Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ponownie,

 

mam do wszystkich znających się na wykresach prośbę o zinterpretowanie wykresu osi pierwszej. Chciałbym wiedzieć co o tym myślicie czy wszystko ok, czy może nie i co w takim razie. Na razie nic więcej nie powiem bo nie chce nic sugerować, pojawią się opinie to wszystko dokładnie wyjaśnię, mam nadzieję, że zrozumiecie moje intencję ;)

 

http://img30.imageshack.us/img30/3530/scan0000111111111.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Teoretycznie przednie amortyzatory jeszcze sprawne: lewy 38% i prawy 44% różnica 14% (dopuszczalne 20%) lecz w praktyce różnie to z tym bywa.

 

Klasyfikacja wg. Eusama:

 

0 - 20% niedostateczna skuteczność tłumienia

21- 40% średnia skuteczność tłumienia

41- 60% dobra skuteczność tłumienia

powyżej 60% bardzo dobra skuteczność tłumienia amortyzatorów

 

Jako ciekawostka mogę dodać że nowe amortyzatory osiągają ok. 80% skuteczności.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

A może tak ? ::

 

przez e36mf » Pią Kwi 15, 2011 6:21 pm

 

Jak chcesz / czyli jak masz - za dużo pieniędzy

to zawsze Cię oskubią na amortyzatorach /...że % ... .

 

Przerabiałem to , i byłbym się dał nabrać , że ... o! o! o! ...% .

 

Potem trafiłem w internecie na opis ... na temat amortyzatorów ... ,

podobno nawet nowe nigdy nie mają 100% . Artykuł był fachowy .

Szukajcie , to znajdziecie /...poprzez : google.. , etc.

 

No to jak sprawdzić amortyzatory ?

Ja od tego czasu mam swoją "szkołę" :

1. sprawdź czy masz wylanego amortyzatora / ... ciekine z niego...

Wtedy , wiadomo - jest do wymiany . I to dwa /...przód lub tył .

Nie wymienia się jednego !!! .

 

2. potem sprawdzam naciskając / na postoju , karoserię . Cztery koła ,

to cztery razy - sprawdzanie/ naciskanie ... [ jak kolega wyżej pisał...]

I obserwujesz czy się buja karsoeria . Max do trzech razy - wtedy jest dobrze...

Jeśli więcej razy się bujnie ,to amortyzator jest zużyty ...

 

3. Ale dobrzez jest zweryfikować pkt 2 . Wszak to Ciebie nic nie kosztuje ...

Wybierasz odcinek drogi "dziurawej/z krzywym " asfaltem

Kolega stoi z boku przy drodze , aby obserwować twoje koła... w czasie jazdy.

Ty obok niego przejezdzasz , powoli . ok. /do 4o km/h...

Taka droga wymusza prace amortyzatorow , kolega to widzi / doslownie...

Potem możecie obserwować inne samochody . Da to doskonały poziom odniesienia ...

I to jest koniec testu ... Sami będziecie mogli ocenić - jakie są te amortyzatory .

 

No to powodzenia ...

panta rei
Opublikowano
dzięki za odpowiedz, widzę zdania są podzielone, generalnie lewy amortyzator jest rozlany, cieknie z niego powoli. Sprawdzałem amortyzatory ręcznie, z przodu. Z prawej strony po naciśnięciu nie ugina się wcale więcej, z lewej ugina się tylko raz i to trochę. Patrzyłem też z tyłu, tam wcale się nie uginają. Czyli według was amorki do wymiany?? Wpadłem w dziurę na drodze.Dałem taki papier firmie ubezpieczeniowej zarządcy drogi, odrzuciła mi to uszkodzenie. Tym bardziej, że widać na wykresie jak kiepsko tłumi amor jeden. Co myślicie na ten temat?
Opublikowano
i podpowie ktoś co dalej, odwoływać się czy z takim wykresem nie ma szans?
Opublikowano
no tak ale jak się odwoływać do firmy ubezpieczeniowej? Dlaczego tego nie uznali skoro się z niego leje?
Opublikowano
bo jest mało prawdopodobne aby amorek zaczął ciec na skutek wjechania w dziurę !!!! można wykrzywić wahacz , wybić tuleje , urwać koło ale nie ma przypadku aby amorek zaczął nagle słabo tłumić ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Od każdej decyzji istnieje możliwość odwołania i moim zdaniem ZAWSZE należy się odwoływać od takich decyzji ubezpieczyciela, w których nie uznano Twojej racji... zobaczą, że nie jesteś "łatwym" przeciwnikiem i będą musieli znowu rozpatrywać sprawę [bynajmniej z teorii]. Musisz jedynie, albo w Twoim przypadku AŻ znaleźć i przedstawić solidne argumenty do ponownego i tym razem pozytywnego rozpatrzenia odwołania [zdjęcia uszkodzenia, miejsce zdarzenia, datę, godzinę, najlepiej również mieć świadka owego zdarzenia, poświadczenie warsztatu mechanicznego itp]. Powodzenia :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.