Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tylko czemu ta e39 aż tak gnije. To nie jest normalne. Do tego zamiast wymienić przepływke to odpieta. Jeździ. ? Jeździ... Gorzej jak właściciel w wielu kwestiach miał takie podejście
Opublikowano
znajomy wczoraj sprzedał 520i przedlift z rocznym gazem BRC za 9000. Stan wg mnie bardzo dobry. Drożej nie ma szans sprzedać, w sumie to one mają już po około 17 lat więc trudno oczekiwać nie wiadomo jakich cen, ale dla kupujących to dobrze
Opublikowano

Korozja w 17 letnim aucie nie jest niczym niezwykłym. Większość współczesnych samochodów zmaga się z nią dużo wcześniej. Tam gdzie jest korek wlewu paliwa stoi woda drzwi mogły być już po jakiejś szkodzie, naprawiane powłoka cynkowa mogła być uszkodzona, za to typowej korozji na błotnikach czy progach jeszcze w e39 nie widziałem.

 

To prawda 10 tyś za przedliftową e39 to max. W zasadzie z droższymi 2.0 się nie spotkałem. I tak powiedział mi jeden handlarz ze na e39 popytu wielkiego nie ma i zazwyczaj musi swoje odstac aby sie sprzedała czy to w dieslu czy benzynie.

 

 

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
To prawda 10 tyś za przedliftową e39 to max. W zasadzie z droższymi 2.0 się nie spotkałem. I tak powiedział mi jeden handlarz ze na e39 popytu wielkiego nie ma i zazwyczaj musi swoje odstac aby sie sprzedała czy to w dieslu czy benzynie.

 

 

Jak widać popyt jest,co chwila ktoś pyta co kupić a ilośc ludzi na forum to garstka z tych którzy szukają bez pomocy internetu.Poprostu ten kto szuka e39 jest troche "trzeźwiejszym" kupcem niż (bez urazy) szukający passatów itp w tdi'ku,troche tego widze jakie ludzie trupy kupują za absurdalne ceny patrząc tylko za wzgląd tego że 1.9 pod maską.

Opublikowano
to że ludzie na forum pytają nie znaczy że e39 schodzą jak bułki. wystaw 520i za 12 000 to będziesz rok sprzedawał. Pytać a kupować to są dwie rzeczy. połowa to teoretycy którzy pytają od tak, co by kupić gdybym jeszcze miał kase na to. Jendak sporo ludzi woli sie rozejrzeć za 528 albo 530d, u nas diesle to nadal top, bo mało pali, i niby sie tanio jezdzi (w teorii, dopóki sie nie zacznie psuć)
Opublikowano
Na E39 jest popyt i to właśnie na takie powyżej przeciętnej ceny, ale i powyżej przeciętnego stanu. Zobaczcie jak schodzą sztuki np. z takiego Bawaria Motors. Ludzie szukają takich samochodów - możliwie pewnych, z papierami itd. Oczywiście nie znaczy to, że sprzeda się przedliftowa 520i za 20 tys., ale w granicach rozsądku schodzą całkiem nieźle.
Opublikowano

Ta e39 z mojego pierwszego linka stoi już ponad 3 msc. Pierwsza cena 9700 teraz 8500. Handlarz powiedział że byłem drugim klientem co skusił się na jazdę próbną. Zainteresowanie małe, auto stoi w centrum dużego 230 tyś miasta w jednej z największych polskich aglomeracji. Powiedział że pare msc wcześniej miał 530 w dieslu z 2002 albo 03 stała pół roku i poszła za 15 z hakiem. Sprawdziłem mówił prawdę. Głównie popyt jest na małe auta miejskie typu polo, corsa , golfy potem pasaty i audi. Jak powiedziałem znajomemu że szukam 17- 18 letniej beemy to się za głowę złapał. Nigdy nie pakowałem się w auta starsze jak 5-8 lat i dlatego to zdziwienie. 20 tys za 18 letnie e39 to gruba przesada. Te przywożone do kraju z szwabi e39 są tam kupowane za 700 do 1 tyś euro hadlarz po odliczeniu kosztów zarabia na tym nie więcej jak 1.5 zł.

 

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ja też bym nie wsiadał na jazdę szykując się na auto bez rdzy ani jej oznak (tak jak to pisze ten oszust) oraz bez wkładu finansowego a już mówisz że przeplywka odpieta.. Więc po co to dalej oglądać? Jak ktoś czasami jedzie 100 lub kilka razy więcej bo auto jest niby ok jedziesz na miejsce a tu taki szrot...
Opublikowano

Do tego padnięty akumulator i jeszcze kilka mankamentów choć auto miało potencjał. A żeby go olukać przemierzyłem prawie 300km w obydwie strony więc już jazde próbną musiałem nim odbyć choć po kilku minutach oglądania wiedziałem że to nie jest to. Co nie zmienia faktu że właśnie dokładnie takiego egzemplarza szukam.

 

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jeśli za 9 tys są takie trupy 2.0 to nie wiem dlaczego wg was ktoś miał by nie dać za sprawne 2.0 ok 12-14 tys

 

Tam na blachę, przepływke i aku trzeba dać ponad 2 tys do tego filtry oleje i jakaś drobnostka i mamy 3tys na sam start albo więcej bo sam piszesz ze jeszcze kilka mankamentów

 

Ale w tamtym przypadku akurat auto jest trochę za dużo wycenione bo w takim stanie powinien ok 7 tys kosztować. Jeśli ma takie mankamenty tylko to taka kwota jest do przyjęcia

Opublikowano

Są na otomoto "ideały" już za 5-6 tyś. Wolę nie wiedzieć co przeszły. Handlarze tych lepszych i droższych egzemplarzy nie ściągają. Taki mały komis pociska w roku 200-400 aut to musi być szybki obrót i zysk. Taki przepłacony ezemplarz stoi na plscu i blokuje kapitał.

 

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
za 9 tys takie trupy są nie warte, można i wystawiać za 14 tys złom, bo i takie aukcje widziałem, tylko to jest nie sprzedawalne auto. Dobre 520i jest warte około 10 tys, nic więcej. Trudno żeby ktoś płacił 16 tys za niezłe 520 tylko dlatego że jakieś durnie wystawiają złom za 10 tys. Niech sobie wystawiają. Jak wspominałem znajomy opylił 520 z gazem w stanie dobrym za 9000, gaz rok czasu, skóra, ksenon itp drożej musisz czekac pół roku aż ktoś to wezmie, albo i nie
Opublikowano
Też za 16 tys 520i bym nigdy nie kupił. Ale w kwocie niby niewiele wyższej a mianowicie 12tys można na prawdę o wiele lepsze egzemplarze szukać. Należy uważać nawet na auta pod 30tys bo i takie okazywały się zlomem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobre 520i jest warte około 10 tys, nic więcej. Trudno żeby ktoś płacił 16 tys za niezłe 520 tylko dlatego że jakieś durnie wystawiają złom za 10 tys.

 

Nieco ponad rok temu sprzedawałem 520i (wszystko w oryginale, każda część udokumentowana fakturą, super stan, tylko kilka przytarć na lakierze) i mogę śmiało stwierdzić, że jesteś w błędzie.

Opublikowano
Dobre 520i jest warte około 10 tys, nic więcej. Trudno żeby ktoś płacił 16 tys za niezłe 520 tylko dlatego że jakieś durnie wystawiają złom za 10 tys.

 

Nieco ponad rok temu sprzedawałem 520i (wszystko w oryginale, każda część udokumentowana fakturą, super stan, tylko kilka przytarć na lakierze) i mogę śmiało stwierdzić, że jesteś w błędzie.

 

http://klasykagatunku.pl/kategoria-produktu/aktualna-oferta/

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum, przyznam, że jestem tutaj nowy, jednak mimo to zdążyłem zapoznać się już z kilkoma wątkami. Od jakiegoś czasu planuję zakup bmw e39 w sedanie. W związku z tym przeglądam bardzo dużo różnych ogłoszeń. Na zakup chcę przeznaczyć do 10 tysięcy złotych. Zdaję sobie sprawę, że za taką kwotę nie kupię igły z Niemiec trzymanej w salonie pod kocem, jednak jestem przekonany co do swojego wyboru. W związku z tym prosiłbym kogoś z was o weryfikację poniższego ogłoszenia: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-523i-170-km-2-5-benzyna-zarejestrowany-1rej-1999-ID6ybfhL.html#d4d52e07da

 

Czy auto z ogłoszenia jest warte uwagi, czy może jednak od razu powinienem sobie odpuścić?

Opublikowano
Wydaje mi się ,że e39 w ciemnych lakierach szybciej wizualnie się starzeje niż np srebrne. A czarne w dodatku trąci wiochą i nie dodaje dostojności , ale to moje subiektywne zdanie.
Opublikowano
Dobre 520i jest warte około 10 tys, nic więcej. Trudno żeby ktoś płacił 16 tys za niezłe 520 tylko dlatego że jakieś durnie wystawiają złom za 10 tys.

 

Nieco ponad rok temu sprzedawałem 520i (wszystko w oryginale, każda część udokumentowana fakturą, super stan, tylko kilka przytarć na lakierze) i mogę śmiało stwierdzić, że jesteś w błędzie.

 

http://klasykagatunku.pl/kategoria-produktu/aktualna-oferta/

 

 

byłem tam na tej stronie no i co z tego ? spytałem za ile sprzedaleś swoją sztuke, ja na tej stronie e39 nie widze a o tym modelu jest dyskusja. Po drugie tam są rodzynki w lux stanie, ja pisze o egzemplarzach "normalnych" czyli takich jakie stoją na allegro czy jezdzą po naszych polskich drogach a nie od dziadka z Niemiec co pod kocem trzymał. na koniec jeszcze takie auto trzeba sprzedać, na tej stronie niektóre modele stoją pól roku i jakoś sie nie sprzedały. Gadka dotyczyła przedliftowej 520i więc linki do klasyków sie tu nijak mają

Opublikowano
Witam planuje kupić BMW myślałem nad E46 ale ciężko trafić coś z większym silnikiem i w PB, patrząc na E39 jest dużo więcej zadbanych sztuk i z większym silnikiem. Na zakup mam 20.000 zł, ~3000 mam na pakiet startowy. Jeśli chodzi o E46 chciałem Coupe albo Sedana tutaj w E39 Sedan jest obłędny i kombi również podchodzi tylko nie wiem czy to nie za dużo. Autem robię góra 10k km rocznie, jeżdżę głównie po mieście. Spalanie zbytnio nie gra roli i LPG też odpada. Szukam w sumie trwałej jednostki z przyzwoitymi osiągami, ale znów nie musi to być demon prędkości. Przy E39 myślałem nad 525i 528i albo 530i. Skrzynia raczej manualna chociaż.. tutaj sam nie wiem.
Opublikowano
byłem tam na tej stronie no i co z tego ? spytałem za ile sprzedaleś swoją sztuke, ja na tej stronie e39 nie widze a o tym modelu jest dyskusja. Po drugie tam są rodzynki w lux stanie, ja pisze o egzemplarzach "normalnych" czyli takich jakie stoją na allegro czy jezdzą po naszych polskich drogach a nie od dziadka z Niemiec co pod kocem trzymał. na koniec jeszcze takie auto trzeba sprzedać, na tej stronie niektóre modele stoją pól roku i jakoś sie nie sprzedały. Gadka dotyczyła przedliftowej 520i więc linki do klasyków sie tu nijak mają

 

Są tam auta z 2001r. a zdarzają się i z 2004, bywają też e39. Niektóre stoją tm po pół roku tak samo jak niektóre e39 w komisach. Kolega sprzedawał właśnie taką zadbaną w całkowitym oryginale i z papierami a ta strona prowadzi właśnie sprzedaż takich oryginałów i jest taką ciekawostką. Jak pytasz o cenę egzemplarzy normalnych z allegro to sprawdź sobie ceny na allegro :-D

Opublikowano
Witam planuje kupić BMW myślałem nad E46 ale ciężko trafić coś z większym silnikiem i w PB, patrząc na E39 jest dużo więcej zadbanych sztuk i z większym silnikiem. Na zakup mam 20.000 zł, ~3000 mam na pakiet startowy. Jeśli chodzi o E46 chciałem Coupe albo Sedana tutaj w E39 Sedan jest obłędny i kombi również podchodzi tylko nie wiem czy to nie za dużo. Autem robię góra 10k km rocznie, jeżdżę głównie po mieście. Spalanie zbytnio nie gra roli i LPG też odpada. Szukam w sumie trwałej jednostki z przyzwoitymi osiągami, ale znów nie musi to być demon prędkości. Przy E39 myślałem nad 525i 528i albo 530i. Skrzynia raczej manualna chociaż.. tutaj sam nie wiem.

 

 

szukałbym 530i ewentualnie 528. Za 20k da rade kupić sensowny egzemplarz. Co do nadwozia to ju z twój wybór, jak nic nie wozisz to kombi nie ma sensu

Opublikowano

Kombi latwiej kupic dobrą sztuke w nizszej cenie, do tego jest duzo praktyczniejsze.

Silnik czy 525, czy 528 czy 530 kazdy z nich jest godny polecenia.

 

Mniej wiecej na rynku jest tyle samo dobrych sztuk e39 i e46. Musisz sie przejechac jednym i drugim i zobaczyc ktory lepiej Ci pasuje.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam planuje kupić BMW myślałem nad E46 ale ciężko trafić coś z większym silnikiem i w PB

 

Te 320i polift z Krakowa ze zdjęc dobrze rokuje....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.