Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To co ten znajomy, szalony jakis czy po pijaku dogadywałes temat, znaczy sie on był pijany? Za taka kase to pewnie, w nastepny dzien na Allegro i juz kilka tysi wpadnie :)
Opublikowano

Jak myślisz konkretnie o tej sztuce to zdobądź VIN i daj nowy temat do tego działu: viewforum.php?f=44

Jak widzę oczywiście serwisoway w ASO i bezwypadkowy :mrgreen: I jak rok prod. jest 2000 to nie powinien być już lifting?

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Witam chce kupić cos takiego http://bukowski-auto.otomoto.pl/bmw-520-touring-kombi-serwisowana-C27885971.html proszę o opinie. Pozdrawiam

 

Auto juz sprzedane. Ciekawe czy kolega sie finalnie zdecydowal na ten egzemplarz...?

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Wygląda znośnie. Nie podpicowany. Przebieg jeśli jest prawdziwy to było by świetnie. O ile jeździ na tym oleju. Bo jeśli tak to bardzo dobrze świadczy o silniku jeśli ładnie cicho równo chodzi bez kopcenia czy innych podobnych bajek.

 

Ale chyba rocznik to wałek? max 98 bo potem wchodził podwójny vanos i 520i miała silnik 2,2 170KM.

 

Albo dziwnie pada światło albo obudowa vanosa jakoś dziwnie wygląda. Coś tam jest? Trochę niechlujnie położona instalacja :?

Opublikowano
Silniki M54 w e39 pojawiły się w 2001 lub pod koniec 2000 roku, więc silnik się zgadza.
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
Silniki M54 w e39 pojawiły się w 2001 lub pod koniec 2000 roku, więc silnik się zgadza.

 

Niezupełnie się zgadza, bo danielxc717 chodziło dokładnie o silnik M52TUB20 który już miał 2 vanosy i był wkładany od 09.1998 roku do końca 2000, ponieważ później był już M54.

Wygląda na to, że faktycznie rok produkcji tego auta będzie 1998 ponieważ jest z jednym vanosem.

Opublikowano
Silniki M54 w e39 pojawiły się w 2001 lub pod koniec 2000 roku, więc silnik się zgadza.

 

Niezupełnie się zgadza, bo danielxc717 chodziło dokładnie o silnik M52TUB20 który już miał 2 vanosy i był wkładany od 09.1998 roku do końca 2000, ponieważ później był już M54.

Wygląda na to, że faktycznie rok produkcji tego auta będzie 1998 ponieważ jest z jednym vanosem.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

 

Tutaj pisze ze do 99r wychodziły E39 z M52B20.

Opublikowano

OK, tylko że daniel danielxc717 postawił w jednym zdaniu dwa vanosy i pojemność 2.2, więc odczytałem to jasno jako silnik M54.

A wikipedia nie zawsze jest dobrym źródłem :)

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
Witam wszystkich, planuje wymienic E46 na E39 poliftowe, do 20.000zł powinienem ściągnać coś przystępnego z niemcowni. Mam jedynie pytanie jak wygląda sprawa gazowania tych silników rzędowych? Szukam 525i lub 528i, czy one dobrze znosza gaz?
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Tylko za 20 tys to ciężko będzie coś sensownego znaleźć. Pamiętaj, że akcyza to 18%, bo w poliftowych e39 nie ma silników benzynowych poniżej 2000 cm3. No chyba, że coś delikatnie uszkodzonego.

Co do gazu, u mnie chodzi wyśmienicie, różnica między benz. a gazem jest nieodczuwalna, a spalanie bardzo przyzwoite. Przy zakładaniu instalacji zwróć uwagę aby wsadzili Ci największą możliwą butlę, żebyś nie musiał szukać stacji co 250km.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
Do 20 tys to do 4.8k euro.. Jesli chcesz dobry egzemplarz i nie miec potem problemow uzbieraj jeszcze z 10 kola bys zamknal sie w kwocie min 30 tys zł wliczajac akcyze sprowadzenie oplaty dokupienie/wymiane kilku czesci na start oraz instalacje gazowa
Opublikowano
Dobrej jakości instalacja gazowa dla R6 to wydatek rzedu 3,5tys zł. Do 5k euro znajdziesz dobre 528 + opłaty i instalka.
Opublikowano
528 nie jest przypadkiem przedliftowe;>?Kolega chcial jesli dobrze przeczytalem polifta czyli 520(2.2), 525, 530,535, 540 wchodzi w rachube
Opublikowano

Chodzi mi generalnie o kwestie gazu do tych silnikow, bo jeszcze nie wiem czy nie zdecyduje sie na E36 zeby sobie spokojnie pozbierac juz na E60, te 2 lata bym posmigal E36 325i. Co do kolegi wyzej, 30.000 za E39 ? Za tyle jak sie poszuka mozna kupic dwie, kumpel kupil z KOMISU od znajomego oryginalnego schnitzera (sprawdzane w vin) 523i (170KM) za 13 koła z przebiegiem 187kkm, samochod generalnie nie jezdzil 3 lata wiec powymienial linki od drzwi bo nieotwierane sie pourywaly, oleje i filtry, teraz zalozyl gaz i tak mu to zapierdziela ze na miescie malo ktora 525i (192KM) daje mu rade, co znaczy ze przebieg musi byc prawdziwy bo silnik tylko cyka, naprawde igła.

 

528 nie jest przypadkiem przedliftowe;>?Kolega chcial jesli dobrze przeczytalem polifta czyli 520(2.2), 525, 530,535, 540 wchodzi w rachube

 

To prawda 528i polifa nie ma.

 

 

PS: Taak ja wiem ze sa E36 nawet po 30.000 (stoi na allegro kilka sztuk około tej kwoty już trzeci rok), nie lubie czegos takiego... Ktos sciagnal w dobrym stanie z Niemiec za 10.000zł pochuchał pochuchał i wystawia za 30.000... typowe cwaniactwo, na szczescie te samochody stoja na allegro całe dekady.

 

Aa to mało, kiedyś kumpel kupił 730 E38 za 10.000zł (może z rok temu), śmiałem się z niego.. tylko że klient śmiga już rok i ani złotówki nie dołożył nie licząc paliwa :D

Nie każdy jest cwaniak i nie każdy wie co ma, i czasem dobry samochód można kupić za małe pieniądze, a czasami komuś się poprostu śpieszy i sprzedaje taniej. A jeszcze bardziej czasami ktoś wypicuje wyglancuje poprzybija pieczątki i z rzęcha robi liścia i sprzedaje za gruby kwit. Grunt to żeby nie kupić zarżniętego samochodu.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

To zycze powodzenia w uzywaniu za 30 kola 2 e39 poliftowych. Popatrz na ceny w euro w niemczech ja na polskie nawet nie patrze bo wiem jaka jest sytuacja rynkowa e39 u nas. Dla mnie na polifta to 5-6k euro, nizej nie zejde(+inst gazowa min3-4tys zł + opłaty kolo 3 tys zł i...ciezko bedzie sie zamknac w kwocie 30 tys), lepiej nie ryzykowac a jesli uwazasz ze masz szczescie zagraj w totka lub R zet w ich loteriach smsowych moze wygrasz ds4ke:D.

No ale to moje zdanie ze jak dobrze kupie zainwestuje to bede jezdzic nie chcac sie pojawiac z 50 problemami na forach ze to nie dziala tamto nie dziala ze oszukali itp itd.

Opublikowano
Ja nie mowię że polifty można dwa kupić za 30.000zł, tosz to debilizm. U nas w kraju trzeba dać 16-20 tys za taką średniawą oo lifcie i to zazwyczaj w dieslu, a dieslem sie juz nacieszylem. Wszystko jest fajnie jak jezdzi, bo malo pali i ma spory moment ale jak sie okaze ze taki dieselek ma juz prawie pół bani na szafie, to można się spodziewać wymiany wtrysków, turbo, dwumasów i jeszcze masy innych pierdół co może wynieść prawie drugie tyle co samochod. Jak diesel to młody i trzeba mieć pewność że ma taki przebieg jaki naprawde ma, a w benzynie w sumie nie ma dużej różnicy czy silnik ma 150tys czy 250tys przebiegu, dlatego decyduje sie na benzyne.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.