Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No ale na pewno wiecej miejsca niz w octavii 1 na tylnej kanapie. No octavia 2 nie wiele wieksza od octavii 1 i nie w tym pieniadzach jak ma byc diesel z dobrym wyposazeniem to juz predzej passat b6 ale to ma mega przebiegi chyba juz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wspominałeś o cromie, one z reguły mają nieduże przebiegi. Miejsca nie jest tak mało w e39, ale niewygodnie się wysiada.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby inaczej zobrazowac ilośc miejsca z tyłu - zależy ile masz wzrostu - ja mam prawie 2metry.

Jak ja prowadzę - żona nie jest w stanie za mną usiąść wygodnie. Jak żona prowadzi - jak wygodnie siadam za nią - jest bardziej do przodu i w górę więc jest ok. Ja zawsze na podłoge i do tyłu, jak ktoś za mną siada mogę podjechać 2-3 ząbki do przodu, ale więcej to już mi jest niewygodnie.

Opublikowano

Ja mam 192cm i za mną jest bardzo mało miejsca.

 

Dlaczego w 3.0d tylko automat? Mnie by denerwowalo w dieslu które ma dość krótkie przełożenia wachlowac cały czas lewarkiem. A kupno 3.0d w manualu też jest dość ciężko.

 

Octavia to płyta z golfa ale źle nie jest jak na płycie tak malutkiego auta i koszta ogromnie niskie w porównaniu do e39.

 

Vectra C jeździłem v6 kilka razy i jakoś źle się nie jechało. Wykończenie wnętrza tandetne i brzydkie i to się rzuca w oczy. Ale to trzeba zdecydować czy ma być duże auto dość tanie w eksploatacji, nowsze czy dość już stare auto które jak na swój wiek ma drogie części i serwis.

 

Ja wybrałem e39 nie żałuję ale kolejne auto które będzie musiało być nowsze nie będzie już bmw niestety bo nowe są strasznie upierdliwe i segmentu 5er brzydkie jeśli chodzi o nowszy model.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłeś 530d w manualu? Tu jest 5 biegów, silnik jest elastyczny, nie ma tu zbędnego wachlowania, co innego w 1.9tdi 6b.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ja wybrałem e39 nie żałuję ale kolejne auto które będzie musiało być nowsze nie będzie już bmw niestety bo nowe są strasznie upierdliwe i segmentu 5er brzydkie jeśli chodzi o nowszy model.

 

Też ostatnio się zastanawiałem, że chyba po e39 skończę przygodę z BMW. Ale co raz bardziej zaczyna mi się podobać f30. Zresztą f30 wymiarowo prawie to samo co e39.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Wymiary zewnętrzne podobne, ale w wnętrze to zupełnie inna bajka przesiadałem się bezpośrednio z tymczasowej F30 do mojej obecnej e39.

F30 jest węższy i krótszy od e39 w środku (na tylnej kanapie dużo ciężej zmieścić 2 osoby i fotelik, to samo w siedziskach - w tej samej konfiguracji osobowej dużo bliżej kierownicy musiałem fotel podsunąć) nie wspominając o samej jakości wnętrza - jeździłem w opcji piano black (które moim zdaniem wali tanią chińszczyną) - po wejściu do e39 wrażenie jakbym wsiadł do fury o 2 klasy wyżej, dodatkowo zabudowa, wszystko wyprofilowane bardzo blisko - mniejsze okna, mniej miejsca w szerz na fotelach, sufit chyba też niższy, w F30 czułem się trochę klaustrofobicznie, nawet e46 wydaje mi się bardziej przestronne.

Możliwe, że specjalnie tak zaprojektowali, żeby F10 nie straciło klientów, bo z kolei w tym modelu jest dużo lepiej niż w e39, sam tunel środkowy sprawia wrażenie 2 razy szerszego.

Edytowane przez madseason
Opublikowano
Super wyglądają z zewnątrz nowe BMW po e60 nie ma co dyskutować, wnętrze też jest przepaścią i wygląda super ale za te pieniądze wieje oszczędnościami w ww modelu, no i pełno drogich usterek. Co z tego ze utrzymam auto bez problemu, ale na aucie świat się nie kończy. Jest rodzina, wyjazdy, hobby i widząc aż tyle usterek sądzę że nie warto
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potwierdzam słabą jakość w pierwszych f30, najgorsze są trzaski wnętrza w aucie, które ma 5 lat a jest to premium..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Trzaski to nie wszystko. Miałem zainwestować w przyszłym roku w nowsze auto do max 70k i celem było f30, niestety po opiniach znajomych którzy mieli je jako auto zastępcze i mieli styczność z leciwym e39 i po wpisach na forum takich jak te czy o bardzo duzych problemach powiedziałem nie i szukam czegoś innego.

 

Z e39 jestem bardzo zadowolony nawet mając najgorszy silnik. Jeździłem nie jednym o ponad dekadę nowszym i poza nowymi rozwiązaniami elektronicznymi i nowszym "dizajnem" :mrgreen: mogą uklęknąc obok e39.

Opublikowano
To jest mój typ z duzym silnikiem i LPG które mam sam zakładać w warsztacie. Diesla żadnego nie chce a gaz będzie tak czy inaczej. Miał być chrysler 300c, ale dalej nie mogę przełamać się do wnętrza dość plastikowego. To są moje dwa typy na przyszły rok jak narazie.
Opublikowano

Poczytałem to albo 2.4 177km albo 4.2v8 ale ten bez bezpośredniego

 

2.4 można spokojnie do 40k kupić i w miarę przebierać oferty. Będzie bardziej zwawe niż moja 520i ale nie wiem czy nie za mało mocy będzie. 27km więcej to tak sobie.

Osiągi to ok 9sek do 100km/h i mało i dużo. No i jak kupować to jak najnowszy egzemplarz w których byly te silniki bo ze starego spowrotem pakować się w stary to też bez sensu

Opublikowano

Jeździ lepiej niż 2.4 v6? Możliwe. Ale te silniki to padaka. No i muszę mieć LPG bo jeżdżę tym autem codziennie do pracy i ogólnie rocznie pęka 30k km więc taka instalacja pozwoli sporo zaoszczędzić.

 

Siedziałem w e60 i A6 i jeśli chodzi o miejsce to bmw strasznie ciasne w porównaniu do A6 no i te okropne drzwi od wewnątrz... Tragicznie wyglądają. Boli mnie ze Audi fwd ew quattro. I że nie ma silnika coś w okolicy 3.0 s bmw ma bardzo duży wybór

Opublikowano

danielxc717 nie powielaj legend ludowych o 1,8 tsi... Jak na dynamikę jaką oferuje to spalanie śmieszne 6-7 trasa 9-11 miasto Jak napinacz/rozrząd był robiony, a na gwarancji nie było wzmianek o spalaniu oleju to silnik bezawaryjny. Nawet jak by zaczął olej brać to za nie duże pieniądze można temat załatwić (zmiana pierścieni na tłokach załatwia sprawę).

Kup Volvo S80 z jakaś benzyną R5 i będziesz miał auto z lepszym silnikiem jak A6 i dużo większym komfortem podróżowania od serii 5...

Opublikowano

madseason a jakie to niby rpoblemy? Jak silnik R5 niezniszczalny... No może automat, ale to wystarczy kupić manual...

Te dane mówią wszystko:

4,56/5 średnia ocena z 79 ocen

93% użytkowników kupiłoby ponownie

 

Pozytywne zaskoczenie:

+ Silnik

+ Przeniesienie napędu

+ Karoseria

+ Zawieszenie

Uciążliwe usterki:

- Układ elektryczny

Dane bardziej wiarygodne niż wierzenia ludowe...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.