Skocz do zawartości

[E46- M43]Silniczek krokowy przyczyną zapalania sie check ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegos czasu mam problem z wolnymi obrotami w mojej bawarii , a dokładnie na zimnym jak i czasami juz na zagrzanym silniku obroty skaczą w granicach 1000 - 500 , i po przejechaniu kilkudziesieciu lub set kilometrów wywalami check engine, po podłączeniu po impe wywala błąd 171

 

Motordrehzahl :840 .00 1/min

Kuehlmitteltemperatur 105.75 Grad C

 

osobiscie wnioskuje ze cos złego sie dzieje w granicach niskich obrotów

Po przeczytaniu kilku postów z błedem 171 wnioskuje ze moze byc cos z krokowym :9 i pytanie taki czy faktycznie krokowy moze byc przyczyną wywalania check engine czy tez od razu zając sie przepływomiezem ?

 

Pozdrawiam

 

 

Aha i jeszcze jedno :) kiedy włącze klime to obroty sie stabilizują , silnik dostaje wiekszych obrotów i pracuje w miare równo , przeciwienstwem tego jest kiedy klima jest wyłączona a włącze podgrzewanie foteli lub spuszczam czy podnosze szyby to spadek obrotów wzrasta :(

E46 2000 r

1.8i

Steptronic

Full Opcja


ślicznotka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.