Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Ta z pierwszego linku to z wyposażenia jak i wnętrza identyczna jak moja tyle, że ja mam ładniejszy kolor :8)

 

Ta w drugim ma kozackie wnętrze i na podobne wzronictwo "choruje" w przyszłym może kiedyś aucie Exx/Fxx :twisted:

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano
wyposażenie to mają ładne ale jutro się zobaczy ile mają przejechane km :D:D gdyby to były auta pewne i w manualu juz bym się mocno nimi interesował.
Opublikowano
Witam wszystkich.... Moja droga do E39 trwa nadal:) Od dawna mialem sobie kupic to piekne auto ale los chciał że kupilem MG ZT... teraz czas na zmiane auta i znow e39... Znalazlem fajne auto ale z wywalona uszczelka pod glowica... Jak myslicie warto zaryzykowac??? to model z 97 roku 2.8 l lpg.... Mi osobiscie wydaje sie ze autem jezdzil jakiś pirat i od ostrej jazdy wywalilo uszczelke.,... druga opcja jest bmw 728 + lpg tylko ze znow nie chodzi na gazie... jakie ewentualne koszty moga mnie czekac... zaznaczam kupuje auto z UK... Dziekuje za pomoc i pozdrawiam:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wywalona uczszczelka, czyli prawdopodobnie przegrzany silnik, w najlepszym razie wymiana uszczelki i planowanie, ale możliwe, że ma krzywą głowicę.

Co do LPG jak chcesz mieć pewność, że instalacja będzie bezproblemowa to lepiej kupić bez i założyć w zaufanym zakładzie, cena conajmniej 3,5k pln za dobry zestaw.

Opublikowano
Ja bym nie pchał się w takie auto z wywaloną uszczelką. Ani nie sprawdzisz jak jedzie, jak silnik pracuje etc. Zdejmiesz głowicę i okaże się, że żłopie olej albo ma zużyty dół. Silnik to pikuś. Jeszcze jest wiele innych podzespołów których nie sprawdzisz.
Opublikowano
wyposażenie to mają ładne ale jutro się zobaczy ile mają przejechane km :D:D gdyby to były auta pewne i w manualu juz bym się mocno nimi interesował.

Witaj diablo228 i co dowiedziałeś się już coś na temat tych aut? Mógłbyś podać VIN-y od nich?

Opublikowano
Witam. Co sadzicie o tym e39? cos mi sie rocznik nie zgadza? Moze ktos je ogladał z okolic Lublina? ja mam daleko zeby jechać , no chyba ze jest to okazja? z tego co pamietam na allegro jest juz z pół roku :( Vin udało mi sie wysępic po 5-ciu rozmowach ze sprzedajacym, nie był chetny go podać :shock: WBABM51000JH31725 Bede wdzieczny za porade, bo juz kilka miesiecy szukam i nic ciekawego nie znalazłem, same dziwne przypadki :duh: http://otomoto.pl/bmw-540-4-4-manual-6-bieg-skora-xenon-C24535641.html
Opublikowano
wyposażenie to mają ładne ale jutro się zobaczy ile mają przejechane km :D:D gdyby to były auta pewne i w manualu juz bym się mocno nimi interesował.

Witaj diablo228 i co dowiedziałeś się już coś na temat tych aut? Mógłbyś podać VIN-y od nich?

 

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3130658483

http://allegro.pl/show_item.php?item=3127090536

 

oba kręcone liczniki i to dość sporo, Bmw z kolorową tapicerką miała 272 tyś w 2010 roku :) ostatni raz pojawiła się na serwisie

a czarna z mpakietem 272 w okolicach 2010-2011r - ostatni raz pojawiła się wtedy w serwisie ale niema dokładnej daty kiedy to było bo żarówka była wymieniana, na dzień dzisiejszy auto powinno mieć powyżej 300 tyś, skrzynie z gm są przygotowane na przebiegi 300 tyś miły Pan mi dużo wytłumaczył, oczywiście wszystko zależy jak była użytkowana taka skrzynia, i 400 tys można przejechać bez remontu ale tego nie wiemy jak one były eksploatowane, po rozmowie z sprzedającym oczywiście nic nie wie o kręceniu liczników itd itd, oba auta do pełnych opłat :) vinów nie mam bo skasowałem już esa.

Opublikowano
No i co, że wymieniana? Zaden dramat. Do najtrwalszych nie należy to sobie ktoś obszył, jak dla mnie to raczej dobrze świadczy o właścicielu. Oczywiście przebiegi to już inna sprawa :mrgreen: Ale jak tak patrzę na to co się dzieje na alledrogo itp, to ja bym sobie po prostu przebieg darował jako kryterium wyboru auta :mrgreen: :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

To, iż wymieniana to może nie problem. Ale nie widać żadnego zużycia na niej, więc nie sądzę że właściciel wymienił to i zaraz sprzedał. Musiała być w dużo gorszym stanie, niż jest w tej czarnej po której już widać spory przebieg i dla ukrycia przebiegu została wymieniona.

Ale masz rację w tym, że na te przebiegi należy patrzeć z przymrużeniem oka, ponieważ jeżeli auto było prawidłowo używane i serwisowane to nie powinno być wielkim problemem.

Opublikowano
Witam forumowiczów.Czekamy na kogoś kto naprawdę chce kupić E39,a nie na kogoś kto opowiada nam swoją połowę życia(podejrzewam że jeszcze nie prawdziwą) i kogo interesują nasze zarobki.Tak chcę kupić e39 z silnikiem diesla 3.0. I w tej kwestii mam parę pytań. Auto maksymalnie do 20-stu tysięcy, wiec przebieg będzie miało adekwatny do ceny czyli coś koło 300-350-tyś kilometrów. Pytanie pierwsze czy skrzynia automatyczna w tym samochodzie da radę zrobić te 350- 400 tyś czy raczej automaty w tych autach po 300 tyś są już wyeksploatowane. Pytanie drugie kupić auto w niemczech za dychę zapłacić akcyze cztery koła i w kraju za sześć ją zrobić czy kupić za siedemnaście "igiełka" w kraju po opłatach, oczywiście w obu przypadkach nie wiemy od kogo kupujemy czy sprzedający jest uczciwym czy nie handlarzem. Pytanie trzecie jaka jest najczęstrza usterka w e39 530d w aucie, które ma już 13 lat. Dziękuje za odpowiedzi jakiekolwiek będą i pozdrawiam.
Opublikowano

Co do kwestii Polska czy Niemcy nie wypowiadam się za bardzo. Z takim budżetem szukałbym w Polsce, ale jak się wie jak szukać w Niemczech i ma się w tym jakieś doświadczenie, to i tam można spróbować szczęścia. Z tym, że w Polsce ciężko będzie znaleźć przebieg 350 tys., wszystkie mają magiczne 180 ;)

 

Automaty to ciężki temat. Krążą opinie, nawet na poprzedniej stronie tego tematu, że te skrzynie są przewidziane na 300 tys. przebiegu. Z drugiej strony są ludzie, którzy mają znacznie więcej i skrzynia żyje. Tu bym patrzył na jej stan i się nie przejmował ewentualną opinią.

 

A najczęstszej usterki jednej konkretnej to raczej nie ma. Jak w każdym wiekowym dieslu mogą padać z grubsza te same elementy. Warto przed zakupem sprawdzić wtryski na kompie, jeśli korekcje nie są rozjechane to raczej jeszcze pojeździ. Tak samo jak turbina dmucha. Generalnie silnik M57 jest najlepszym silnikiem tego typu swoich czasów (a po modyfikacjach i późniejszych), więc sam z siebie nie jest szczególnie kłopotliwy i awaryjny. Ale wszystko zależy od stanu konkretnego egzemplarza.

Opublikowano

Ad1) jak byla prawidlowo uzytkowana bez palenia gumy itp, zmiany oleju itp to powinna raczej chodzic. Ja mam praktycznie 400tys zrobione i automat hula bez zarzutu. Inna sprawa ze duza czesc jest zajezdzona, bo nie serwisowana prawidlowo albo wcale.

 

Ad2) To juz raczej twoj wybor, tak czy siak mozesz trafic rodzyna albo sie wpierniczyc na mine z tym ze za granica moze delikatnie mniejsza szansa na mine. Ja osobiscie bym szukal za granica, od jakiegos prywaciarza (tak da sie znalezc :mrgreen: ). No i jedziesz w ciemno jakies 1000km zwykle a w PL jednak blizej jest :mrgreen:

 

Ad3) :search: i przejrzyj nieco forum, uzyskasz ogolny obraz awaryjnosci tego modelu, troche tego jest jak by nie bylo :norty:

 

Nie no nie ma dramatu :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Dziękuje wam za odpowiedzi. Właśnie z wyborem auta tu czy tam jest największy dylemat. Za niemcami przemawia fakt ,że auto może być z pierwszej ręki a u nas ogólnie bliskość. Co do automatu jeżdże codziennie ciężarówką na automacie i wiem jaki to jest fajny bajer, tyle że ma dopiero 150 tyś a nie powyżej 300. W każdym razie będę szukał chciałbym go mieć do końca tego miesiąca jak znajdę coś wstawie link i powiecie jak to wygląda z waszej strony. Dziękuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam Serdecznie,

planuję wrócić do E39

 

Czy mógłby ktoś mi rozkodować i sprawdzić VIN,

Będe bardzo wdzięczny,

 

WBADP81003GW49686

 

Pozdrawianm

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Witam. Powiedzcie mi proszę jaka jest różnica w silniku 184 KM a 193 KM w E39 3.0 nie mówię o tej 9 konnej różnicy. Dziękuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koledzy co powiecie o tym modelu - http://otomoto.pl/bmw-530-m-paket-C28712260.html

 

Dzwoń i pytaj, bardzo słabo opisany. Nie zaznaczył bezwypadkowy, więc pewnie był walony, pytanie jak bardzo... Co do przebiegu to weź vin i sprawdź ostatni przegląd w ASO, będzie to jakaś informacja, chociaż, zależy kiedy to było. Poza tym to tak słabe zdjęcia, że ciężko cokolwiek powiedzieć.

Opublikowano
Witam. Powiedzcie mi proszę jaka jest różnica w silniku 184 KM a 193 KM w E39 3.0 nie mówię o tej 9 konnej różnicy. Dziękuje

 

:search: jest tego multum na forum...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.