Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od jakiegoś czasu pojawił się u mnie taki problem. Rano autko ciężko odpala, jak już odpali zatrzymuje się na 1000 obr. i gaśnie, za drugim razem pali na strzała obr stoją w miejscu ale nie reaguje przez jakieś 5 - 10 sekund na pedał gazu zero reakcji jak jest wciśnięty do dechy. Później reaguje tylko żeby ruszyć musi mieć ponad 1500 obr. dopiero po ok 2000 obr. auto zaczyna normalnie ciągnąć. po pracy gdy odpalam czyli po ok 10godzinach to gaśnie przynajmniej 4 - 5 razy. Podłączałem pod kompa i mechanik powiedział, że na pompie jest ustawione za małe ciśnienie, ustawił i dalej tak samo. Komputer żadnych błędów nie pokazuje. POMOCY !!!

Opublikowano
hmm cieżko coś stwierdzić jedynie co moge powiedzieć, że mi auto zanim padła pompa wtryskowa na kilka dni wczesniej zaczelo sie dławic, obroty wariowały ale ponownie po odpaleniu było ok.Zdarzyło się to kilka razy a nastepnie spalił sie sterownik pompy vp 44.
Opublikowano

220 tys km sie zaczeły tzn miałem dziwne skoki obrotów a już 100 kilometrów dalej auto odmówiło posłuszeństwa zgasło i regeneracja wymiana sterownika jeszcze jakies tam głupoty i 4 tys poszło :mad2:

Najgorsze jest to ze nie jestem pewny już tego auta, ogolnie panowie z serwisu boscha zrobili ta naprawe conajmniej 2 x drozej niż każdy inny serwis i do tego na kilka razy tzn musiałem zostawiać auto kilka razy po 2 tyg robili bo nie mogli ustawic konta wtrysku i auto wchodziło w tryb awaryjny i dzis po 4 miesiacach jechałem rano do pracy a tu znowu tryb awaryjny i kompletny brak mocy.Pedał gazu w podłoge a auto nie przyspiesza. Cale szczescie ze wystarczyło ponownie odpalic i bylo ok .. bo wczesniej to musialem czekac aż auto ostygnie zeby zaczęło działać.

Opublikowano
Albo coś spieprzyli albo wina leży gdzieś indziej. A nie masz tak że jedzie do pewnej prędkości (np. 120km/h) i później jest tryb awaryjny i nie ma mocy, dopiero po odpaleniu wszystko wraca do normy ??

.....BMW e46.....

OO==[][]==OO

Opublikowano
u mnie zaczeło się to dziać przy przebiegu ledwo ponad 200000. mechanik przypuszcza, że winą może być nastawnik temperatury w pompie wtryskowej, czyli chyba regeneracja mnie czeka.
Opublikowano

jak sie czyta takie teksty to aż się niedobrze robi :) To nie mechanik tylko jakiś przygłupawy czeladnik. Wymyśla już takie pojęcia i nazwy które nawet nie istnieją. Albo sam coś kolego pomieszałeś i pokręciłeś z tego co usłyszałeś.

A poza tym pytanie tutaj o przebieg przy wystąpieniu usterki całkowicie mija się z celem bo 95% takich aut ma licznik cofnięty znacznie lub bardzo bardzo znacznie.

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
tzn tak :) wiem, że ten rocznik to jest tak max cofniety ok 200 tysiaków :) także ok 400 ma napewno :) a więc tak, naa mechanice sie nie znam od razu zaznaczam:) mchanik mówił coś o nastawniku temperatury, nie wiem pisze tak jak on mi podał co jest przyczyną. Nie wiem jutro jade do mechanika który zajmuje się tylko takimi pompami może on sobie poradzi.
Opublikowano
Witam. Podepne się pod temat jeżeli można. Posiadam e46 320d 1999 r. tak jak większość borykam się z utratą mocy .Byłem na dwóch diagnozach i mam dwie różne wersje: jedna to ze jest zatarty tłoczek w pompie vp44 ( regeneracja), a druga wtryskiwacz sterujący do wymiany ( sprawdzałem opór na cewce -wynosi 112 - mieści sieę w granicach ) . Auto pali na dotyk ,nie kopci ,turbina pompuje.Objawy są takie że raz jedzie jak szalona a za chwilę taki muł 60 km/h max ( wszyscy wyprzedzają) opał ŻE ACH STRACH.Może ktoś miał taki przypadek proszę o info jak sobie z tym poradził?
Opublikowano
Ja mam tak że auto do pewnego czasu jedzie dobrze a potem tylko do 2 000 obr i ledwo ale to ledwo jedzie. oddawałem 3-4 razy do poprawki auto i wkoncu zrobili tak że zatnie się ale po ponownym odpaleniu jest dobrze. Cale szczescie ze zdarza sie to rzadko. Winne było ustawienia pompy wtryskowej i auto wchodzi w tryb awaryjny.Miron277 wyobraź sobie ze ja tak zrobiłem 1900 kilometrów wybrałem sie w trase i musiałem wrócić ogółem było tragicznie. Co do twojego auta to stawiał bym na pompe vp 44 z tym ze mi zanim się spalił sterownik nie działy sie takie cyrki tylko 2-3 razy może skakał na obrotach i dziwnie chodził.
Opublikowano
Parę dni wcześniej miałem podobny problem z moja bunią, brak mocy - zero przyśpieszenia. Pojechałem na komputer no i oczywiście wyskoczył błąd przepływomierz masowy powietrza. Także kupiłem dziś nowy, założyliśmy i dalej było to samo - brak mocy, pojechałem na komputer ale błędu już nie było. I co ciekawe przerwał się wężyk od podciśnienia i spadł, który szedł do "gruszki"(nie wiem jak to fachowo się nazywa) obok Turbiny. Wężyk został wymieniony i jak ręką odjął moc przywrócona
Opublikowano
Ja jeżdze z tą awarią rok zrobiłem prawie 20 000 km , silnik nie przerywa , pracuje równo opócz braku mocy nic sie nie dzieje kurde masakra , bede szukał mechanika . A gdyby okazała sie pompa lepiej regenerować czy kupić uzywke? a jeszcze jedno u mnie coś syczy podczas pracy silnika czy u was tez tak jest?
Opublikowano
Myślę ze lepiej regenerować wtedy wiesz co masz . ja swoja regenerowałem koszt 4 tys. z tym że na 2 tys to mnie okradli. Najpierw regeneracja miala kosztowac 1800-2000 zł a pozniej już 4000 gdy auta stało 2 tygodnie a ja potrzebowałem sprawne nie miałem wyboru.. Pawel89x Swoje wezyki zapobiegawczo wymieniłem ostatni jak również sterowniki turbiny i egr.Niepotrzebnie kupowałes przepływke
Opublikowano
Myślę ze lepiej regenerować wtedy wiesz co masz . ja swoja regenerowałem koszt 4 tys. z tym że na 2 tys to mnie okradli. Najpierw regeneracja miala kosztowac 1800-2000 zł a pozniej już 4000 gdy auta stało 2 tygodnie a ja potrzebowałem sprawne nie miałem wyboru.. Pawel89x Swoje wezyki zapobiegawczo wymieniłem ostatni jak również sterowniki turbiny i egr.Niepotrzebnie kupowałes przepływke

 

 

Wiesz na to wygląda że tak, tyle że wyskakiwał błąd na komputerze i myślałem że to przepływka okazało się że nie ;p Ale włożę starą i zobaczę czy moc będzie jak tak to będę miał do sprzedania ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.