Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Problem polega na tym, że samochód sam gaśnie. Po odczekaniu normalnie zapala. Czasami faluje na obrotach. Po podłaczeniu do komputera nie było żadnego błędu. Więc zaczeli mierzyć ciśnienia. Na pompie w progu wykazało 3.8 bar. przy zapalaniu spadało nawet do 3.4 bar (pompa nowa pierburga). Listwa wtryskowa przy zapalaniu między 430 a 470 bar. Gdy samochód odpalił to po wciśnięciu gazu maksymalna wartość na listwie była 900bar. Szukałem na forum ale nic konkrtnego nie dało się znaleść. Proszę o pomoc. Wyczytałem że może być za duże ciśnienie na listwie i odpowiedzialny jest za to czujnik ciśnienia na pompie cr (czy to prawda?). W pażdzierniku 2010 roku w ASO był wymieniany czujnik wałka rozrządu.

Opublikowano
taka jaką zażąda silnik... dlatego są dwa słupki to co powinno być i to co aktualnie zmierzył czujnik. Te wartości mają się idealnie pokrywać.
Opublikowano

Witam

 

Podpiełem samochód do INPY i wyskoczył mi błąd 5232 boost pressure control. Dodam, że turbina jest świeżo po regeneracji. Wymienine zostały dwa elektrozaworki i nowa gruszka, czujnik w kolektorze ssącym też jest nowy.

Opublikowano
900 bar to za dużo. Myślę że masz problem z czujnikiem cr bądź regulatorem ciśnienia.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.