Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie straszcie tak ludzi tymi cenami ze komplet amorow i wahaczy to koszt 4-5 tysi.

Szansa ze ktos bedzie mial do wymiany wszystkie wahacze jest bliska zeru no chyba ze ktos nie pojedzie na sprawdzenie auta prze kupnem albo pojedzie bawara na rajd Dakar.

Jak włożysz padło to i 1tyś się zamkniesz a wahacze najczęściej wymienia się parami

Opublikowano

A później "cały świat" płacze jakie to BMW są ble, jak to ciężko zadbane e39 kupić i jak to ceny lecą na łeb na szyję :mad2: :mad2: :cry2:

A ja zawsze powtarzam, cena jest zawsze (prawie) odzwierciedleniem stanu pojazdu :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak, racja, ale wiecie, ja np wolę zrobić raz, i zapomnieć na kilka lat, niż potem co roku poprawiać, i bać się że coś się rozleci jak doładuję samochód, np na wyjazd wakacyjny, gorąco, dość spore obciążenie, klima i układ chodzenia mają spory test sprawności, zawieszenie musi jakoś oblecieć te nasze drogi.

Auto ma być pewne, a nie że jakaś chińszczyzna mi się rozleci za granicą w trasie. :wink:

Opublikowano

Szczerze? Chińszczyzny nie wsadziłbym nawet do Logana :mrgreen: co by to auto musiało mi zrobić, żeby tak je karać? :mrgreen: o BMW nie wspominając :mad2:

Ale "młodzi gniewni" kupują swoje BMW e39 za 6-7 tys. zł. i później pała na maksa a jak już auto stanie, to zaczyna się dofinansowanie gospodarki Państwa Środka :duh:

Opublikowano

Pany znam ceny i jak musze cos wsadzac to tylko najlepsze zamienniki ale mi chodzi tylko o to ze musowa wymiana wszystkich amorow czy to wahaczy zdarza sie bardzo bardzo rzadko i o tym tez warto napisac.

Wiadomo ze sa ludzie co chca odrazu bete doprowadzic do stanu igly a i tacy co powoli do tego dążą.

Nadgorliwosc gorsza od faszyzmu i niekiedy nie poplaca.

Opublikowano

Z cenami tez nie jest tak do konca, ze sa stalowym wyznacznikiem jakosci.

 

Poprzednie e39 kupilem po takiej taniosci, ze w sumie dzis chodza po wiecej, jezdzilem nim dwa lata. Przez ten czas wymienilem 1 - slownie jedna tulejke w zawieszeniu i krzyzak kolumny kierowniczej. Koniec.

Auto kupil pierwszy ogladajacy z pocalowaniem reki gdy ja sprzedawalem.

 

Obecne kupilem w cenie "normalnej" a troche dodatkowej kaski juz wymaga pomimo bdb stanu.

 

Jednak predzej kupi sie dobre drozej niz taniej, nie mozna sie ludzic, ze sie takie znajdzie.

E39 nie jest promem kosmicznym jednak jest ciut drozsze w utrzymaniu od Opla Vectry. :norty:

Wielu ludzi kupuje a pozniej szok, ze komplet hamulcow kosztuje 1.5k.

Opublikowano
Bo jak kupują auto za 7-8 tys. zł. to liczą, że komplet zawieszenia wymienią za tysiąc zł., komplet hamulców za 500 zł. i zaczynają się później "kombinacje alpejskie" :norty:
Opublikowano

Klasa wyzsza niestety zobowiazuje.

Tylko kupienie auta z 96 roku za 13 kola i wsadzenie w niego drugie tyle dajmy na to w ciagu 6-12 miesięcy podchodzi pod szalenstwo no chyba ze ktos lubi kupowac drogie sztrucle i doprowadzac je do stanu zylety.

Opublikowano

Ty mnie nie strasz :wink: Ja dałem podobną kwotę za e39 z 98 r. 520i i na razie w przeciągu 3 miesięcy od zakupu wydałem na nią 1.650 zł. (naprawa sterownika, termostat Wahler i wspomniane amortyzatory przód Sachs). Nie licząc oczywiście ubezpieczenia, kosztów przerejestrowania auta czy zakupu kompletu nowych opon zimowych Firestone Winterhawk.

Ale nie zapeszajmy i nie wywołujmy wilka z lasu :mrgreen: :norty:

Opublikowano (edytowane)

Wg mnie troche droga, 3oplaty + 3 gazownia, to juz kupe siana jest

i to malo tego w welurze ktory ma elektryke

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez weider91
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Magia "fotoszopa".

Dużo aut z ogłoszeń z Elbląga ma robione "profi" sesje. Są to właśnie ogłoszenia dla osób kupujących oczami, którym wystarczy wysmarowanie smalcem opon i podkręcenie kolorów.

W pisaniu bajek, handlarz mógłby stanąć w szranki z braćmi Grimm.

Pakiet M-Power :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Auto od "wzorowego właściciela", "z niemieckiego salonu", a fotele tak zasyfione, jakby ktoś babki błotne na nich robił. No ale w "fotoszopie" łatwiej podkręcić kolor lakieru. Podkolorowanie foteli to już chyba zbyt trudne.

Opublikowano

Z tymi zasyfionymi fotelami, to ja bym się wstrzymał :wink:

Ale to jest dobre: AUTOADI nie jest komisem samochodowym, jest partnerem dla wielu dealerów wiodących marek, w szczególności Audi, BMW, Honda, Mercedes i VW co wynika z kilkuletniej już, bliskiej współpracy w zakresie handlu samochodami osobowymi! :mrgreen:

 

Ale do rzeczy, mój kolega sprowadził dla siebie z Niemiec miesiąc temu identyczną 528i w identycznej specyfikacji +fotele m-pakiet, też czarna, z potwierdzonym przebiegiem 158 tkm. od przysłowiowego dziadka z garażu (pierwszy właściciel), który wymieniał na nowy model :wink: auto wisiało na ogłoszeniu tylko parę godzin i kumpel miał szczęście, że akurat trafił i od razu do gościa zadzwonił, zarezerwował, wsiadł w auto i na Niemcy bez zastanowienia. I ta 528i wyszła go po opłaceniu, zarejestrowaniu, wymianie filtrów, oleju, itp. oraz zamontowaniu sekwencji lpg 20 tys. zł. Więc cena tej z ogłoszenia powyżej jest jak najbardziej "normalna", pod warunkiem, że stan tego auta jest adekwatny do opisu :wink:

Opublikowano (edytowane)

Dziękuje wszystkim za tak szybką odpowiedz

Tak się zastanawiam w 535 był robiony rozrząd to dobrze, czy świadczy o kosmicznym przebiegu.

528 czy warto brać z felgami czy je olać i brać za 14900, i te 10 poduszek to nie błąd

http://allegro.pl/bmw-e39-m5-528-m-pakiet-shadow-line-xenon-skora-i4044691260.html

http://allegro.pl/bmw-535ia-245-km-xenon-skora-mpakiet-i4034071245.html

Edytowane przez Marian2

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Opublikowano

Moim zdaniem na tych felgach jezdzic normalnie sie nie da niestety.

Przy takiej glebie musza zostac wymienione amorki, seryjne nie dadza rady i szybko sie rozpadna.

No i ciekawe jak tam Vanosy, ktore lubia sie konczyc w tym silniku a ich naprawa nie jest tania.

Opublikowano
Sprzedawca pisze że sprzedaje bez kuł od traktora :D

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Opublikowano

Pisząc o vanosach masz na myśli 535? Nie jest tania, tzn.? :wink:

Pytam, bo sam wybieram się na dniach takiego obejrzeć, ale w manualu.

Opublikowano

Co będzie tańsze w utrzymaniu 535 czy 528 oczywiście chodzi o silnik

Np. ile kosztuje naprawa vanosa w 535 i 528?

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Opublikowano
Z tymi zasyfionymi fotelami, to ja bym się wstrzymał :wink:

Ale to jest dobre: AUTOADI nie jest komisem samochodowym, jest partnerem dla wielu dealerów wiodących marek, w szczególności Audi, BMW, Honda, Mercedes i VW co wynika z kilkuletniej już, bliskiej współpracy w zakresie handlu samochodami osobowymi! :mrgreen:

 

Ale do rzeczy, mój kolega sprowadził dla siebie z Niemiec miesiąc temu identyczną 528i w identycznej specyfikacji +fotele m-pakiet, też czarna, z potwierdzonym przebiegiem 158 tkm. od przysłowiowego dziadka z garażu (pierwszy właściciel), który wymieniał na nowy model :wink: auto wisiało na ogłoszeniu tylko parę godzin i kumpel miał szczęście, że akurat trafił i od razu do gościa zadzwonił, zarezerwował, wsiadł w auto i na Niemcy bez zastanowienia. I ta 528i wyszła go po opłaceniu, zarejestrowaniu, wymianie filtrów, oleju, itp. oraz zamontowaniu sekwencji lpg 20 tys. zł. Więc cena tej z ogłoszenia powyżej jest jak najbardziej "normalna", pod warunkiem, że stan tego auta jest adekwatny do opisu :wink:

 

to kolega miał szczęście ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tymi zasyfionymi fotelami, to ja bym się wstrzymał :wink:

 

Jak wg Ciebie te fotele są czyste, to masz coś z oczami, albo masz grafikę z 256 kolorami :norty:

 

Co będzie tańsze w utrzymaniu 535 czy 528 oczywiście chodzi o silnik

Np. ile kosztuje naprawa vanosa w 535 i 528?

 

To pytanie pasowałoby uznać za retoryczne, bo wątpię abyś takie pytanie zadał na serio :twisted:

Utrzymanie i serwisowanie M62 należy w przybliżeniu liczyć x2 w porównaniu z M52.

Naprawa samych Vanosów w M62 to koszt co najmniej 5k PLN, jeśli z rozrządem (czego wymaga niemal każde M62 z przebiegiem większym niż 250kkm) trzeba liczyć ok. 10k PLN.

Jak to mądrze napisał user z innego forum:

BMW z V8 ... powtórzę się, przy zakupie wpłaciłeś pierwszą ratę, teraz będziesz płacił kolejne, chyba, że chcesz go po prostu dojechać i sprzedać ;)

Opublikowano

To kolego mnie oświeciłeś z tymi kosztami, czyli szukam 528 i na tym poprzestanę.

Ktoś mi odpisze na temat tych 10-ciu poduszek?

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zawsze można kupić przedliftowe v8 które nie ma vanosów. Jak komuś zależy na wyglądzie zewn polifta to można auto za kilka tys doposażyć

 

Dla kogoś, kto nie kupuje rocznika, to chyba najlepsza opcja.

P.S. Vanosów nie było do 09.1998, więc dotyczy to starszych przedliftów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.