Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak w temacie drodzy koledzy i miłośnicy najpiękniejszej marki świata. Czeka mnie ta nieszczęsna wymiana popychaczy. Problem już zdiagnozowany na 100%. Koszt samej robocizny w serwisie to prawie 2000, ale mam znajomego, który jest bardzo dobrym mechanikiem i u siebie już wymieniał z tym że na pojedynczym vanosie, a jak wiadomo m54b30 to "podwójna zabawa". Ponieważ znajomy zrobi po kosztach interesuje mnie bardziej ta opcja, ale.... no właśnie potrzebuje blokady rozrządu czy też vanosa (sma nie wiele wiem na ten temat). Zacząłem grzebać w necie i ktoś wypożycza blokady (100 zł za dzień) ale nie gwarantuje że będzie pasować do tego silnika. Stąd mój post. Czy jest ktoś kto posiada taką blokadę (nawet własnej roboty) i byłby w stanie wypożyczyć (oczywiście nie za darmo), albo czy ktoś może przynajmniej pokazać jak wyglądają prawidłowe blokady do tego silnika. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

 

Ps. Do admina: Panie administratorze jeżeli wrzuciłem ten post w nieodpowiednim miejscu to proszę go nie usuwać tylko wrzucić tam gdzie powinien się znajdować.

 

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Wałki rozrząd wystarczy ustawić krzywkami 6ego cylindra pod kątem ok 45' do siebie czyli coś w tym stylu / \

Podsyłam link do TIS online. Ogarnijcie temat według zaleceń producenta i będzie wszystko OK---> http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl%3F1/04/35/73&rurl=translate.google.pl&twu=1&anno=2&usg=ALkJrhjltoXv4FKbRNcJkxOAkiQ9QpJdDg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

szklanki wymienione. Ale niestety problem się powiększył:

- doszło cykanie (wcześniej tylko trzęsło silnikiem)

- teraz trzęsie już cały czas (co prawda dużo mniej trzęsie, ale wcześniej mocno trzęsło tylko na zimnym, a teraz trzęsie lekko ale na zimnym i na ciepłym)

- skrzynie biegów (automat) dziwnie się zachowuje - wcześniej jak jechałem spokojnie i wciskałem gaz prawie do końca (nie wciskając kick-down) redukcja następowała natychmiast. Obecnie przy takiej samej akcji redukacja następuje po 2-3 sekundach (nieporównywalnie dłużej. Oczywiści nie jest tak przy każdym razie. Problem nie dotyczy kick-down (przy wciśnięciu wszystko jest ok) nie dotyczy również trybu S (tutaj też bez zastrzeżeń). Problem dotyczy tylko trybu D

 

Dodam że auto na czas wymiany (2 dni) stał odłączony od akumulatora.

 

Proszę o jakieś rady lub sugestie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.