Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Swoją sprzedaję teraz.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Jest do sprzedania do FL z 2000 r. angol do przekładki po przedkładce 12-13tyś nie znam przebiegu ani innych danych ale wiem że motor 2,5 benzyna.
Opublikowano

ja sądze że gadasz trochę głupoty skoro twierdzisz że diesel za drogi do miasta to chyba nie wiesz co oznacza w sensie kosztów nie tylko paliwa jazda v8ką, nawet w lpg. Nie dość że ogólnie części droższe (zawias inn niż w r6stkach) to i benzyny pociągnie zanim się na gaz przeżuci, potem gazu z 20l po mieście spokojnie. Sam jeżdżę 530d w manualu po Warszawie w korkach raz na tydzień pojadę na trasę jakie 300-400km, i spalanie średnie około 7,8 - 8l co uważam że nie jest złym wynikiem. Pamiętaj że kupując używaną beemkę a już szczególnie v8 w automacie przyszykuj z 5000 zł na dzień dobry na to co się posypie w pierwszy miesiąc , ubezpieczenie itp itd.

 

Ps. tanio po mieście jeździ się np clio 1.2 albo corsą 1.0 :o

 

a co do linków, pierwsza się prezentuje dużo lepiej , właściciela tej drugiej to poniósł melanż z tym tyłem ala m5, wieś wieś wieś.

 

Kończąc moim zdaniem stwierdzam że v8 + automat to najdroższa możliwa opcja na miasto jeżeli chodzi zarówno o spalanie i serwisowanie, a 530d po chipie wcale gorzej nie jedzie od 535 v8.

Opublikowano

Powiedzialem wyraznie nie chce diesela i tyle. Mam w chwili obecnej i nie chce. Jest tam o wiele wiecej rzeczy kosztownych do padniecia a po 2 diesela w tych latach kupic z przebiegiem mniej niz 350tys to jak szukac igly w stogu siana.

Fakt v8 drogie w utrzymaniu ale jak sie kupi od kogos kto dbal i nie oszczedzal na czesciach np z forum to nie powinno byc tak zle

 

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znam takich co kupili diesla żeby tanio jeździć i z katalogowych 5-6L/100 żre im 9-10 po mieście.

Co prawda w trasie mają swoje 5-6, ale co z tego skoro 90% użytku to miasto..

Opublikowano

Diesel musi dymić i dużo jeździć inaczej się psuje - wiem to po sobie.

Bierz benzynę tylko błagam na listość nie wkładaj podtlenku LPG... toż to zbrodnia dla silnika. :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z V8 nie jest tak źle.

Z moich wyliczeń wynika, że tyle co lałem ropy to i tak samo wychodzi mnie mój Power Tech z LPG, a może nawet ciut taniej.

Nie każdy chce jeździć dieslem.

Na chwile obecną i przy skomplikowaniu tych silników też nie będę chciał już diesla, chyba, że zaczną robić z powrotem na zwykłej pompie :wink:

PS.Moja średnio wychodziła mi 8, z tego co wiem teraz pali 10 jazda w 99% miasto, a ten mi spali 18-20 więc różnica żadna. A popsuć może się wszystko i we wszystkim.Faktem jest, że nie zaryzykował bym kupna M62b44 po lifcie. Zarąbistym silnikiem jest M73b54 w E38 tylko koszt serwisu i sama wacha jest droga, a tam LPG na 12 garków upchnąć jest praktycznie nie możliwe.

tylko błagam na listość nie wkładaj podtlenku LPG... toż to zbrodnia dla silnika. :duh:

Dzięki tej zbrodni żyją i nadal są w użytkowaniu duże silniki. To nie zabytek.

Zbrodnia to może i jest w silniku 2 litry, a nie 5 litrów.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tylko błagam na listość nie wkładaj podtlenku LPG... toż to zbrodnia dla silnika. :duh:

Dzięki tej zbrodni żyją i nadal są w użytkowaniu duże silniki. To nie zabytek.

Zbrodnia to może i jest w silniku 2 litry, a nie 5 litrów.

 

A w 2.0 dlaczego zbrodnia? Że parę kucy mniej? Dlaczego w ogóle LPG to zbrodnia? Dobrze zrobiona i dbana instalacja nie ma wpływu na żywotność silnika.

To, że ma to jakieś mity "Mietków" co ładują cokolwiek byle taniej, łącznie z laniem minerala, bez serwisu, a najlepiej jakby się przełączało na gaz zaraz po odpaleniu, na zimno i paliło mniej niż benzyny... Wtedy możemy mówić o zbrodni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wkładaj podtlenku LPG... toż to zbrodnia dla silnika. :duh:

 

Możesz rozwinąć temat?? :duh:

Z doświadczenia wiem, że teorie takie jak Twoje, rozsiewają ludzie, którzy użytkowali najtańsze instalacje I lub II generacji i nigdy nie mieli styczności w porządną sekwencją lub po prostu zasłyszeli, co powiedział stryjeczny brat wujka szwagra :mad2: :mad2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
A w 2.0 dlaczego zbrodnia?

Odniosłem się do wypowiedzi kolegi, a posiada on właśnie takowy motor.Taka mała aluzja. :wink:

Że parę kucy mniej? Dobrze zrobiona i dbana instalacja nie ma wpływu na żywotność silnika.

Czy ja wiem czy mniej? Ja nie odczuwam różnicy. Bam sequent BRC i przez 2 lata nawet się do niej nie dotknąłem.

A skoro mogę się cieszyć dużym mocnym motorem dodatkowo obniżając koszta utrzymania to dlaczego nie :wink:

ec2Wze6.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

No wiem.W zeszłym roku już się przymierzałem, ale jakoś....tak zleciało :mrgreen:

Muszę kupić i wymienić zwłaszcza, że to nie skomplikowane, a koszt prawie żaden.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
nie wkładaj podtlenku LPG... toż to zbrodnia dla silnika. :duh:

 

Możesz rozwinąć temat?? :duh:

:

Gaz to może być co najwyżej w kuchence gazowej albo zapalniczce :) to co.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gaz to może być co najwyżej w kuchence gazowej albo zapalniczce :) to co.

 

 

Tak, a diesel tylko do traktora

OMG :duh:

Opublikowano
Witam poszukuję e39 z silnikiem 2.8 lub wyższym z instalacją lpg w sedanie skrzynia manual cena do 15000 tyś. zł. Może ktoś z forumowiczów ma taki okaz do sprzedania jak tak proszę pisać pw
Opublikowano
Jeżeli kupujesz 5 litrów pod maską i zakładasz gazownie do tego to poprostu nie stać cie na to auto,jak masz 2.0 i zakładasz gaz sytuacja jest taka sama.Trzeba było sobie kupić corse 1.2 i taniocha by była.Gdzie jak gdzie ale do bmw gaz mi nie pasuje i koniec.Sam specjalnie kupiłem 2.0 aby było 6 garów i było mnie stać na wahe zamiast 2.8 i płakać za gazownią.Takie moje zdanie.
Opublikowano

Ja mam 2l i stać mnie na użytkowanie auta. Stać by mnie było też na jeżdżenie V8 na samym PB. Ale po co mam 2x płacić za paliwo. Są inne przyjemności w życiu niż puszczanie kasy rurą wydechową.

100tys na gazie i 0 problemów. Filtry 2x do roku i jazda z kompem- to wszystko. Warto? Trzeba policzyć ile tys nie wydaje dodatkowo na PB. Silnik coś mi się nie chce jeszcze rozsypać :mrgreen:

Jak się rozsypie to kupię drugi w cenie wtryskiwaczy czy tam turbosprężarki do diesla :)

Opublikowano

Taa a ja wole miec od 2.8 w gore by miec przyjemnosc z jazdy i zostawiac w tyle innych. Jak mialem honde i wczesniej bmw tez slyszalem glosy ze zbrodnia jest zalozenie lpg... zalozylem i cieszylem sie jazda a dodatkowo w uzytku wychodzilo 2x taniej a Ci co to mowili do tej pory jezdza lupami raz w tyg do kosciola i mksem do pracy....

 

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)
Jeżeli kupujesz 5 litrów pod maską i zakładasz gazownie do tego to poprostu nie stać cie na to auto,jak masz 2.0 i zakładasz gaz sytuacja jest taka sama.Trzeba było sobie kupić corse 1.2 i taniocha by była.Gdzie jak gdzie ale do bmw gaz mi nie pasuje i koniec.Sam specjalnie kupiłem 2.0 aby było 6 garów i było mnie stać na wahe zamiast 2.8 i płakać za gazownią.Takie moje zdanie.

Cieszę się że prześwietliłeś tak dokładnie nasze portfele :wink:

Więc nie bądź zazdrosny i nie wypominaj innym bo brak Ci argumentów na co kogo stać.

Edytowane przez CICHY525
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
A miej nawet 3 auta którymi jeździsz dla frajdy,ale auto które masz do normalnego jeżdżenia ma v8 i super.Ale dlaczego zamontowałeś gaz?dla frajdy czy dla oszczędności?chyba jednak to pierwsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.