Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Raczej się zmieścisz w 20 tys. za rozsądną sztukę. Powyżej to już warto dać za coś ekstra, a poniżej to by była okazja, ale okazji jest bardzo mało.
Opublikowano
Chciałbym się zmieścić właśnie w okolicach 20tys. Ogólnie to decyzja nie jest jeszcze podjęta. Jak pisałem wcześniej na razie zbieram informacje. Najpierw w planie była e60 ale myślę, że może warto zacząć przygodę z BMW od czegoś trochę tańszego.
Opublikowano
Jest drogie ale co poradzić, takie po prostu są ceny. Z drugiej strony to przy kupnie samochodu zakładam, że zawsze trzeba będzie do niego od razu trochę dołożyć. Chodzi mi przede wszystkim o to, żeby nie kupić samochodu, który okaże się skarbonką bez dna. E39 zawsze mi się bardzo podobała i chętnie bym coś takiego kupił ale pożyjemy zobaczymy. Jak pisałem nigdzie mi się nie śpieszy więc na razie to są tylko plany.
Opublikowano
Zadbane e39 i e60 są przepaścią cenowa przy kupnie. E39 kupisz za 20 a o rok nowsza e60 za 40tys. Eksploatacja nowszej wersji też jest droższa i auto nie jest już tak wytrzymałe jak e39.
Opublikowano

Witam,

Mój tata planuje kupić e39. i mam kilka pytań.

 

1. Czy instalacje sekwencyjną z e34 (520i) będzie można przenieść do rzędowych 6 z gamy e39? (instalacja ma 3 lata i 100 tyś zrobionego przebiegu na autostradzie, samochód z racji wartości nie ma sensu sprzedawać z instalacją jeśli dałoby się ja użyć bo ma prawie taką samą wartość jak samochód)

2. Jakiej wersji szukać ? samochód będzie sprowadzany z Niemiec dlatego mocno mojego tatę odpycha silnik powyżej 2.0, jednak zazwyczaj 2.0 to golasy z manualu a poszukuje raczej automatu. Pieniądze jakie mamy do wydania to około 20 tyś (max 25 tyś.). Z racji dużych przebiegów tata głownie skupia się na jak najniższym przebiegu. Rocznik 2000<.

W waszej opini jeśli chce się mieć samochód na dłużej, i znaleźć dobry egzemplarz w trasy i na miasto lepiej poszukać 520 z niskim przebiegiem czy 530 z wyposażeniem ale wyższym przebiegiem :) ? Może ktoś miał taki dylemat?

3. Wie ktoś jak teraz stoją e39 530 w eurotaxie ? rocznik tak jak pisałem 2000<

Z góry dziękuję :)

Jak będę znał odpowiedzi na te pytania to podeślę pare linków które mnie zainteresowały. Ponieważ w Niedziele tata będzie miał czas podjechać coś oglądnąć wiec trochu mi się spieszy :)

Opublikowano

1. Czy instalacje sekwencyjną z e34 (520i) będzie można przenieść do rzędowych 6 z gamy e39? (instalacja ma 3 lata i 100 tyś zrobionego przebiegu na autostradzie, samochód z racji wartości nie ma sensu sprzedawać z instalacją jeśli dałoby się ja użyć bo ma prawie taką samą wartość jak samochód)

2. Jakiej wersji szukać ? samochód będzie sprowadzany z Niemiec dlatego mocno mojego tatę odpycha silnik powyżej 2.0, jednak zazwyczaj 2.0 to golasy z manualu a poszukuje raczej automatu. Pieniądze jakie mamy do wydania to około 20 tyś (max 25 tyś.). Z racji dużych przebiegów tata głownie skupia się na jak najniższym przebiegu. Rocznik 2000<.

W waszej opini jeśli chce się mieć samochód na dłużej, i znaleźć dobry egzemplarz w trasy i na miasto lepiej poszukać 520 z niskim przebiegiem czy 530 z wyposażeniem ale wyższym przebiegiem :) ? Może ktoś miał taki dylemat?

3. Wie ktoś jak teraz stoją e39 530 w eurotaxie ? rocznik tak jak pisałem 2000<

Z góry dziękuję :)

Jak będę znał odpowiedzi na te pytania to podeślę pare linków które mnie zainteresowały. Ponieważ w Niedziele tata będzie miał czas podjechać coś oglądnąć wiec trochu mi się spieszy :)

 

Ja bym nie przenosił.WYjdzie Cie to niewiele mniej niz montaż nowej.Nie wiem jakie tam macie podzespoły ale przebieg juz słuszny i pewnie wtryski i reduktor do wymiany.Poza tym trzeba znalezc warszat który Ci to załozy i da homologacje.

 

Ja mam własnie 2.0 co prawda w manualu ale wyposazenie mam neizle i takiej bym szukal bo oplaty z Niemiec sporo Cie wyjda powyzej litrów

Opublikowano

3. Wie ktoś jak teraz stoją e39 530 w eurotaxie ? rocznik tak jak pisałem 2000<

 

A jakie to ma znaczenie ile takie auto kosztuje w eurotaxie? To nie ma zadnego związku z cenami rynkowymi, tym bardziej dobrych egzemplarzy.

 

M5 z '99 roku wg wyceny ubezpieczalni kosztuje 25 tys zł. Gdzie ponizej 35 tys zł to są same angliki byle jak przełozone i z mega przebiegami i auta tak zniszczone, że zal na nie patrzec, a bdb sztuki do blizej 45 tys zł kosztuja.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Tak jak pisałem samochód sami byśmy sprowadzili i pytam pod względem opłaty akcyzowej, żeby wiedzieć ile można zaniżyć cenę na na umowie.

 

Jakie podzespoły nie wiem ale instalacja kosztowała chyba 3700. A 100 tyś przebiegu na instalacji to nie jest dużo :) 80-90% było zrobione na autostradzie.

Opublikowano
mowie wszystko zalezy jakie podzespoly.Jak wtryski sa np Valteki to az dziw ze by tyle wytrzymaly.Raczej nie praktykuje sie przekladania uzywanych instalacji ale co kto lubi
Opublikowano
Tak jak pisałem samochód sami byśmy sprowadzili i pytam pod względem opłaty akcyzowej, żeby wiedzieć ile można zaniżyć cenę na na umowie.

 

 

Z tego co wiem, to jest bardzo indywidualna sprawa w zaleznosci od podejscia lokalnego urzedu celnego. W jednym ponoc przechodzą e39 za 500 euro, a w drugim sie czepiaja jak 530i/530d kosztuje mniej niż 2000 euro...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Jak rozumiem jeśli cena im nie spasuje to biorą według eurotexu itp ? czy za bardzo zaniżona cena na umowie jest bardziej problematyczna?
Opublikowano
Witam. Planuję zakup e39 turasa. Pytanie 1 czy 280 000 km przebiegu to dużo? Do 230 k tylko aso i pytanie 2 z racji tego że auto ma silnik 3.0 d ile.mogę spodziewać się akcyzy?
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano
Witam. Planuję zakup e39 turasa. Pytanie 1 czy 280 000 km przebiegu to dużo? Do 230 k tylko aso i pytanie 2 z racji tego że auto ma silnik 3.0 d ile.mogę spodziewać się akcyzy?

 

 

Akcyza zależy od urzędu celnego. Jedni się czepiają jak 3.0d ma wpisaną na umowie cene niższą jak 2k euro, a mój znajomy w audi 2.4 miał wpisaną kwotę 500 euro na umowie i przeszło, także nie ma zasady, ale tak z 1k na samą akcyze spokojnie licz.

Opublikowano
Będę musiał zagadać z Niemcem żeby wpisał w umowie normalną kwotę a nie tak jak sobie woła 5500 eu.
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano

Czesc. Jest niedaleko mnie Touring e39, ktorym wizualnie sie zainteresowalem. Jeszcze go nie widzialem, ale sprzedawca mowi, ze w tylnym zawieszeniu cos puka i trzeba tuleje wymienic. A ze sa 4 to z robocizna okolo 700 zl.

 

Pytanie po czym poznać, że to na pewno tuleje? Bo on może mowic jedno, a u mechanika okaze sie ze cos innego.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano
Jechać do jakiegoś mechanika lub stacji i sprawdzić. Zapytaj się na jakim elemencie są do wymiany. Ale jak puka zawieszenie to jest mega wywalone i może się na 4 tulejach nie skończy. Pewnie chodzi o tuleje belki tył
Opublikowano

To ta furka:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-ladna-zadbana-bemka-z-gazem-skory-ID6yeG0P.html

 

Facet około tygodnia temu powiedział, że cena mocno obnizona (8200) bo trzeba zrobić przednie wahacze i z tyłu tuleje. Ale mówił, że się zajmie naprawą. Wystawił, bo może ktoś będzie chciał sam robić. Zadzwoniłem ostatnio i powiedział, że zrobił przód i jest wszystko OK, ale tyłu nie ruszał.

 

Mówił, że w wakacje sporo jeździł samochodem i dlatego mogło to paść.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano

Ja bym nie chciał by ktoś za mnie robił kpl zawieszenie przed sprzedażą bo na 100% nie wpakował 1300zl tylko 400zl na nowe części a one jak wytrzymają rok to będzie dobrze. Zapytaj się jaka firmę wrzucił.

Z tym bogatym wyposażeniem pojechał. Bardzo rzadko zdarza się e39 z pokrętłem od klimy. Do tego skóry baaardzo dużo przeżyły

Przód lampy białe tył żółty. Coś było kombinowane. Te pokrętła bardzo mnie by odrzucaly

Opublikowano

Akurat pokrętła mi w ogóle nie robią. Jeśli klima działa to nie ma to znaczenia. Skóry - trzeba pamiętać, że to 16 letnie auto, z pewnie dużym przebiegiem. To mi tez akurat nie robi dużo.

 

Ale racja z tym zawieszeniem, bo przecież gdyby wydał trochę kasy to i cenę by podniósł, a tego nie zrobił. 8200 było przed naprawą i 8200 jest po naprawie. Przednie wahacze od 800 w górę.

 

 

Ale nie rozumiem o co chodzi z tymi lampami? Chodzi Tobie o kierunki tak?

 

Pamiętam, że mówił tez cos o... polerce. Bo rzeczywiście patrząc na auto i porównując je do innych z tego roku to lakier jest bardzo dobry.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano

Nie ma co patrzeć na lakier. Auto zmęczone i naprawione po taniosci przed sprzedażą. Wnętrze styrane. Jak tak długo jechał na wywalonym zawieszeniu to ciekawe jak wyglądała ogólna eksploatacja auta.

 

Lampy oryginał są albo pomarańczowe albo białe wraz z kierunkami na blotnikach

 

Ja bym po to nie jechał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.