Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W 99 r nie było tych silników. Tak samo tapicerki też już chyba takiej nie była od małego liftu w 98r. Dodatkowo nie wiem jak z kierownicą czy takie występowały. Silnik w ogłoszenie to m52 który był montowany do 98r. Później były m52 tu z całkowicie innym kolektorem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prod.date: 1998-02-02 i wszystko się wyjaśniło-wyposażenie z VIN jest zgodne.
Opublikowano
Nikt, kto się chociaż trochę zna nie da się oszukać, ale widać są tacy skoro ten numer jest powielany :/
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Nieszczęsne klapki weszły chyba w poliftach :|

 

Ja mam M57 bez klapek fabrycznie, a auto mam z 2001r. Klapki z tego co słyszałem to były w automatach, a w każdym M57 w E60 były bez różnicy jaka skrzynia.

Opublikowano
Tak samo kierunki. Wszędzie białe prócz przednich lamp. Jakaś przygoda mogła być z przodu. Obejrzeć można chociaż 540i w takiej kasie może wymagać sporych nakładów. Jak nie masz daleko to oglądaj. Auto swoje lata ma przygodę jakąś pewnie zaliczylo ale za takie pieniądze nikt ideału sprzedawać nie będzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg.VIN nie ma 710A a tu jest "serducho" oraz M zderzaki.
Opublikowano

np. etkbmw.com

 

szukaj a znajdziesz odp. na zadane pytanie

 

GT04203 brak nivo

 

oznaczenie nivo S220 Self-levelling suspension

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Jestem nowy na forum, z góry przepraszam za jakiekolwiek błędu i naruszenia regulaminu forum.

Planuje kupić swoje pierwsze BMW i padło na e39. Przejrzałem wiele ofert w internecie. Najbardziej moją uwagę przykuła ta oferta: http://allegro.pl/bmw-e39-523i-manual-elektryczne-fotele-skora-xenon-i6694699366.html

Vin : WBADD31030BU06930.

Martwi mnie wiek i możliwość występowania korozji.

Na co radzilibyście zwrócić uwagę przy ewentualnych oględzinach auta?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano
casper77 auto przygotowane do sprzedaży prze handlarza, to co wydasz na porządne sprawdzenie auta zwróci Ci się z nawiązką przy użytkowaniu. Zdajesz sobie sprawę z tego że to już wiekowe auto premium i jego utrzymanie (w tym paliwo) do najtańszych nie będzie należeć. Przebieg moim zdaniem nie realny.
Opublikowano

Jestem świadom kosztów eksploatacyjnych auta, ale słyszałem wiele dobrego na temat tej jednostki napędowej. Zawieszenie na pewno tańsze niż w Audi czy VW.

Martwi mnie jedynie wiek auta i możliwe występowanie korozji. Co do przebiegu sprawdziłem auto na http://www.bmdecoder.com i otrzymałem takie o to wyniki :

 

https://drive.google.com/file/d/0B3tkSnGUOXkKVkpiVDNwaUVJaWs/view?usp=sharing

Opublikowano
Witam wszystkich , jeszcze nie zapoznałem się z zasobem wiedzy zgromadzonym na forum ale kusi mnie przesiadka do co najmniej E39 ( jaki motor tego jeszcze nie wiem ) chce wyjść z A6 2,5tdi w ośce , nigdy nie byłem posiadaczem BMW, mam świadomość że nie są to auta bezobsługowe i nie można porównywać ich kosztami do VW czy Skody , jak każdy model posiada mniej lub bardziej udane konfiguracje napędowe , nie liczę na cuda że ktoś sprzeda dopieszczony egzemplarz ale kupowanie po taniości strucla z klasy premium to kanał wiec chętnie przyjmę kubeł zimnej wody na głowę ,trochę mnie kusi 3,0d ....
Opublikowano
Vw? A masz VW w tym segmencie? Utrzymanie Audi A6 z tych lat czy e39 jest bardzo podobne. A jeśli e39 porównujesz do Passata mija się z celem.

 

Nie porównuje passata z e39 bo to nie ta klasa auta, raczej z Audi A6. casper77 wymienił zawieszenie w Audi i VW więc mu odpisałem, z tego wynika że on porównuje nie ja...

Opublikowano

Tylko ja to Ciebie nie pisałem bo widziałem, że on pisał o vw czy audi :cool2: nie cytowalem mój błąd.

 

Kpl 4 wahaczy na przód 1200zl takiej firmy by to po jeździło. Tył to samo. Do tego elementy układu kier czyli drążki to kolejne jakieś 600zl. Na tyle masz dodatkowo pływające tuleje i tuleje wózka. Zawieszenie jest droższe niż w VW czy audi z napędem na przód. Ale bardziej trwałe niż w VW.

Opublikowano
Tuleje tylnej belki to cos w granicach 700 z malym rabatem, pływające cos chyba ponad 100 zeta za sztuke, wszystko było Lemfordera z tym, że robiłem to przyznaje pewnie z 5 lat temu więc ceny poszły na pewno do góry. Wracajac do tego raportu co kolega pozyskał to wg. mnie przebieg bajkowy, w 2000 r auto ma 51 tys nalotu, w 2015 cos 129, a potem nagle robi sie 229, nie bardzo to logiczne wg. mnie. Na 100 % mozna potwierdzic w serwisie, ale warunkiem jest to,że auto musi byc juz Twoja własnością, sam tak sprawdzałem i nie bylo problemow, inna sprawa, że po sprawdzeniu spadłem ze stołka i musieli mnie cucić :wink:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
JStroop ile Ci skręcili? Nie musisz być właścicielem auta w 90% wystarczy że pokażesz w aso skan dowodu i wiadomość email że właściciel zgadza się na zweryfikowanie przebiegu, jak tak zrobiłem i aso nie robiło problemów, inna sprawa że poprzedni kupujący kupił auto od pierwszego właściciela w Niemczech z książką serwisową i nie weryfikował.
Opublikowano
Ja byłem w Aso w Lublinie i przynajmniej tak tam bylo, ze żądali dokumentu stwierdzającego własność auta. A spadlem z krzesła, bo sie okazało, że nie kręcony, sam w to nie wierzyłem, ale pracownik pokazał mi serwis od 96 roku i ostatni przegląd był w 2013 roku z nalotem 210 tysia :-o
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.