Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam taką omegę i kolego popłynąłeś z tym wyposażeniem. Gdzie masz 10 poduszek? Może kolanowe były ? Omega miała tylko 4 poduszki bo do tylu została konstrukcyjnie przystosowana.Nigdy nie dostała kurtyn.

Samo auto jest gorzej wykonane od e39 (jakoś montażu ,trwałość elementów ) ale ma te materiały przyjemniejsze ,gdyż wszystkie plastiki są miękkie ,nie ma tak że to co poniżej oczu kierowcy to plastik jak z golfa II jak np. w audi a6 czy alfie 166. Auto jest konstrukcyjnie przestarzałe ,co niesie za sobą niską cene elementów eksploatacyjnych i ogromną prostotę konstrukcji. Zawieszenie jest trwałe i tanie w naprawie.Można regulować każdy parametr w geometrii podowzia.Nagłośnienie w przeciwieństwie do e39 wie po co jest w samochodzie zamontowane.

Z silnikiem m57 d25 idzie tym jakoś od biedy jechać ,spalanie z automatem ma 7.6 l z 20 tys.km (realne, nie z kompa ). Gdyby dodać jej trochę mocy było by auto prawie idealne moim zdaniem i na moje wymagania.

Prowadzi się bardzo dobrze na normalnych oponach 225 jedzie bardzo stabilnie ,i faktycznie buja jak ponton ale ja to lubię,już takich aut nie robią niestety.

Jeśli miałbym wybierać między omegą taką jak mam a e39 z przed liftu to tylko omega bo wygląd e39 przedliftowej jest nieco epokowy już ,ale poliftowe e39 bardzo mi się podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w temacie Omeg generalnie nie jestem, kumpel jak ją kupował to gdzieś sprawdzał i takie info dostał to wiedziałem tyle co od niego. A ile poduch faktycznie miała - nie testowaliśmy :mrgreen: więc się spierać nie będę.

Co do plastików, to zagłówki w fotelach skórzanych "sportach" sprawiają wrażenie plastików (bo ze skóry na pewno nie są), twardych i nieciekawych w dotyku.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie w tym silniku, ale miałem okazję. Auto sprawia solidne wrażenie, ale to jest raczej dla takich osób, które chcą wygodnie, solidnie, bez afiszowania się. Inaczej: szału nie ma. Osobiście miałem wrażenie, że jadę lepiej złożonym Peugeotem 406. Ilość miejsca w środku bez rewelacji, podejrzewam, że E39 ma się pod tym względem o wiele lepiej.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e39 jakims kolosem przestrzennym we wnetrzu nie jest np jesli chodzi o ilosc miejsca dla pasazerow z tylu to jest maly dramat mam 188cm nie uznaje pozycji lezacej ale jak mam ustawiony fotel nacodzien to nikt nie siadzie za mna corka kolegi 7 letnia miala problem...

 

od 2 tyg jezdze mercedesem w212 2013 rok sedanem to za mna jest miejsca spokojnie dla drugiego takiego jak ja:) wiec roznica jest ale nie porównujmy znowu auta z 2013 roku do aut z lat 90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie w tym silniku, ale miałem okazję. Auto sprawia solidne wrażenie, ale to jest raczej dla takich osób, które chcą wygodnie, solidnie, bez afiszowania się. Inaczej: szału nie ma. Osobiście miałem wrażenie, że jadę lepiej złożonym Peugeotem 406. Ilość miejsca w środku bez rewelacji, podejrzewam, że E39 ma się pod tym względem o wiele lepiej.

 

Volvo jest troche wieksze, rzeczywiscie jazda bardzo przypomina Peugeota406, tylko ładniejsze wnętrze i lepsze materiały.

Zresztą dla mnie szału nie ma, resztę napisałem Ci na prv.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam wszystkich. Zagościłem na forum BMW a tu dyskusja o moim obecnym aucie. Wiec pozwole sobie napisać kilka słów. Mam Volvo S80 T6 o mocy 272KM. Auto obszerne w srodku dosyć wygodne i naprawde nie zle wykonane. Idzie jak torpeda :D Ale ma tez minusy, zwrotny jest jak tytanic i tyle samo pali :wink: i niestety T6 sa tylko w automacie. Ogólnie S80 nie sa złe tylko brak im takiego czegoś za co auto sie kocha (jak moje poprzednie Alfa czy Saab). S80 jest takie troche nudne. A jako ze uważam ze każdy facet choc raz w życiu powinien posiadać BMW wiec tu jestem :8) Nie wiem jeszcze czy bedzie to E39 czy E46. Raczej skłaniam sie do piątki bo chyba bedzie bardziej wygodna. Jedno co pewne to musi byc kombi i manual. Ale do sedna, chciałem Was zapytac czy w E39 były wersie oznaczone X takie 4x4. Zeby nie powielac pytania w innym dziale zapytam czy wie ktos jakie zastosowano rozwiazanie w tym 4x4. Znaczy czy jest stały jak np w Subaru czy dołaczany elektronicznie. Wersja o jakiej mysle to 525i. Ewentualnie mogło by być 530D ale wiekszość to automaty. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesiadasz się z volvo, które ma prawie 300 koni więc nie wiem jak możesz rozważać 525 w E39. Moim skromnym zdaniem byłoby to uwstecznianie się - chyba, że tylko ja tak mam, że każdy mój nowy samochód musi mięć więcej mocy lub chociaż tyle samo :) Więc jeśli trzymać się tej zasady to potrzebujesz V8 najlepiej 540i. E39 nie wychodziły z napędem 4 x 4 . A jeśli chodzi o manual to przy takich mocach uważam za nie trafiony pomysł, albo cierpi na tym komfort albo pali się sprzęgło. Pozdrawiam
http://imageshack.com/a/img840/6631/m28b.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja własnie zrozumiałem ze moc to nie wszystko a automat nie daje pełnego odczucia mocy i zabiera radość z jazdy. Wczesniej mialem Saaba 9-5 210KM w manualu i naprawde cieszyła mnie jazda tym autem. Raz lub dwa do roku jechało sie na tor i była zabawa. Obecnym nie da rady bo automat bez chlodnicy oleju raczej by tego nie wytrzymał. I przy zakupie kierowałem sie zasadą ze nastepne musi byc mocniejsze od obecnego :D Myslę ze 2,5 benzyna będzie optymalna miedzy akceptowalnym spalaniem a osiagami. A moze ktoś napisać czy bardzo odczuwalna jest różnica w komforcie i właściwosciach trakcyjnych miedzy seriami 3 a 5 ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznica jest mega bo mam oba modele 330D manual i 530D automat i szczerze wole 530D w automacie manual fajnie sie kreci itd ale nie ukrywam ze oba auta dostaja duzy wpier^^ol oczywiscie tylko na rozgrzanym silniku i w trojce padl po pol roku dwumas tzn juz go slychac przy gaszeniu wiec zaraz bedzie to ta chwila zeby go wymienic a w automacie wymiana oleju co 60 tys i swiety spokoj:) i duzo wiekszy komfort e39 jest duuuuzo obszerniejsze w srodku szczegolnie na szerokosc. Trojka nie prowadzi sie zle ale piatka jak jade to jestem jakis taki pewniejszy siebie nawet jak ktos mi wyjedzie pod sam ryj to nie balbym sie miec dzwona a uwierz ze kilka ich juz w zyciu przetrwalem bez szwanku na szczescie a trojka jakos sie tak boje... Ale z drugiej strony jadac e39 czuc mase i gabaryt auta ale da sie do tego przyzwyczaic:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej drugiej, to w swojej e39 mam podobny przebieg (207 tkm. - potwierdzony) i fotel kierowcy wygląda całkiem inaczej. Pewnie zaraz pojawią się głosy oburzenia, że stan fotela o niczym nie świadczy, bo może ktoś krótkie trasy tylko jeździł, bo ktoś nie dbał, bo gruby Turek jeździł, itp. Ale w aucie tej klasy nawet przy krótkich trasach fotele z tym przebiegiem powinny być niemal idealne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód z '98 i tylko 207k km przebiegu? :think: moja Bunia jest z tego samego roku a ma prawie 380k km.

 

Rodzice mają C-klasę w dieslu, model 200 Cdi W203 kupioną przez nich w salonie w Polsce w 2001 r. i ma przejechane w chwili obecnej 115 tkm. :wink: takie rzeczy są możliwe :wink: ale tak jak ktoś wspomniał wcześniej stan techniczny się liczy a nie przebieg. Ale z reguły jest tak, że jak auto ma mało przejechane, od pierwszego lub drugiego właściciela, to najczęściej jest zadbane. A jak po drodze było z 5 właścicieli i na liczniku 180 tkm. (a w realu +500 tkm.) to stan techniczny też jest tego odzwierciedleniem. Ale od każdej reguły są wyjątki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta sprowadzone na handel więc... Na mnie piękne zdjęcia nie robią wrażenia a zawsze unikam świeżo sprowadzonych wozów. Ceny na zachodzie są znacznie wyższe a przebieg to inna kwestia można wierzyć lub nie - ja uważam ,że zaniżony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciach ja nic nie widzę złego, przebieg pewnie kręcony,a auta odpicowane,

przy tym jednym widać silnik ekstra myty wiec pewnie tylko odpicowane do sprzedania,

tak naprawdę na pewno jakieś ukryte boble maja musisz je dobrze prześwietlić,

bo oni za darmo tych aut nie ściągają z reguły auta maja jakieś ukryte problemy itd...

Kręcenie przebiegu to male piwo :P

 

A kierownica w wersjach po lificie tez tak wygląda,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem propozycję zamiany za swoje BMW na coś takiego. Powiedzcie jak bardzo wielka padlina jest i czy warto się zamieniać, bo moim zdaniem stan jest dość słaby. Szczególnie patrząc na deklarowany przebieg i stan kierownicy. Ja mam nalatane 245kk i moja wygląda lepiej. A może ktoś miał coś do czynienia z tym samochodem http://olx.pl/oferta/bmw-e39-2000r-mozliwa-zamiana-CID5-ID6gyLx.html#2224bd5541
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takich zdjęć to nic nie widać :) Wnętrze wygląda na "trochę" więcej niż podane w ogłoszeniu. Kiedyś kupiłem E39 z podobnie wyglądającym środkiem i auto było bezproblemowe. Cena niska więc nie spodziewaj się "nówki" - w takich przypadkach trzeba obejrzeć na żywo .Nie zawsze nieodpicowane auto za niską cenę to padlina podobnie jak śliczne, z ładnym pachnącym środkiem i obrobionymi fotkami niekoniecznie nadaje się do jazdy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przebieg 120k? Tylko kierownica wygląda jakby miała z 500k.. 2 miesięczna instalacja? Po to inwestował, żeby zaraz spylać?

Zderzak z przodu od wersji z ksenonami, mimo, że ma zwykłe. Dodatkowo wieś tuning po całości, przyciemniane szyby, tylna z logo, nakładka na zderzak z tyłu i rurę? Lampy tylne na ledach? Radio z marketu? Wunderbaum wisi, czyli albo jarane, albo coś śmierdzi.

 

Zakładałbym, że dużo więcej kwiatków wyszłoby na miejscu.

 

Ogólnie za dużo przekombinowane. Ale jakby poszło za 5k to do dojazdów pod remizę mogłoby się komuś nadać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wunderbaum wisi, czyli albo jarane, albo coś śmierdzi.

 

Dziekuje serdecznie za twoje opinie skoro nawet drzewko zapachowe u ciebie to jakiś ukryty problem.U mnie w aucie mam zapach w fiolce zapach wiśniowy co mi powiesz na to?Pale w aucie?może klima zagrzybiona?Smiać sie chce z tych waszych wypocin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Doświadczenie - zazwyczaj jak samochód oglądałem z zapachami to by skis mieszany z wanilią. Nie obrażaj się jeśli akurat jesteś wyjątkiem. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.