Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Chcę kupić X3 i interesuje mnie jak to auto sprawuje się w terenie.

Jeśli ktoś miał jakieś doświadczenia w tej materii to bardzo bym prosił o komentarz. Niestety na forum i na youtube nie znalazłem za wiele.

Nie chodzi mi oczywiście by topić go w bagnach i porównywać z patrolem lub samurajem, ale nam nadzieję, że będzie sporo komentarzy, bo po co kupować auto o podwyższonym prześwicie skoro się nim nie jeździ choćby w lekkim terenie czy po bezdrożach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zachowanie w terenie będzie zależało głównie od założonych opon. Dość często jeżdżę po nieutwardzonych drogach, łąkach, błocie (dojazd na budowy) i na razie nigdy się nie zawiodłem. No ale mam na tyle zdrowego rozsądku, że nie ładuję się w teren, gdzie błoto sięga do dolnej krawędzi drzwi albo wyżej ;)

Jak pojawia się problem to pomaga przełączenie trybu pracy 4x4 na rodzaj "blokady mostów" (której X3 tak na prawdę nie ma).

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki wielkie za odp. Zwłaszcza wśród masy innych jest ona wyjątkowo cenna :D

 

Ale ogólnie trochę jestem zawiedziony taką małą aktywnością forumowiczów w odp. na me pytanie.

Bo X3 przecież zostało pomyślane do terenu. Nie ciężkiego, ale zawsze. Bo jeśli tylko szosa to są inne beemki dużo lepsze.

A tak to po co kupować drogie, paliwożerne, ciężkie, małe w środku, duże na zew. auto, które na szose byle cinquecento objedzie. O przepraszam, nie byle, bo cinquecento to zacny samochód i X3 objeżdża jak chce.

Opublikowano

co do tego że auto zostało stworzone do terenu to nie jestem pewien, moim zdaniem nie, a że radzi sobie w pewnych okolicznościach to chwała mu za to.

nie wiem co dla kolegi maczbil oznacza określenie "lepsze"? dla mnie lepsze są serie X dla Ciebie 3,5,7,czy inne, to jest kwestia indywidualna i każdy ma inne wymagania.

Opublikowano

"lepsze" - miałem na myśli właściwości jezdne.

Ale oczywiście lepsze zależy od zastosowań

Lepsze na szosę są auta o niżej położonym środku ciężkości i z oponami o bieżniku szosowym. W terenie liczyć się będą inne parametry. No i oczywiście zawsze liczy się masa. Masa ma zawsze kolosalne znaczenie. Im auto lżejsze tym lepsze.

To miałem na myśli.

Opublikowano

a propos masy dlaczego teraz robią takie ciężkie auta?

I bmw jest również w czołówce w tej niechlubnej cesze. Nawet jak zrobili "1" to jest ona tak potwornie ciężka jak na takie małe auto. Zupełnie bez sensu. A potem wydziwiają z jakimiś energy effiecieny zamist po prostu obniżyć masę.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Fiaty są lekkie.. :mrgreen:
Opublikowano
do off rołdu kupił bym niwę lub uaza ewentualnie gaza, frajda przednia, koszty małe, sprawność w terenie o wiele większa niż jakiekolwiek bmw czy inny suv/sav

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.