Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tutaj bym się kłócił (może i niesłusznie), bo generalnie od 2002 roku (albo i '01) nie doświadczysz pomarańczowych kierunków. Podobnie, jak z tego, co przeglądam oferty, galerie na forum etc, to przed 1999 rokiem wszystkie miały pomarańczowe i dopiero od '99-'00 pojawiają się białe, ale jeszcze bez ringów. Potem pomarańcze z ringami i dopiero białe.

 

Moja jest z maja 2002 i ma pomarańczowe kierunki. Wg mnie ładniejsze od białych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy ma swój gust. Dla mnie e39 w pomarańczach i standardowych zderzakach wygląda na swoje naście lat. Białe kierunki i m-pak, moim zdanim odmładzają dość znacznie.

Ale wrzucić przód białe, tył pomarańcze to masakra, podobnie jak tylko przód w p-paku a tył w standardzie (szczególnie w kombiaczu).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie Maj 2003

Wszystkie kierunki w pomarańczku.

O takie są

http://i57.tinypic.com/ff78g1.jpg

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla mnie również spoko.

tył trochę gorzej, ale w komplecie i tak jest ok

http://i57.tinypic.com/2qswkfl.jpg

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do czarnego e39 chciał bym pomarańczki, ew do granatowego, a srebrny, czerwony, ogólnie pozostałe kolory to wolę biały. :cool2:
Opublikowano
U mnie Maj 2003

Wszystkie kierunki w pomarańczku.

O takie są

http://i57.tinypic.com/ff78g1.jpg

 

Kolor masz sztos tej maszyny.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A dziękuje.

Sterling grau metalic.

Nie jest a taki popularny. Ale kilka widziałem.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Panowie szukam tematu, w którym są wypisane wszystkie usterki wraz z kosztami E39 523/525/528. Kiedyś go już gdzieś widziałem a teraz wgl znaleźć nie mogę tylko 530d. Temat był bardzo przejrzysty i jeden z użytkowników opisywał po kolei co robił w swojej bawarce wraz z kosztami itp. Z góry dzięki!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dokładnie, o ten mi chodziło ;)

Wielkie dzięki.

 

Jestem przerażony... Na prawdę E39 jest tak drogie w utrzymaniu? W sumie to dużo zależy na jaki egzemplarz się trafi...

Opublikowano

Jestem bardzo ciekawe jak wypada cenowo typowy pakiet startowy E39 w wersji 520/523/525.

Ktoś robił to niedawno i pamięta ceny? Ile za dobry olej z filtrem, wszystkie płyny, paski i filtry? Co podchodzi w E39 pod pakiet startowy? Czy np. do oleju w przekładni też się dobierać? Rozrząd na łańcuszku więc rozumiem, że raczej nic z nim robić nie trzeba. Czy te wersje przed 2000 r. posiadały Vanosy?

Opublikowano

Wszystkie wersjęR6 benzynowe posiadały vanosy tylko jeden lub dwa.

 

Oleju wchodzi 7,5l Możesz kupić 8 l będize na dolewki. Wejdzie CI ok 7l.

Olej kosztuje mniej więcej 140-160zł za bańkę 5l

Filtr oleju mann ok 30zł

filtr powietrza ok 30-40 zł

 

Najlepiej wejdź na str czescidobmw.pl

Napisz maila i powiedz co potrzebujesz. Dostaniesz odp czego na str nie znajdziesz i będziesz wiedział ile musisz przeznaczyć kasy.

Masz internet to nie wiem dlaczego pytasz ile kosztuje olej paski itd.

Opublikowano

Tak, jak w temacie :)

 

Witam, planuje zakupić w niedalekiej przyszłości BMW E39 w wersji sedan, zależy mi jedynie na silniku dieslowym.

Czytałem rożne opinie, jedni mówią, ze 520 dobry, drudzy zaś, ze lepszy 525, a inni jeszcze mówią, ze 530 najlepszy.

Tutaj Panowie maja na pewno większe pojęcie o tym, bo na pewno posiadacie swoje egzemplarze i możecie powiedzieć cos więcej na ten temat.

 

Czy są tutaj ludzie, którzy mogliby sie wypowiedzieć i doradzić mi, na co postawić, jaki silnik byłby najlepszy.

 

Z góry dziękuje za pomoc i poświęcony czas w tej sprawie

Pozdrawiam

Opublikowano
Marko93 najlepszy zdecydowanie 3,0d ...

2,0d niezły ale za słaby do serii 5

2,5 taki ok ani mocny ani oszczędny, tds to zabytek sporo pali i osiągi takie sobie...

 

Jak chcesz oszczędnie to 2,0d a jak moc to 3,0d 193 + chip tuning.

2,5 nie musi być TDS-em tylko bratem 3.0 d które niczym się nie różnią.

Opublikowano

Powiem tak, chodzi mi o auto do spokojnej jazdy. Dłuższe trasy, żadne jakieś gleby, palenie gumy i każdy zakręt bokiem.

Najbardziej interesuje mnie właśnie ten silnik 2.0d. Słyszałem tez, ze 3.0d niby większy, ale nie pali znowu znacznie więcej od tego 2.0. Dlatego pisze tutaj, zeby dowiedzieć sie, jak najwiecej na temat tych silników

Opublikowano

W e39 masz 2.0 który ma 4 cylindry.

Jeśli chcesz auto na trasy to min 2,5d i 3.0d Oba silniki to bliźniaki i kupił bym w sumie taki który był by w lepszym stanie.

Masz też silnik 2,5 z oznaczeniem tds. To już jednostka która była w starszej wersji 5er. czyli e34. Silnik troszkę przestarzały i mniej elastyczny i bardziej paliwożerny w porównaniu do następców.

Opublikowano
Takie coś... Moze głupie pytanie, ale czasem piszą, ze niby 2,5d, a potem sie okazuje, ze jednak 2,5tds. Po czym to poznać, ze to silnik 2.5d? Ewentualnie moze 2.5d produkowali w późniejszych latach? I w jakich granicach jest spalanie w tym silniku 2.5d? Miasto/trasa? Mam wrażenie, ze nie da sie na tych autach zaoszczędzić... :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jestem bardzo ciekawe jak wypada cenowo typowy pakiet startowy E39 w wersji 520/523/525.

Pasek klimy- 20 zł.

Pasek wielorowkowy- 45 zł.

Termostat- 38 zł.

Obudowa termostatu- 72 zł.

Uszczelka pokrywy zaworów (pojedynczy vanos)- 78 zł.

Świece Denso 6szt- 84 zł.

Płyn do chłodnic Prestone 3x4l- 102 zł.

Castrol 75W140 (dyfer) 2x1l- 130 zł.

Mobil ATF 220(skrzynia biegów i wspomaganie) 2x1l- 50 zł.

Valvoline 5W40 2x4l- 290 zł.

Filtr oleju Kneht- 26 zł.

Filtr powietrza Filtron- 40 zł.

Filtr przeciwpyłkowy Filtron- 45 zł.

Ceny z zeszłego roku, ale pewnie nic się nie zmieniło. Filtr pyłków 1 szt bo w E36 jest jeden przy nagrzewnicy. Do E39 kosztują około 80 zł.

To tyle na początek :mrgreen:

Po czym to poznać, ze to silnik 2.5d? Ewentualnie moze 2.5d produkowali w późniejszych latach?

TDS szedł do 99 roku. Widać na oko. Nie jest przykryty plastikową osłoną i na deklu aluminiowym ma Napis BMW.

To jest TDS. Zaje.....sty silnik :D Ciut może słaby, ale do normalnej jazdy jest ok.

BMW%2520525%2520TDS%252860%2529.jpg

Mam wrażenie, ze nie da sie na tych autach zaoszczędzić...

Dobre masz wrażenie. BMW nie kupujesz żeby oszczędzać.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
No rozumiem. Chce auta, którym jazda, to czysta przyjemność i ze aż sie nie chce z tego samochodu wysiadać. Czyli 2.5d w moim przypadku byłby najlepszym rozwiązaniem? A jak spalanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.