslmy logicznie, iz te auta maja juz swoje lata.

 

w rzeczy samej, zgadzam się z Tobą w 100%

Opublikowano

Niemalowane 16 letnie auto, to tak samo w Polsce jak i za granicą niemal biały kruk... ale szukac można, nawet trzeba.

 

Ja od 2008 roku, odkąd zacząłęm przygode z BMW co roku oglądałem 10-15 sztuk różnych e46 czy to dla siebie, czy rodziny czy kumpli - i uwierzcie mi, że znalezc auto z niemalowanymi elementami to rzadkosć. Jak sie trafią to za baaardzo wysokie ceny, albo z innymi wadami, zużyte...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Tu sie zgadzam, ale malowane, a malowane to roznica. Wiadomo wiekowe auta to i ruda zaczyna brac wiec normalne, ze sie pomaluje. Sa rozne przypadki (ocierki na parkingu itp). Dlatego ktos kto szuka kilkuletniego auta nie powinien go dyskwalifikowac jesli byl malowany, co innego jak byl przed malowaniem na cwiartkach spawany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za granicą sprowadzić można ładny egzemplarz za 12-14, a z rejestracją i gazowaniem 20 by wyszło na gotowo, tylko trzeba szukać.

Oczywiście,od handlarzyny Turasa z cofką np.o 200tys.itd...

Właśnie takie i tańsze biorą nasi handlarze by jeszcze zarobić na polskim rynku.I wtedy kupujący myśli,że to okazja :norty: łyka taki egzemplarz bezwypadkowy z oryginalnym przebiegiem a później zaczynają się schody. :norty:

Opublikowano

 

kolego nie mam zamiaru kupować auta nawet za te 16 tyś które jest całe malowane i 98 rocznik. 25 tys za granicą ? chyba oglądałeś 2,3 lata temu. Za granicą sprowadzić można ładny egzemplarz za 12-14, a z rejestracją i gazowaniem 20 by wyszło na gotowo, tylko trzeba szukać.

 

Byłem w Monachium w na przełomie czerwca i lipca 2013 jak kupowałem swoją. Uwierz mi, że do 4tyś euro nie było co wybrać, takie same igiełki jak u nas. Nie wiem, może nie miałem szczęścia ale w komisach stało łajno a prywatni cenili jak za zboże.

Opublikowano
A jak wygląda 3.0i 2 vanosy? dużo różni się od 2.8? też jest taki niezawodny?

 

Jest równie trwały jak 2.8, ale jesli 17 tys zł to dla Ciebie za dużo za 528i to o 530i nawet nie mysl. Dobre sztuki od 25 tys zł w górę.

 

czytaj ze zrozumieniem, nie napisałem,że 17 tyś za dużo. Napisałem, że za szrota nie dam 17 tyś, a to jest różnica. Jeśli się dobrze poszuka, to i za 15 za granicą się wyrwie, okazję. Wszystko co drogie nie musi być dobre, a 25 tys to chyba lekka przesada. Takie ceny dają tylko niepoważni ludzie i niepoważni kupują. Znajomy kupił E46 2.0d 2004 rok wyszla go 26 tyś miała być igła, a okazało się, że była malowana :)

Opublikowano
W polsce jest ta durna mentalnosc malowana i przebieg nich** nie moze byc wiekszy niz 200tysiecy i tak 70% ludzi jezdzi autami ktore maja grubo powyzej 200tys a dalej wierza w to co pokazuje licznik... i jakos jezdza.. zaloze sie ze gdyby tobie ktos np na parkingu zarysowal dwoje drzwi i bys je pomalowal to by cie nie bolalo... wszyscy zawsze kupuja lub chca kupic okazje.. a i tak 95% kupuje Łupa...
Opublikowano
Popatrzcie na allegro jakies E39 powyzej pojmnosci 2.0, ceny swiezo sprowadzonych sa nie raz ponizej 20k to pomyslcie sobie ile to musialo kosztowac za granica jak takiemu handlarzowi sie jeszcze oplaca za tyle w Polsce to sprzedac, doliczyc do tego akcyze, i te inne koszty zwiazane ze sprowadzeniem. Moge sie zalozyc, ze biora jakies skladaki od turasow itd. potem plak i do dziela, jeszcze oczywiscie tekst, ze niedawno wymienione elementy zawieszenia, oleje, filtry itd. troche podrajcowac zdjecia w photoshopie i wychodzi idealne E39 a jechac za granice to za tyle co oni to sprowadzaja by same trupy staly.
Opublikowano
W większości są same ruiny albo golasy. Ale między 2 a 4tys EUR można czasem wyrwać coś ciekawego. Kwestia szczęścia i nierzadko długich poszukiwań.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

kumpel ostatnio dostał cynk od brata mieszkającego w niemcach że prawdziwa niemka chce sprzedać swoje ukochane e46

chciała 1800 euro

już był w drodze gdy się okazało że się właścicielka rozmyśliła ...

za parę dni telefon że teraz to na 100% sprzeda bo przytarła zderzak

pojechał i dostali auto by mogli pojechać na jakiś warsztat by sprawdzić stan techniczny

okazało się że do wymiany wszystkie wahacze i tarcze hamulcowe i kilka jeszcze innych pierdół

nawet wydech nieszczelny

jak powiedzieli o tym właścicielce to okazało się że ona o tym wie i że sprzedaje bo TUV się kończy a nowego nie ma szans zaliczyć

prosiła by wzieli za 1000euro

Opublikowano
Czyli sprawdza się stara prawda, że jak ktoś ma zadbaną Bumę to jej nie sprzedaje. Krys to był wyjątek, bo chciał M5 kupić :mrgreen:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Sprzedaje ale nie za taką cenę.

Ja swoją kupiłem po kilku podejściach do właściciela. Nie chciał sprzedawać. Auto zostawił dla wnuczki ale ta nie chciała nim jeżdzić bo za duże i manual (jeździła A-klasą w automacie). W końcu się zgodził ale o targowaniu nie było mowy. Zapłaciłem 6tyś euro.

Opublikowano

Co jak co, ale ceny 39 się nadal trzymają. Taniej już raczej nie będzie, więc jak ktoś chce teraz kupować, to nie musi się spieszyć, ani też ociągać :)

Pozdrawiam!

Opublikowano
Już cieszę się na myśl, jak sprzedam moją 520i za 10 lat jako pięknie utrzymanego klasyka za 10 tysięcy euro.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Co jak co, ale ceny 39 się nadal trzymają. Taniej już raczej nie będzie, więc jak ktoś chce teraz kupować, to nie musi się spieszyć, ani też ociągać :)

Pozdrawiam!

 

 

wedlug mnie spadną. na pewno nie z roku na rok ale co po nie które egzemplarze będą miały za np 2 lata 20 lat. O ile jeszcze np wersje V8 w M pakiecie itp bedą się trzymac o tyle np przedliftowe 520i wątpie. Zważywszy że za jakieś 2 lata E60 z początku produkcji będzie mozna kupić za tyle co teraz E39 w dobrym stanie. Automatycznie spadną wtedy ceny E39, skoro E60 bedzie mozna kupic poniżej 30 000 zł. Polecą ceny ładnych i zadbanych egzemplarzy, automatycznie ciągnąc najsłabsze wersje przedliftowe

Opublikowano

Chyba mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich :wink:

 

Tak rozglądam się za e39 od dłuższego czasu. Szukam głównie egzemplarza przed liftem, z M52B25 lub M52B28w manualnej skrzyni biegów.

Ostatnio przeglądałem ogłoszenia i znalazłem, to:

http://otomoto.pl/bmw-535-gaz-sekwencja-xenon-okazja-C32031883.html

 

Troszkę mnie zainteresowała, tym bardziej, że mam bardzo blisko do niej i byłaby to doskonała okazja, żeby sprawdzić auto powyżej tych 2.8l i pierwszy raz z automatem. Tylko zastanawiam się czy przednie reflektory są oryginalne? Uważam, że nie, ale nie jestem na 100% pewny. Co w ogóle sądzicie o tym egzemplarzu?

Opublikowano
Chyba mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich :wink:

 

Tak rozglądam się za e39 od dłuższego czasu. Szukam głównie egzemplarza przed liftem, z M52B25 lub M52B28w manualnej skrzyni biegów.

Ostatnio przeglądałem ogłoszenia i znalazłem, to:

http://otomoto.pl/bmw-535-gaz-sekwencja-xenon-okazja-C32031883.html

 

Troszkę mnie zainteresowała, tym bardziej, że mam bardzo blisko do niej i byłaby to doskonała okazja, żeby sprawdzić auto powyżej tych 2.8l i pierwszy raz z automatem. Tylko zastanawiam się czy przednie reflektory są oryginalne? Uważam, że nie, ale nie jestem na 100% pewny. Co w ogóle sądzicie o tym egzemplarzu?

 

Różnica w kosztach utrzymania 2.5 lub 2.8 w manualu a V8 w automacie jest dość istotna, weź to pod uwagę przy zakupie :wink:

Opublikowano
Link nie dziala.

 

Akurat dzisiaj ogłoszenie wygasło :|

 

Różnica w kosztach utrzymania 2.5 lub 2.8 w manualu a V8 w automacie jest dość istotna, weź to pod uwagę przy zakupie :wink:

 

Zdaje sobie z tego sprawę i dlatego pomimo, że mam do niej bardzo blisko, to jeszcze jej nie oglądałem. Głównie chodziło mi o wygląd reflektorów, czy to oryginalne BMW, no i trochę mnie ciekawi jak takie 3.5 l w automacie jedzie, bo szczerze powiedziawszy nigdy nie miałem okazji się przejechać samochodem z V8. :D

 

Tak z innej beczki. Czy jest sens szukać auta z wymienionymi przeze mnie silnikami z budżetem ok. 12 - 13 tys zł na samo auto?

Może szukać 520? Dodam, że przebiegi to ja robię raczej symboliczne (ok. 5 - 7 tys rocznie, głównie trasy) i może te 150 koni mi wystarczy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.