Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Przy zdejmowaniu kolektora niechcacy zaczepilem z kumplem o rurke z bagnetem. Pojawil sie duzy wyciek, zanim zorientowalismy sie ze to bagnet wylazl. Wlozylismy go spowrotem i niby przestalo ale ubylo sporo oleju. Jak uzupelnilismy olej, wyciek znowu sie pojawil. Bagnet niby siedzi dobrze ale widze spod spodu ze kapie.... pewnie do rana bedzie sucho... jakies rady? jak to jest zamocowane? bo z gory nie widac za duzo, czy to jest tylko na wcisk? czy tam jest jakas zakretka albo uszczelka... moze wypadla.. newiem... szkoda tylko oleju zalanego na nowo... help :((

Opublikowano
..wlasnie, tez tak mnie tknelo ze to moze byc uszczelka, pewnie wepchnalem ja do srodka wpychajac bagnet... cale szczescie oil spuscilem do miski, a jest swierzutki, wiec mam nadzieje ze straty nie beda za duze.. dzis to sprawdze... dzieki
Opublikowano

Odświeżam.

Prubowalem wlozyc nowy oring.. dobrany losowo.. wchodzi na rurke.. na szerwokosc troche szerszy niz te wybrzuszenie na rurce... dalej cieknie.

Teraz pytanie.. czy oring zaklada sie na rurke czy wlada sie go napierw w miske tam gdzie wchodzi bagnet.??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oring zakładasz na końcu rurki po jej wyjęciu z miski i dopiero z nowym oringiem wciskasz w miskę całą rurkę.
Opublikowano
wlasnie tak robie... po zalaniu dalej cieknie z miejsca gdzie bagnet wchodzi w miske....mam nadzieje tylko ze oring poprostu nie pasuje... najgorsze ze stary prawdopodobnie wypadl i nawet niemam "na wzor".... a w moim wspanialym miescie nigdzie w sklepach nie maja....
Opublikowano

Witam,

 

Ja mam to już za sobą. Oring kupiłem za 50 groszy, musi być do oleju i wysokiej temperatury. Jeśli chodzi montaż to rurkę bagnetu trzeba wbić razem z oringiem w blok silnika mocno (użyłem młotka i kawałka drewna). Sprawdź poziom oleju. U mnie po wymianie było o 1l. za dużo oleju (ciśnienie oleju wypchało stary oring). Oryginalny oring ma grubość 3 mm, średnica wewnętrzna 14 mm, zewnętrzna oczywiście 20mm (OLEJ I WYSOKA TEMPERATURA).

Opublikowano

dzieki wielkie koledzy za szczegolowe informacje. Teraz wiem ze oring ktory zakladalem byl za cienki.

Jutro udam sie do sklepu i kupie co trzeba. dam znac czy sie udalo. Pozdrawiam!

Opublikowano
Ok, juz po robocie. Oring kupiony wielkosci takiej jak powinien.. pasuje. nic nie cieknie. dzieki pozdrawiam!
Opublikowano
jesli chodzi o kolor to ja kupiłem biały sylikonowy wytrzymuje temp. 160 stopni więc wystarczająco :8)
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
ja starą miałem w kolorze czarnym i wydaje mi się że była od nowości chyba ze czegoś nie wiem ;)
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
jeśli dobrze pamiętam to te kolory oznaczają różną temperaturę w której mogą/mają pracować te uszczelki, a jak wiadomo w okolicach miski olejowej jest naprawdę ciepło.
  • 4 lata później...
Opublikowano
Koledzy, a jak wyciągnąć ten bagnet? Wychodzi lekko? Trzeba go ciągnąć od góry czy są jakieś inne metody? Czy po wyjęciu bagnetu będzie się tam lał olej? Proszę o odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.