Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem ze swoja e87, 2006r. 118D..... Jakieś dwa tyg. temu zaświeciła mi się na żółto kontrolka kierownicy z kłódką, że nic się nie działo to olałem to.... dziś jednak kontrolka obrała kolor czerwony, kierownica się za blokowała, a samochód nie chce odpalić :( Pierwsze co mi przyło do głowy to akumulator, odłączyłem go...naładowałem i nadal to samo.... na forum od E90 czytałem, że to jakieś programowanie lub kolumna:/ spotkaliście się z czymś takim w swoich jedynkach ??? a może ma ktoś jakiegoś dobrego diagnoste w Warszawie i okolicach ????

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Spróbuj na drugim kluczyku .

 

Programowanie nie pomaga , przerabiałem ten temat w e90 kilka razy jedynie dobry elektronik może coś zaradzić z przekładką z innej kolumny lub w ASO wymianiają całą kolumnę .

Opublikowano

Miałem to samo, pisałem o tym tu: viewtopic.php?f=33&t=70086

Na szczeście autko było jeszcze na gwarancji, więc laweta i do ASO. Z problemami, historia chyba też w tym wątku, ale w końcu zrobili i od tamtego czasu spokój. Jest to uszkodzenie elektrycznej blokady kierownicy ( zdarza się w 1 i 3) i wymienia się ponoć całą kolumnę kierownicy. zadne odpinania akumulaora, drugie kluczyki niestety nie pomogą... ćwiczyłem to... :(

Pozdroofka

TT

Opublikowano
Szczerze to mi się nie widzi prowadzić go do ASO bo sam jestem pracownikiem troszke innej marki ( KIA :D ) i wiem na jakiej zasadzie to wszystko działa :) póki co zadzwonilem do swojego mechanika który ma przyjechać z komputerem delphi spróbować wykasować błąd tak abym mógł dojechać elektornika....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a na jakich to niby zasadach polega bo ja jestem byłym czy ówczesnym pracownikiem ASO opel, chevrolet, kia, fiat.... i nie widze problemów z zaprowadzaniem auta do aso
Opublikowano
a na jakich to niby zasadach polega bo ja jestem byłym czy ówczesnym pracownikiem ASO opel, chevrolet, kia, fiat.... i nie widze problemów z zaprowadzaniem auta do aso

 

Koledze pewnie chodziło o "Kosmiczne sumy" za naprawę za tego typu rzeczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobrze wie jak to kasują za nic :norty: :norty: :norty:

Opublikowano
a na jakich to niby zasadach polega bo ja jestem byłym czy ówczesnym pracownikiem ASO opel, chevrolet, kia, fiat.... i nie widze problemów z zaprowadzaniem auta do aso

 

Koledze pewnie chodziło o "Kosmiczne sumy" za naprawę za tego typu rzeczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobrze wie jak to kasują za nic :norty: :norty: :norty:

 

 

Kolego nie chodzi tylko o ceny, ale też o jakoś, która w ASO wcale nie jest lepsza niż u Pana Stasia. Po drugie w ASO wymienia się wszystko, czy część jest dobra czy nie ( metoda prób i błędów...każdy tak potrafi ) . Po trzecie jeśli ktoś jest dobrym mechanikiem czy diagnosta to pracuje w ASO za 2 - 4 tys ? Nie prowadzi własny nawet mały warsztat. Mając umiejętności i wiedze klienci sami go znajduja :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w garażu to sobie może prowadzić ale wymiane oleju i końcówek drążka.

w aso mają części na podkładkę i dochodzą usterki, w garażu wszystko kupuje aż trafi i za wszystko płacisz.

Garażowcy to są może i dobrzy ale do aut nie z epoki e87. ja pracuje na częściach kilka lat i mam do czynienia codziennie z garażowcami. dziękuje bardzo

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zaprowadziłem samochód do ASO naprawe wycenili na ok 5 tys. wymiana kolumny, modułu CAS i jakies tam dogrania, oczywiście podziękowałem i samochód jest u "garażowna".

 

Tyle, że zgodnie z tym co mieli mi zrobić w serwisie wymiana kolumny, mechanikt do którego zaprowadziłem samochód załatwił mi sam silniczek do do tego mechanizku, sęk w tym ze wszystko działa pięknie ładnie, ale samochód dalej nie ma zapłonu.... próbował z druga stacyjką oraz kombinował z modułem CAS dalej nic.... Chyba czas zamówić drugi kluczyk w BMW :)

Opublikowano
daj znać jak przekroczysz 5000

 

 

Jeśli zaprowadze samochód do ASO napewno przekrocze 5 tys. narazie bawaria jest dalej nie żywa ale za to już kilka możliwych usterek wyeliminowałem :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Z premedytacją pisze, że udało mi się uruchomić moja jedynke, wyszedł moduł CAS i kolumna kier. ( tak jak mówili w ASO bmw ). a teraz może prównanie:

 

ASO: wymiana kolumny, modułu CAS plus dogranie coś w granicach 5 tys.

Garażowiec: wymiana silniczka w kolumnie 200 zł plus używane moduł CAS z dograniem 1 tys.

 

Prosta kalkulacja zaoszczędziłem 4 tys.

 

Pozdrowienia dla kolegi z działu części, naprawiającego samochód w ASO :)

Opublikowano

Widzę, że jakiś sezon na zablokowane kierownice się zaczął;] Dołączę się do wątku bo mamy podobny problem z naszą 118d. Dzisiaj wyskoczył komunikat o zablokowanej kierownicy i prośba żeby nie wyłączać silnika;] To wszystko okraszone klasyczną i znaną ikonką czerwonej kierownicy z kłódką. Mimo wszystko auto normalnie jeździ, skręca, włącza się i wyłącza bez problemu. Zgłupiałem... Rzeczywiście będę musiał wymienić przekładnie/moduł CAS? Czy wystarczy przeprogramowanie?

 

EDIT:

 

Problem załatwiło (w moim przypadku) przeprogramowanie kolumny kierownicy. Koszt około 260 zł. Może warto zacząć od tego jakby ktoś miał taki sam problem

Opublikowano
z tego co ja się tym interesowałem, czytałem rózne fora, to po programowaniu problem za jakis czas powraca, oczywiście nie chce zapeszać i życze koledze aby tak kontrolka która przez miesiąc wprawiała mnie w wielką złość nie powróciła :))
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z premedytacją pisze, że udało mi się uruchomić moja jedynke, wyszedł moduł CAS i kolumna kier. ( tak jak mówili w ASO bmw ). a teraz może prównanie:

 

ASO: wymiana kolumny, modułu CAS plus dogranie coś w granicach 5 tys.

Garażowiec: wymiana silniczka w kolumnie 200 zł plus używane moduł CAS z dograniem 1 tys.

 

Prosta kalkulacja zaoszczędziłem 4 tys.

 

Pozdrowienia dla kolegi z działu części, naprawiającego samochód w ASO :)

 

no to nic tylko życzyć szczęścia na używanych częściach. oby radość trwałą dłużej niż gwarancja którą miałbyś w aso

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.