Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wcześniej A orientuje się ktoś czy te silniki benzynowe również spisują się tak dobrze jeśli chodzi o ekspolatację jak np 3.0 D ?

 

Smiem twierdzic, ze lepiej :twisted:

Opublikowano
Wcześniej A orientuje się ktoś czy te silniki benzynowe również spisują się tak dobrze jeśli chodzi o ekspolatację jak np 3.0 D ?

 

Smiem twierdzic, ze lepiej :twisted:

Nie chciałbym aby rozgorzała tutaj gorąca dyskusja nad tym czy silniki benzynowe czy jednak diesel bo ten temat nigdy nie miałby końca i jednocześnie byłoby wiele osób po jednej jak i po drugiej stronie. Ale z ciekawości spytam dlaczego uważasz że lepszym wyborem jest silnik benzynowy :D ?? :twisted: :twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wcześniej A orientuje się ktoś czy te silniki benzynowe również spisują się tak dobrze jeśli chodzi o ekspolatację jak np 3.0 D ?

 

Smiem twierdzic, ze lepiej :twisted:

Nie chciałbym aby rozgorzała tutaj gorąca dyskusja nad tym czy silniki benzynowe czy jednak diesel bo ten temat nigdy nie miałby końca i jednocześnie byłoby wiele osób po jednej jak i po drugiej stronie. Ale z ciekawości spytam dlaczego uważasz że lepszym wyborem jest silnik benzynowy :D ?? :twisted: :twisted:

Wcześniej A orientuje się ktoś czy te silniki benzynowe również spisują się tak dobrze jeśli chodzi o ekspolatację jak np 3.0 D ?

 

Smiem twierdzic, ze lepiej :twisted:

 

A mi podobają się blondynki... :cool2: ...ale jak jest fajna szatynka... :cool2: ...lub ruda... :cool2: ...też jest SUPER :cool2:

Wszystko zależy od tego,co siedzi w środku... :mrgreen:

Opublikowano

Przy PB mniej rzeczy moze sie zepsuc, mniejsze koszty utrzymania w przypadku gazu. Ponadto z PB nie trzeba sie tak cackac (np studzenie turbiny).

Skrzynie automatyczne przy PB to skrzynie ZF niemieckie o bardzo dobrej opinii, zas przy diesla to GM - juz tak bezproblemowe nie sa. Uniemozliwiaja skutecznie chipowanie silnikow bo nie wytrzymuja przyrostow mocy i NM.

Predzej sie znajdzie PB z nie duzym przebiegiem niz diesla.

 

Oczywsicie zaraz przyjdzie ktos kto zacznie pluc na PB i chwalic diesla :norty:

Opublikowano
Zastanów się dobrze czy na pewno chcesz V8 :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Pomnóż sobie serwis razy dwa to będziesz wiedział dlaczego, ja byłem napalony na 4.0d w E38, ale mój nadworny mechanik szybko mnie z tego wyleczył :mrgreen: ale Ty zrobisz jak chcesz..
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Dlatego złotym środkiem jest 530i (w manualu :mrgreen: ) +ewentualny gaz :wink:

Na mobile.de stoi jedna ładna czarna 530i za niecałe 5.000 EU, link wrzuciłem parę postów wcześniej :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobi vanosy za 7-8k a poza tym wszystko jak w 530i + 2 swiece więcej + jedna uszczelka miski i jedna pokrywy zaworów :wink:

poza tym troche lepsze przyśpieszenie

troche więcej na stacji

dużo lepszy dzwięk silnika

Opublikowano
Zrobi vanosy za 7-8k a poza tym wszystko jak w 530i + 2 swiece więcej + jedna uszczelka miski i jedna pokrywy zaworów :wink:

poza tym troche lepsze przyśpieszenie

troche więcej na stacji

dużo lepszy dzwięk silnika

 

7-8 k to ja rocznie na paliwo wydaje :norty: i wydaje mi się, że 7-8 k przy cenie auta 25 k, to nie taki pikuś :norty:

Opublikowano
Ha Ha :D ja na paliwo połowę tego, ale to tylko dlatego, że ropa po 4 zeta stoi :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Drodzy Forumowicz,

 

od razu mówię, że jestem zielony w kwestii mechaniki samochodów, a już na pewno nie jestem ekspertem w dziedzinie BMW. Ale moim marzeniem zawsze b yło posiadanie Buni, więc nadszedł czas na zakup :).

 

Mam wybrane dwa egzemplarze - jede to Siódemka więc sorry za błędny wątek, ale zależy mi żebyście podpowiedzili co bardziej opłaca się kupić. Obydwa są piękne, świetnie zadbane, mają piękny dźwięk silnika, całkiem nieźle się zbierają i daja duży komfort (oczywiście siódemka większy...). Oba mają również książki serwisowe, co chyba jest dość istotne. Zerknijcie proszę:

 

Piątka

http://otomoto.pl/bmw-523-rarytas-aso-m-pk-19-cali-xenon-C31291593.html

 

Siódemka

http://otomoto.pl/bmw-730-730da-193-km-idealny-C30788480.html

 

Interesuje mnie wszystko: która wygląda "pewniej", która będzie tańsza w utrzymaniu, która może się częściej psuć, na co warto zwrócić uwagę, i przede wszytskim czy ceny nie są przesadzone (chciaż wolę wydać więcej za pewny egezmplarz niż liczyć na "super" okazję).

 

Z góry dzięki!

Opublikowano

 

Mi ta przypadła do gustu :wink: :D ale niestety nie oglądałem na żywo.

http://otomoto.pl/bmw-530-mega-ladna-231km-manual-C31555001.html

Wygląda przyzwoicie no i jak sobie sam gaz założysz, to będziesz wiedział co masz :cool2:

Opublikowano
Ha Ha :D ja na paliwo połowę tego, ale to tylko dlatego, że ropa po 4 zeta stoi :mrgreen:

 

Ale ja tyle wydaję na paliwo do 2 samochodów :D :mrgreen: lpg po 2,55 pln.

Opublikowano
Ja niestety nie mam wizy, żeby tankować ropę na gościnnej Białorusi po 3 zeta :) muszę płacić "zarobkowe" posiadaczom passatów ze zbiornikiem 110 l :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

 

Mi ta przypadła do gustu :wink: :D ale niestety nie oglądałem na żywo.

http://otomoto.pl/bmw-530-mega-ladna-231km-manual-C31555001.html

Wygląda przyzwoicie no i jak sobie sam gaz założysz, to będziesz wiedział co masz :cool2:

 

Tak tak tylko chodzi też o to żeby móc podjechać po samochód i go zobaczyć. A dolnośląskie to troszkę daleko aby jechać tylko zobaczyć samochód i powiedzieć " trup ". Takie trasy to można robić ale po samochód który jest pewny i raczej skusiłbym się na taki który jest od osoby prywatnej a nie sciągnięty od niemca i nigdy nie wiadomo co do końca z nim bylo :) to mówicie że optymalnym rozwiązaniem byłoby 3.0 i jeśli chodzi o benzynę? A ile wyniosłaby instalacja gazowa do takiej betki ?? Osobiście mam niedaleko siebie zakład który zakłada gaz ale chyba specjalizują się raczej w instalacjach STAG.

Opublikowano

 

7-8 k to ja rocznie na paliwo wydaje :norty: i wydaje mi się, że 7-8 k przy cenie auta 25 k, to nie taki pikuś :norty:

Idac takim tokiem rozumowania to zadne BMW nie ma sensu.

V8 sie nie kupuje zeby liczyc jej spalanie do trzeciego miejsca po przecinku czy koszty utrzymania.

Opublikowano

 

Tak tak tylko chodzi też o to żeby móc podjechać po samochód i go zobaczyć. A dolnośląskie to troszkę daleko aby jechać tylko zobaczyć samochód i powiedzieć " trup ". Takie trasy to można robić ale po samochód który jest pewny i raczej skusiłbym się na taki który jest od osoby prywatnej a nie sciągnięty od niemca i nigdy nie wiadomo co do końca z nim bylo :) to mówicie że optymalnym rozwiązaniem byłoby 3.0 i jeśli chodzi o benzynę? A ile wyniosłaby instalacja gazowa do takiej betki ?? Osobiście mam niedaleko siebie zakład który zakłada gaz ale chyba specjalizują się raczej w instalacjach STAG.

 

Jak liczysz, ze ktos Ci auto postawi pod nos to slabo widze perspektywe kupna nie tylko BMW ale czegokolwiek. Ja jezdzilem i po 500km za samochodem tylko nigdy za jednym. Znajduje sie kilka auto w danej okolicy i w droge.

Instalka do R6 to 3500-4000 za taka "w miare".

 

PS. Stag to tylko sterownik, jest jeszcze troche elementow odpowiadajacych za poprawne dzialanie instalacji. :duh:

PS2. Ja bym nie chcial auta z PL, sto razy wole sam sobie sprowadzic. Dla np niemca wydanie 2000euro na serwis to nie wiele, warsztaty wymieniaja kompletne podzespoly a nie ich elementy. Dopisz do tego jazde po dobrych drogach i masz przepis na dobre auto uzywane.

Opublikowano
Jestem tego samego zdania, każde następne Bmw będe kupował w Niemczech, wyjdzie drożej niż te wszystkie okazje w Pl, ale tylko pozornie drożej..
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.