Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po nawigacji i KM widze, ze to jest przedliftowy samochod. ( myle sie ? )

Lampy z przodu zostaly wymienione , z tylu tlumik. Ciekawe co jeszcze w nim zmienial

Opublikowano
Tak jest przed liftowy :) Z tego co się dowiedziałem wymieniał ostatnio zbiornik wyrównawczy i filtr paliwa :P Te lampy wymieniane to jest prawdopodobieństwo że to dzwon :D?
Opublikowano

Moze poprostu ringi ladniej wygladaja :P

 

Mnie ciekawi na ostatnim zdjeciu ten licznik na srebrnej listwie z lewej strony.

Coz to za bajer? :8)

Opublikowano

A niby czemu mial byc dzwon? Bo lampy wymienione na polift? No litosci. Od cholery ludzi tu na forum ma zmienione bo sa ladniejsze i tyle.

W swojej poprzedniej tez zmienilem, nawet z tylu a harmonijka nie byla.

 

Jak ja nie lubie takiego glupiego gadania, lampy zmienione to zapewne byl rozbity do bagaznika :duh:

 

A po drugie auto ma 14 lat. Jak chcesz w ori farbie to idz do salonu tylko tam tez mozna sie zdziwic no i kase pomnoz razy 10.

Opublikowano (edytowane)

a co to jest pod włącznikiem świateł? Zestaw głośnomówiący? - EDIT już mnie koledzy uprzedzili

to tak seryjnie było czy dokładane?

 

Jak dla mnie auto wygląda uczciwie a to już dużo jak na poziom naszych ogłoszeń;)

Edytowane przez jarekcrx
Opublikowano
A niby czemu mial byc dzwon? Bo lampy wymienione na polift? No litosci. Od cholery ludzi tu na forum ma zmienione bo sa ladniejsze i tyle.

W swojej poprzedniej tez zmienilem, nawet z tylu a harmonijka nie byla.

 

Jak ja nie lubie takiego glupiego gadania, lampy zmienione to zapewne byl rozbity do bagaznika :duh:

 

A po drugie auto ma 14 lat. Jak chcesz w ori farbie to idz do salonu tylko tam tez mozna sie zdziwic no i kase pomnoz razy 10.

 

Sorki chyba serio się wygłupiłem :P Czekam na odpowiedz od Manolito77 bo chciałbym pojechać to autko zobaczyc :) Jakies sugestie o co jeszcze mozna się dowiedzieć ??

Opublikowano
pytaj o wszystko.

Moze akurat rozwiaze mu sie jezyk i czegos nowego dowiesz sie.

kto pyta nie bladzi :)

Hehe ale wlasnie nie do konca wiem o co :P Z marka BMW nie mialem jako użytkownik do czynienia :P Mam przygotowany zestaw pytań ale on pasuje pod każde auto :P A mi raczej chodziło o takie "niuanse" które są znane użytkownikom BMW a najlepiej e39 530 D :D

Opublikowano

co do standardowych pytań - jest tego pełno na forum. Nie mam i nie miałem diesla więc się nie znam:) Na pewno pytanie o klapki w kolektorze (zwłaszcza przy tym przebiegu), np o to kiedy odma była robiona, o stan turbo, dwumasy, sprzęgła - skoro tyle czasu jest w rodzinie to gość powinien mieć wiedzę nt terminów wymiany tych elementów.

Do tego standardowe rzeczy przy e39 - piksele (koszt nieduży ale z ceny można coś zbić), regulatory w lampach, stan uszczelek w drzwiach, szczelność chłodnicy oraz silnika, działanie klimatyzacji - kiedy robiony był jeż bo nie wierzę, że jeździ bez naprawy do tej pory, czujniki parkowania, wszystkie światła, światełka w kabinie, itd itp. ;)

 

Poczytaj - "typowe usterki naszych e39"

Opublikowano
co do standardowych pytań - jest tego pełno na forum. Nie mam i nie miałem diesla więc się nie znam:) Na pewno pytanie o klapki w kolektorze (zwłaszcza przy tym przebiegu), np o to kiedy odma była robiona, o stan turbo, dwumasy, sprzęgła - skoro tyle czasu jest w rodzinie to gość powinien mieć wiedzę nt terminów wymiany tych elementów.

Do tego standardowe rzeczy przy e39 - piksele (koszt nieduży ale z ceny można coś zbić), regulatory w lampach, stan uszczelek w drzwiach, szczelność chłodnicy oraz silnika, działanie klimatyzacji - kiedy robiony był jeż bo nie wierzę, że jeździ bez naprawy do tej pory, czujniki parkowania, wszystkie światła, światełka w kabinie, itd itp. ;)

 

Poczytaj - "typowe usterki naszych e39"

Dziekuję za bardzo wyczerpującą wypowiedź :) Bardzo mi to pomoże jeśli sfinalizujemy te oględziny :) A o typowych usterkach czytalem :) Ale dzieki za info :D

Opublikowano

Jedź do Wrocka - nawet jak nie kupisz to pozwiedzasz - a jest co!

 

A tak na poważnie - jeśli uda się sfinalizować to napisz co i jak bo pewnie kilka osób będzie ciekawych.

Zakładając, że będziesz się wybierał i na miejscu okaże się, że faktycznie wszystko wygląda dobrze to koniecznie pod kompa. Jeśli mogę (mam nadzieję, że nie będzie to kryptoreklama) to radziłbym Stando - taniej niż na Karkonoskiej a wiedza i doświadczenie z pewnością nie mniejsze. Do tego ludzkie podejście;)

 

PS masz we Wrocku jeszcze kombi w mpaku też czarne i też 3,0d w patyku - możesz umówić się na oba, będziesz miał porównanie jak silniki chodzą itd. - czasem to jest pomocne

Opublikowano
Pewnie ze napisałbym co i jak w końcu ludzie z tego forum calkiem bezinteresownie mi pomagaja za co jestem bardzo wdzięczny :P Pewnie że pojechałbym do jakiegoś warsztatu a skoro polecasz ten wiec może się skusze :P Tylko że samo auto musi wczesniej nie budzić zastrzeżeń z mojej strony :) A co polecałbyś aby w tym warsztacie sprawdzono bo jesli chodzi o diagnostykę ich oferta jest dosyć obszerna :P
Opublikowano

tak naprawdę im więcej tym lepiej, MOIM zdaniem warto byłoby zrobić to tak:

- sprawdzenie mechaniczne (200pln)

- zawieszenie (100pln)

- diagnostyka silnika - w czasie jazdy (300pln)

 

Łącznie masz ponad 600 więc z jednej strony to dużo ale z drugiej tak czy inaczej się opłaca - albo ustrzeżesz się miny w którą włożysz później 10x tyle a jeśli będzie wszystko ok... to i tak coś się znajdzie - jakiś luz, jakaś gumka do wymiany, wieszak urwany, słabszy wtrysk itd więc kilka setek urwiesz;)

Opublikowano
tak naprawdę im więcej tym lepiej, MOIM zdaniem warto byłoby zrobić to tak:

- sprawdzenie mechaniczne (200pln)

- zawieszenie (100pln)

- diagnostyka silnika - w czasie jazdy (300pln)

 

Łącznie masz ponad 600 więc z jednej strony to dużo ale z drugiej tak czy inaczej się opłaca - albo ustrzeżesz się miny w którą włożysz później 10x tyle a jeśli będzie wszystko ok... to i tak coś się znajdzie - jakiś luz, jakaś gumka do wymiany, wieszak urwany, słabszy wtrysk itd więc kilka setek urwiesz;)

 

Ty sie aby dobrze czujesz? ASO tyle nie bierze :duh:

Zawieszenie na diagnostyce 20-40zl, podpiecie pod kompa 40-70, ocena mechaniki i pomiar powloki 150-200zl.

Opublikowano
tak naprawdę im więcej tym lepiej, MOIM zdaniem warto byłoby zrobić to tak:

- sprawdzenie mechaniczne (200pln)

- zawieszenie (100pln)

- diagnostyka silnika - w czasie jazdy (300pln)

 

Łącznie masz ponad 600 więc z jednej strony to dużo ale z drugiej tak czy inaczej się opłaca - albo ustrzeżesz się miny w którą włożysz później 10x tyle a jeśli będzie wszystko ok... to i tak coś się znajdzie - jakiś luz, jakaś gumka do wymiany, wieszak urwany, słabszy wtrysk itd więc kilka setek urwiesz;)

Tak chyba bym zrobil :P Jesli nie byloby nic naprawde poważnego a takie drobniejsze rzeczy byłby pretekst to tego aby zbić z ceny i juz byloby troszke kasy do przodu :) Ale zobaczymy mam nadzieje ze do weekendu jeszcze ktos nie zakupi tej 530 -stki :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.