Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie to są te rzeczy o których się nie pamięta a sporo chłoną :) i jeszcze ubezpieczenie. to akurat juz nie jest mały wydatek dla kogoś kto pierwszy raz rejestruje na siebie. worek pieniędzy

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sama rejestracja e39 wyszla ponad 4000zl :duh: Tyle danin trzeba panstwu oddac. :duh:

Pakiet startowy drugie tyle a jeszcze nie wszystko zrobione. :mad2:

 

Ale przynajmniej wiedzialem w co sie ubieram a inni niestety czesto kupuja auto za cala zawartosc skarpety a pozniej placz bo trzeba akcyze zaplacic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

To chyba dotyczy kupna.Tyle, że poza granicami kraju.

Ubezpieczenie takie normalne to już swoją drogą-musimy opłacić OC w dniu rejestracji na Polskie blaszki bo w innym wypadku ścignie nas UFG i nam dopier....loli :mrgreen: karę.

Za ubezpieczenie w Liberty Direct na przywóz(tam jest liczone za dzień i można zawrzeć przez telefon na nr VIN) już nie pamiętam na ile dni było, ale zapłaciłem im całe 8,50.

Po przyprowadzeniu dzwonimy i wypowiadamy polisę.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce tutaj cwaniakować ale cena auta nie kończy się na jego zakupie. rozumiem że ktoś uzbierał albo uzbiera 12 tysi i szuka ideału najlepiej z niemiec. ok ale przy aucie sprowadzonym trzeba porobić dużo opłat: celny (luźno licząc 600 zł za e39 2.0), recykling 500, rejestracja 256, + opłaty od opłat robi się lekko 1500 tysia + paliwo + czas. ale hola hola auto kupione ale nie ma róży bez kolców. trzeba coś zrobić przy aucie na początek oleje pełny syntetyk nie należy do tanich. + filtry + cośtamjeszcze = lekko 500. Ja rozumiem że e39 jest atrakcyjnym modelem ale trzeba podejść trochę z zimną głową. auto jest to taki zakup który trzeba liczyć z wydatkami. ja na początku też szukałem e39 w benie a kupiłem to co kupiłem. i po zakupie i po tourne z papierami okazało się, że trochę siana poszło a to dopiero początek drogi. Jeżeli ktoś średnio zna się na bmw lepiej jest skorzystać z wiedzy kogoś kto się zna i jest w temacie, tacy ludzie wiedzą też o autach wartych uwagi i można zaoszczędzić czas i paliwo. czy zakup okazał się dobry okaże się za jakiś czas. na razie zrobiłem 4500 w miesiąc to nic nie mogę powiedzieć. dla wszystkich kupujących życzę zimnej głowy i powodzenia w szukaniu.

 

Będę szukał do 12tys już z opłatami lub jakiegoś krajowego, oczywiście im taniej tym lepiej ale poniżej 10tys nie chce schodzić. Na ewentualne naprawy i wymiany płynów po zakupie oczywiście jestem przygotowany. Nie szukam igły bo pewnie w tej kwocie takiej nie dostane, chociaż jeśli ktoś ma szczęście to znajdzie. Mam kolegę w pracy który bdb zna się na bmw e39 bo 6 lat jeździł 530d w kombiku, niestety musiał ją sprzedać ale postara się pomóc mi w poszukiwaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Śmieszy mnie-wręcz rozwala jak ktoś mówi, że szuka igły wśród aut które mają 18 lat.W takim samochodzie nawet jeżeli ktoś dbał i w zależności od upodobań właściciela, ale zawsze będzie coś do zrobienia. Cudów nie ma.

Może być tylko mniej lub więcej.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
w niemczech są albo dobre albo tanie. jedyne "okazje" jakie znalazłem to auta 5/6 lat od pierwszych właścicieli na ulicy za nie małą cenę. była wtedy 1 za 7600 E. a jej mąż miał białą e39 2.5 benzyna. na pytanie czy chce przedać wybuchnął śmiechem i powiedział: to jest za dobre auto żeby je sprzedać za 6 tys E. a co do auta to było tak niesamowicie zadbane, że lakier mimo że biały wyglądał perfekcyjnie. żadnego zabrudzenia.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cichy dobrze prawisz ale wiesz jak jest różnica między igłą z Polski i igłą z Niemiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wiem.

Naoglądałem się najróżniejszych :wink:

Tylko kto kupi stare 18 letnie E39 za 50 PLN-ów+ opłaty? Dla mnie była by to igła gdyby miała 3 no góra 5 lat i ten przebieg.

A za tyle lub nieco więcej to mogę kupić świerzuśką fakt że ubogą, ale praktycznie nową lub nową z salonu np. Octavię i będę miał nowy samochód , a nie 18-nasto letniego grzmota ze sparciałymi od stania wszystkimi uszczelkami i uszczelniaczami i oponami.Wtedy przynajmniej przez jakiś okres czasu mam auto nie wymagające wkładu i bezawaryjne, a wszystkim raczej o to chodzi.

Dlatego mówię-wśród używanych samochodów igieł nie ma.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami idzie trafić na igiełkę, mój kolega wielki fan mitsu eclips dwa lata szukał mitsubishi eclipse 2g z 99 roku. Kupił pierwszą co się okazało dość dobrze zjedzoną przez rdzę, nie widział tego przy kupnie bo ruda była w niewidocznych miejscach, dopiero jak rozebrał auto do konserwacji to się przeraził, sprzedał i szukał rok kolejnej. Co się okazało znalazł na niemieckim ebay'u w komisie i co najlepsze u niemieckiego turasa. Ktoś by pomyślał szrot i lepiej się w to nie pakować, wygrał licytację dał za nią 3500 euro, powiem szczerze że nie liczyłem na cudeńko i bałem się że znów kupił szrota ale pojechał po nią, turek ani 100 euro nie chciał spuścić, ale jak kumpel przyjechał tym autem to prawie zemdlałem :shock:. Auto po prostu nówka, 78tys km przebiegu, wnętrze kompletnie nowe, buda w idealnym stanie, wjechaliśmy na kanał, tam to był dopiero szok, ani grama rdzy, nawet śruby były w idealnym stanie, szło je normalnie odkręcać. Auto cycuś glancuś, od faceta 1 właścieciela w niemczech, jeździł tylko latem, auto nie widziało zimy. Koleś zmarł i jego zona oddała auto do komisu, turek albo się nie znał albo miał to gdzieś i sprzedał za normalną cenę, bo te auta w gorszym stanie po tyle chodzą. Także idzie trafić igłę ale trzeba mieć szczęście :P . Edytowane przez shadix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cichy, generalnie szanuję Twoje opinie, ale proszę nie sprowadzaj tematu do porównań ze Skodą itp, bo to kompletnie nie ma sensu w kontekście BMW - sam powinieneś dobrze o tym wiedzieć.

 

Wtedy przynajmniej przez jakiś okres czasu mam auto nie wymagające wkładu i bezawaryjne, a wszystkim raczej o to chodzi.

 

Gdyby wszystkim o to chodziło, to nikt nie jeździłby starymi bmw, gdzie za cenę 10-letniego egzemplarza (zależnie od wersji) często można kupić nowe auto z salonu (rumuna albo koreańca, albo i lepiej).

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kolego shadix wszystko spoko ale na forum nie przeklinamy jak coś to kropkuj ....... :wink: , co do auta bądź pewny że turas musiał na tym jeszcze przytulić pare euro i bądź pewny że z BMW się takie cuda nie zdarzają a jak już to nie są wystawiane na portalach tylko schodzą na pniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry już poprawiłem :P. Nie liczę na to że znajdę igłę, dałem tylko przykład na to że idzie kupić wiekowe auto w bardzo fajnym stanie. Z BWM na pewno będzie trudniej bo było i jest to bardzo popularne auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierz mi, że w przypadku BMW e39 czy e46 tez jest to możliwe :) ale bardzo czasochłonne i uczące cierpliwości :roll: Wiem to z własnego doświadczenia, poprzedniego auta CLK 200 w takiej wersji na jaką się uparłem i jakiej chciałem szukałem w Niemczech ponad rok, w przypadku obecnej 520i było to już krócej i z pewnego źródła kupiona, zero rdzy, bezwypadkowa, zdrowy silnik i podzespoły i udokumentowany autentyczny przebieg niecałe 200 tys. km :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego to nie tak fakt są w dobrym stanie ale są przygotowane do sprzedaży każde auto ma pomalowane zaciski i tarcze, na żywo pewnie jeszcze więcej można zobaczyć, w Niemcowni prawdziwe perełki to tylko Privatebitter, albo względnie nowe PS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Cichy, generalnie szanuję Twoje opinie, ale proszę nie sprowadzaj tematu do porównań ze Skodą..........................Gdyby wszystkim o to chodziło, to nikt nie jeździłby starymi bmw, gdzie za cenę 10-letniego egzemplarza (zależnie od wersji) często można kupić nowe auto z salonu (rumuna albo koreańca, albo i lepiej).

Dziękuję.

Wiesz o co mi chodzi jeżeli ktoś kupuje za cenę 50 koła np.E60 lub jeszcze młodsze E90 to ok. Ale nie na Boga 18 letnie E39 co to po opłatach i rejestracji wyjdzie 55.

Cena E39 to moim skromnym zdaniem max 30, a najstarsze egzemplarze max 10.Jak by nie patrzył to już stare auta i sam wiek części sprzyja temu, że niestety te auta zaczną wymagać wkładu i to nie małego.

PS.Tak na marginesie to rozpatrywałem ze 2 lata temu zakup nowego Ceed'a :wink:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niemczech tak wysoka cena za egzemplarz z minimalnym przebiegiem nie jest niezwykla. I jesli auto stoi dlugo swiadczy tylko o tym, ze jego stan nie jest taki cukierkowy jak sie moze wydawac.

W PL nikt tego nie zrozumie bo tu mentalnosc polega na kupnie jak najtaniej, stan jest juz mniej wazny.

 

PS Cichy skoro uwazasz, ze stare auto wymaga nakladow to powiem Ci tylko taka ciekawostke. Otoz mialem wczesniej e39 523I z 96r. Przez dwa lata wymienilem w aucie 1 tuleje w zawieszeniu.

Z jej obecnym wlascicielm mam kontakt do dzis. Z tego co wiem to po roku padla jej jedna cewka a niedawno krzyzak kolumny kierowniczej.

Wg. Ciebie to sa spore naklady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cichy coś ty koloryzujesz na serwisie mamy mniej e39 niż e60, co się niby ma dziać z tymi e39 bo nie kumam, zadbana to zadbana czy to 95r czy 01r to już mała różnica a jak jest zaniedbana to już inna bajka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam swoje tak dla wiekszego porównania,2 dni temu kupiłem e39 sedan 99 rok 164tys przebiegu(książka serwisowa od początku do końca,wygląda dość uczciwie natomiast nie raz takie książki handlarz kupiuje dzien wczesnie na allegro i sam se wypełnia)motor 2.0 150km,lakier w bdb stanie,w zawieszeniu jedna gałka do wymiany,środek nie wytarty jedynie tapicerka do wyprania,pełna elektryka,czyjnik deszczu,grzane siedzienia,oryginalne ksenony jedynie brakuje nie multi kierownicy,ogółem stan bdb(wiadomo kilka rzeczy trzeba zrobić) 10800 zapłaciłem,plus recykling do zapłaty wiec cena myśle ze ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.