Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Tak tak tylko chodzi też o to żeby móc podjechać po samochód i go zobaczyć. A dolnośląskie to troszkę daleko aby jechać tylko zobaczyć samochód i powiedzieć " trup ". Takie trasy to można robić ale po samochód który jest pewny i raczej skusiłbym się na taki który jest od osoby prywatnej a nie sciągnięty od niemca i nigdy nie wiadomo co do końca z nim bylo :) to mówicie że optymalnym rozwiązaniem byłoby 3.0 i jeśli chodzi o benzynę? A ile wyniosłaby instalacja gazowa do takiej betki ?? Osobiście mam niedaleko siebie zakład który zakłada gaz ale chyba specjalizują się raczej w instalacjach STAG.

 

Jak liczysz, ze ktos Ci auto postawi pod nos to slabo widze perspektywe kupna nie tylko BMW ale czegokolwiek. Ja jezdzilem i po 500km za samochodem tylko nigdy za jednym. Znajduje sie kilka auto w danej okolicy i w droge.

Instalka do R6 to 3500-4000 za taka "w miare".

 

PS. Stag to tylko sterownik, jest jeszcze troche elementow odpowiadajacych za poprawne dzialanie instalacji. :duh:

PS2. Ja bym nie chcial auta z PL, sto razy wole sam sobie sprowadzic. Dla np niemca wydanie 2000euro na serwis to nie wiele, warsztaty wymieniaja kompletne podzespoly a nie ich elementy. Dopisz do tego jazde po dobrych drogach i masz przepis na dobre auto uzywane.

 

 

Nie liczę na to żeby ktoś postawił mi auto pod nos źle się zrozumieliśmy :) Nie byłoby dla mnie problem też przejechać 500 km jeśli samochód jest tego wart ale chyba właśnie po to został założony taki wątek na tym forum aby móc się wymienić informacjami na temat konkretnych samochodów. Masz przykładowo 5 km do miejsca gdzie jest auto i np oglądałeś je to możesz podzielić się informacją że jest warte uwagi i wtedy ktoś jedzie te 500 km bo wie że nie jest to kompletny "trup". Nota bene ja nie jestem w gorącej wodzie kąpany i nie muszę kupić bmw juz dziś tylko juz zaczynam się rozglądać bo moja poczciwa audi a4 spokojnie zrobi jeszcze 200 tys i będzie jeździć ale nigdy nie miałem bmw a tutaj spodziewam się spotkać ludzi którzy swoją bardzo cenna wiedzą mogą sie podzielić :P

 

Co do tego gazu to wiem że to sterownik ale chodzi o ogólną konstrukcję i to nie jest miejsce aby się w ten temat zaglębiać bo widziałem oddzielny wątek na ten temat.

Opublikowano

Co do sprowadzenia auta to też mi się wydaje że jest to lepszą opcją tylko że:

- trzeba się na tych samochodach znać albo mieć kogoś kto ma pojęcie ( zlecać to handlarzowi to wydatek ok 3-4 tyś a i tak nie wiesz do końca co to jest )

- kupowanie w niemczech też raczej u prywatnego niemca który sprzedaję swoja beti z podwórka bo wydaje mi się że kupowanie u turka nie różni się niczym innym od handlarza w Polsce

- trzecia rzecz to trzeba znać się na papierach znać język itp

- a co jeśli np nie będzie ten samochód odpowiadał to w końcu bierzesz co jest i jest problem

Reasumując więc nie jest to takie hop jedziesz i kupujesz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak jest dobry egzemplarz to się jedzie i ogląda bo następna taka może się trafić za pół roku albo rok chyba nie będziesz czekał aż ktoś z forum pojedzie ją obejrzeć :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
żeby się nie okazało że tak jak ja po podliczeniu wydałeś 2k na paliwo w celu oglądania mniejszych lub większych trupów wsiadasz w pociąg i jedziesz
Opublikowano
Pewnie że oglądam ogólnie rzecz biorąc oglądałem kilka które były w mojej okolicy ale jak juz wczesniej pisałem nie jestem zaawansowany w sferach mechaniki i wolę spytać kogoś bardziej obeznanego w temacie :) No coż ale jeśli ktoś z forum sprzedawałby swoją beti bo bardzo chętnie przejechałbym nawet całą Polske :P
Opublikowano
na tych zdjęciach to mało widać. ciekawe tylko dlaczego lampy zaparowane, bo normalne w e39 to nie jest :|
Opublikowano

 

7-8 k to ja rocznie na paliwo wydaje :norty: i wydaje mi się, że 7-8 k przy cenie auta 25 k, to nie taki pikuś :norty:

Idac takim tokiem rozumowania to zadne BMW nie ma sensu.

V8 sie nie kupuje zeby liczyc jej spalanie do trzeciego miejsca po przecinku czy koszty utrzymania.

 

Nikt nie mówi o liczeniu spalania do trzeciego miejsca po przecinku :norty: sam w tym roku będę rozglądał się za V8 dla siebie, bo w sumie tą 520i co mam, to dla żony kupiłem :wink: ale tylko i wyłącznie czarna 540i, lub czarne e46 330Ci :wink: Chciałem tylko zwrócić uwagę na fakt, że skoro ktoś szuka auta za 25 tys. zł. (prawdopodobnie do jazdy na co dzień), to później może być w małym szoku, kiedy za 1 naprawę przyjdzie mu zapłacić 1/3 wartości samochodu :norty:

Sam jestem fanem motoryzacji, uwielbiam prowadzić i nie żałuję żadnej złotówki wydanej na paliwo :D

Po prostu jako auto do codziennego użytku 530i ma większy sens, niż V8, ale kto co lubi :wink: :mrgreen:

Opublikowano

A ile wyniosłaby instalacja gazowa do takiej betki ?? Osobiście mam niedaleko siebie zakład który zakłada gaz ale chyba specjalizują się raczej w instalacjach STAG.

 

U mnie gościu co instaluje BRC zawołał za całą instalację 3.700 zł. Z tego co się orientuję, to BRC stoi wyżej niż stag+podzespoły, chociażby z racji tego, że w instalacji BRC masz wszystko jednego producenta. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić :wink:

Opublikowano

Drodzy Forumowicz,

 

od razu mówię, że jestem zielony w kwestii mechaniki samochodów, a już na pewno nie jestem ekspertem w dziedzinie BMW. Ale moim marzeniem zawsze b yło posiadanie Buni, więc nadszedł czas na zakup :).

 

Mam wybrane dwa egzemplarze - jede to Siódemka więc sorry za błędny wątek, ale zależy mi żebyście podpowiedzili co bardziej opłaca się kupić. Obydwa są piękne, świetnie zadbane, mają piękny dźwięk silnika, całkiem nieźle się zbierają i daja duży komfort (oczywiście siódemka większy...). Oba mają również książki serwisowe, co chyba jest dość istotne. Zerknijcie proszę:

 

Piątka

http://otomoto.pl/bmw-523-rarytas-aso-m ... 91593.html

 

Siódemka

http://otomoto.pl/bmw-730-730da-193-km- ... 88480.html

 

Interesuje mnie wszystko: która wygląda "pewniej", która będzie tańsza w utrzymaniu, która może się częściej psuć, na co warto zwrócić uwagę, i przede wszytskim czy ceny nie są przesadzone (chciaż wolę wydać więcej za pewny egezmplarz niż liczyć na "super" okazję).

 

Z góry dzięki!

Opublikowano
http://tablica.pl/oferta/bmw-e39-pewniak-100-oryginal-CID5-ID2FwfD.html#0dbdd7f6f8

 

Może ktoś się wypowiedzieć na temat tego samochodu :) ??

 

Wiesz, ze zdjęć to można coś tam wywróżyć, ale zwróć uwagę, że bardzo wiele z fotek w ogłoszeniach jest "rasowanych" fotoshopem :mrgreen: sam się o tym przekonałem jak kupowałem dla mojej "ex" E46 chylę czoła przed "miszczem fotoszopa" :mrgreen: a co do parowania reflektorów to zdarza się to, mam to u siebie i z tego co wiem jest to wina filtrów odpowietrzających reflektory, nie mam się kiedy do tego zabrać :(

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Drodzy Forumowicz,

 

od razu mówię, że jestem zielony w kwestii mechaniki samochodów, a już na pewno nie jestem ekspertem w dziedzinie BMW. Ale moim marzeniem zawsze b yło posiadanie Buni, więc nadszedł czas na zakup :).

 

Mam wybrane dwa egzemplarze - jede to Siódemka więc sorry za błędny wątek, ale zależy mi żebyście podpowiedzili co bardziej opłaca się kupić. Obydwa są piękne, świetnie zadbane, mają piękny dźwięk silnika, całkiem nieźle się zbierają i daja duży komfort (oczywiście siódemka większy...). Oba mają również książki serwisowe, co chyba jest dość istotne. Zerknijcie proszę:

 

Piątka

http://otomoto.pl/bmw-523-rarytas-aso-m-pk-19-cali-xenon-C31291593.html

 

Siódemka

http://otomoto.pl/bmw-730-730da-193-km-idealny-C30788480.html

 

Interesuje mnie wszystko: która wygląda "pewniej", która będzie tańsza w utrzymaniu, która może się częściej psuć, na co warto zwrócić uwagę, i przede wszytskim czy ceny nie są przesadzone (chciaż wolę wydać więcej za pewny egezmplarz niż liczyć na "super" okazję).

 

Z góry dzięki!

 

Co do tych książek serwisowych, to sprawdziłbym dobrze ich autentyczność :mrgreen: i mówię Ci to z własnego doświadczenia :wink:

Z tych 2 modeli zdecydowanie tańsze w utrzymaniu będzie 523, z racji R6 i manualu, kwestia części w wielu przypadkach wygląda podobnie między 5 a 7, szczególnie jeżeli chodzi o zawieszenie, ale w pozostałych przypadkach bywa już różnie.

Także tańsza w utrzymaniu i rzadziej psuć powinna się 5 :wink: co do ceny.. Ja osobiście nie dałbym za to konkretne 523 tych pieniędzy :mrgreen: z racjo koloru i drewna wewnątrz, ale to już kwestia indywidualnych upodobań :wink: :D

Opublikowano
http://tablica.pl/oferta/bmw-e39-pewniak-100-oryginal-CID5-ID2FwfD.html#0dbdd7f6f8

 

Może ktoś się wypowiedzieć na temat tego samochodu :) ??

 

Wiesz, ze zdjęć to można coś tam wywróżyć, ale zwróć uwagę, że bardzo wiele z fotek w ogłoszeniach jest "rasowanych" fotoshopem :mrgreen: sam się o tym przekonałem jak kupowałem dla mojej "ex" E46 chylę czoła przed "miszczem fotoszopa" :mrgreen: a co do parowania reflektorów to zdarza się to, mam to u siebie i z tego co wiem jest to wina filtrów odpowietrzających reflektory, nie mam się kiedy do tego zabrać :(

 

Hehe a z tych fotek potrafiłbys cos tam wywróżyc :D??

Opublikowano
Wywróżyć moge tyle, że facet plaku na silnik nie żałował :mrgreen: mało zdjęć i to właśnie takich, z których niewiele wynika, a co do zdjęcia silnika, to nie pasuje mi kąt między chłodnicą, a osłoną motoru, ale to może być złudzenie tylko...
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

I jak widzę w ogłoszeniu słowa "pewniak" "oryginał" to też już mnie odrzuca :mrgreen:

Ale nic nie przebije chyba sformułowania, jakie kiedyś znalazłem na allegro w odniesieniu do e39 "germański oprawca" :twisted: :twisted:

Opublikowano
http://tablica.pl/oferta/bmw-530d-e39-lift-bezwypadkowy-z-niemiec-zarejestrowany170tys-km-CID5-ID4Aezh.html#c9b46adc98

 

 

Jutro jadę oglądać ta Beti czy ktoś cos na pierwszy rzut oka widzi ze jest nie tak ?? O co mozna się dopytac ?

VIN masz od tego? Rok produkcji 2004 na pewno tak samo pewny jak ten przebieg. No i ze zdjęć to nic nie widać prócz wydrapanego znaczka z przodu ale to pewnie już zauważyłeś. Dodatkowym argumentem do zbicia ceny dla ciebie może być uszkodzony wyświetlacz pod licznikiem, zepsute pixele.

Opublikowano

Data for vehicle identification number: WBADP810X0GW46015

 

 

Model description: 530d

Market: Europa

Type: DP81

E-Code: E39 (2)

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: M57 - 3,00l (142kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Titansilber Metallic (354)

Upholstery: Stoff Rips Diagonal/anthrazit (F4AT)

Production date: 11.12.2002

Assembled in: Dingolfing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Code

 

Serienausstattung

 

Standard Equipment

 

 

 

S202A

Steptronic Steptronic

 

S470A

Isofix-System Isofix-System

 

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

 

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

 

 

 

 

Code

 

Sonderausstattung

 

Optional Equipment

 

 

 

S210A

Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

 

S216A

Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

 

S220A

Niveauregulierung Self-levelling suspension

 

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

 

S255A

Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

 

S354A

Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band

 

S361A

BMW LM Rad Parallelspeiche 82 BMW LA wheel, parallel spoke 82

 

S441A

Raucherpaket Smoker package

 

S500A

Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

 

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

 

S521A

Regensensor Rain sensor

 

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

 

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

 

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

 

S672A

CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

 

S676A

HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

 

S785A

Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

 

S818A

Batteriehauptschalter Battery master switch

 

S855A

Sprachversion italienisch Language version Italian

 

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

 

S884A

Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian

 

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

 

S928A

Reifensteuerung Tire control

 

 

 

 

Code

 

Information

 

 

 

S555A

Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control

 

S694A

Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.