Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie zrozum mnie źle, ale sprawdź proszę BMW E39 Touring do 10000 zł na otomoto (do 2.0 Pb i do 2.5 z gazem) i wskaż mi która Twoim zdaniem wygląda na mniej "zmęczoną" i "styraną". Bo to chyba dosyć względna teza... :
www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano

Tu widzisz wymeczona czasem i przebiegiem i jak widzisz bardzo oszczędnym serwisem e39..

 

Jak widzę że do danej kwoty są takie egzemplarze to co mam myśleć? Że trzeba dołożyć grosza a nie szukać gorszego zła. I tak będziesz musiał niemało w nią dać kasy

Opublikowano

Wszystkie w tej cenie będą bardzo zmęczone. Jeśli to akceptujesz i jesteś na to gotowy, to kupuj. Ale to raczej nie będzie jeździć na miarę możliwości tego modelu.

 

Pokrętła w E39 - mogę zrozumieć, że komuś to nie przeszkadza, chociaż mi ciężko ;)

Opublikowano

Idzie znaleźć ale ciężko a ta jest konkretnie miną. Szczególnie to nowe zawieszenie które wstawił zaraz przed sprzedażą.. To jest proszenie się o koszta.

 

Wstaw zdjęcia komory silnika. Niech Ci przesle

Opublikowano
Nie zrozum mnie źle, ale sprawdź proszę BMW E39 Touring do 10000 zł na otomoto (do 2.0 Pb i do 2.5 z gazem) i wskaż mi która Twoim zdaniem wygląda na mniej "zmęczoną" i "styraną". Bo to chyba dosyć względna teza... :

 

Na forum kolega Jankos1 sprzedaje zdrową sztukę e39 w dośc niskiej cenie. Ja bym sie nią zainteresował, gdybym szukał e39 do 10 tys zł.

 

Ten kombiak z jasnymi skórami ma strasznie styrane wnętrze, może tam byc duzo duzo wiecej niz deklarowane 300 tys km.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Dziekuje za opinie.

 

Na przebieg nie patrze nigdy.

 

Zaraz sprawdze bmw od Jankosa

 

Edit

 

Aha, nie ma co ogladac. Szukam kombiaka.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano
Witam! Jestem zainteresowany zakupem e39, byłby to mój drugi samochód tzn. weekendowy, gdyż do pracy dojeżdżam zagazowanym matizem :D . I teraz moje pytanie jaki silnik polecacie do takiego samochodu, który rocznie nie przekroczy nawet 5tyś km. Interesuje mnie benzyna między 525i a 528i.
Opublikowano
Nie boję się spalania, ale raczej chciałbym po prostu jeździć wygodnie i komfortowo, a nie wiem czy wykorzystam tą moc i czy opłaci mi się brnąć w tak duży silnik. Chciałbym coś w granicy rozsądku :) a jeżeli chodzi o samochody sprowadzane, to czy znajdę jakiś fajny egzemplarz do 20 tyś?
Opublikowano
Jak nie dużo jeździsz a chcesz auto na długo i chcesz wytrzymały silnik to na pewno nie bierz m54. Weź m52b28 i przy kwocie 20tys znajdziesz ładny egzemplarz. Będzie to wersja przed lift.
Opublikowano
Dzięki za porady, bd szukał w tym kierunku auta. A jeśli chodzi o wyposażenie to trzymać się podstaw czy wraz w większym wyposażeniem, nie ma problemu z elektryką? Bo zależy mi przede wszystkim na skórze, podgrzewanych fotelach i kierownicy multi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak szukać to na wypasie :)

 

Nie obawiasz się, że mając e39, matiz nie pójdzie zaraz w odstawkę? Różnica komfortu to niebo, a nawet nie ziemia, tylko dół ;)

Opublikowano
Nie ukrywam, że jeszcze nie miałem styczności z e39 i nie odczułem tego komfortu :) ale wszystko jest możliwe i tego nie wykluczam :D a do pracy mam tylko 5km w jedną stronę, czyli nie daleko ale często zdarzają się tam jakieś otarcia czy stłuczki bo strasznie ciasne parkingi są, więc chyba nie bd ryzykował jechać tam bmw :)
Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Planuję zakup E39 z benzynowym motorem i automatem.

Udało mi się w okolicy namierzyć pewien egzemplarz.

Świeży import z DE.

Zdjęcia mam od sprzedającego na dysku u siebie.

 

Oto kilka z nich:

 

1. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ca5839e873b6.jpg

2. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/beafd90c5e75.jpg

3. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e8fa37f6c728.jpg

4. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f569bc850fef.jpg

5. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/6415f207f84d.jpg

 

Auto wyprodukowane w 2000r (modelowo 2001)

Jeden właściciel w DE

Przebieg 240000km

Silnik 3.0i

 

Moim zdaniem wygląda zachęcająco.

 

Jak tylko dostanę info z numerem VIN to poproszę Was o rozkodowanie go.

 

Z góry dziękuję za wasze sugestie i uwagi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Primo: To nie jest temat do oceny konkretnych aut z ogłoszeń (do tego jest odpowiedni dział).

Secundo:

Auto wyprodukowane w 2000r (modelowo 2001)

Zwykły handlarski bełkot. Niby czym charakteryzuje się rocznik modelowy 2001?

Jest to po prostu poliftowe e39, zresztą jak wszystkie produkowane od 09/2000.

Opublikowano

W dziale gdzie można poddać auto ocenie trzeba najpierw spełnić pewne warunki.

Ja wątek ten pobieżnie przejrzałem od początku i nie jedno ogłoszenie (wklejony link) widziałem.

Nie zależy mi tutaj na ekspertyzie jak z DEKRY tylko o wizualnej wstępnej ocenie - czy auto warto obejrzeć na żywo.

Określenie "modelowo" zazwyczaj oznacza właśnie rocznik w którym ogólnie przyjęto wprowadzenie liftingu auta.

Chodzi o to, że w 2000 roku były produkowane i przed i po-liftingowe wersje. Może to zwykły handlarski bełkot, ale ma on na celu nakierowanie potencjalnego kupca, że auto pomimo produkcji w roku 2000 wygląda już tak jak każde z 2001.

A tak w ogóle to dziękuję za odpowiedź na temat...

Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie do Was. Nurtuje mine taka oto kwestia. Czy podparcie odcinka lędźwiowego to dość powszechna opcja czy raczej nie za często spotykana?
Opublikowano
W fotelach komfort masz pompowane podpacie lędźwi, z boku fotela jest taki okrągły przycisk z czterema strzałkami.
Opublikowano
I tylko w tych fotelach jest taka opcja czy występowały i w innych? Zależy mi na czymś takim. Mam w obecnym samochodzie i sobie chwalę. Szczególnie w czasie dłuższych podróży.
Opublikowano
Najlepiej szukaj komfortów, to są b. wygodne fotele, występują też z masażem , ale rzadziej. Komforty występują dość często, są elektrycznie regulowane, z 3 pamięciami położenia, oparcie jest w połowie wysokości elektrycznie łamane, żeby lepiej dopasywowało się do pleców, no i oczywiście jest pompowanie pod lędźwie.
Opublikowano
Nie miałem do czynienie z fotelami z masażem w samochodzie ale wydaję mi się, że nie jest mi to jakoś szczególnie potrzebne. To gdy zacznę szukać samochodu to takich foteli będę szukał w takim wypadku. Możliwość jak najlepszego dopasowania pozycji do siebie jest moim zdaniem bardzo ważna.
Opublikowano
Dla mnie wygodne fotele to też b. ważna sprawa. Dawno temu miałem e36 i były w niej zwykłe, niewygodne fotele. Były tak niewygodne, że wracając z wyjazdu do Niemiec miałem taki ból pleców, że myślałem, że już nie dam rady wrócić do domu. W e39, jeżeli występują komforty, to pozostałe wyposażenie też jest dobre.
Opublikowano

Z tym, że komforty jednak nie są aż tak powszechne, nie jest łatwo trafić egzemplarz akurat z nimi.

 

Dla mnie kwestia foteli to duża bolączka E39. Nie rozumiem, jakim cudem w tak komfortowym, dobrze wyposażonym samochodzie producent mógł w ogóle montować takie zwykłe stołki. Regulacja odcinka lędźwiowego to żaden wielki luksus, może być zresztą w pełni mechaniczna, niekoniecznie realizowana przez pompowanie. Ale nie, w BMW masz to dopiero w wersji na pełnym wypasie.

Opublikowano
Siedziałem w konturach w e38 i to jest bajka. Ale sportsitse też nie są złe. Mam je i po trasie 1600km nie czułem bólu w plecach. Zwykle fotele jakie miałem były o wiele mniej komfortowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.