Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Widział też moją miskę :D...

to gratuluje odwagi... :mrgreen:

...Dolewasz na zapalonym motorze i na D ,wcześniej wachlujesz biegami ,przekroczenie temperatury o jakieś 10st. nie spowoduje problemu .Powodzenia

 

... ze dales mu grzebac przy swoim samochodzie :duh:

 

widocznie slabo sie jej przygladal :twisted2:

 

Kolego dolewanie oleju do tej skrzyni robi sie na P a nie na D...

 

Moze juz wiecej nic nie doradzaj,w tym temacie wykazales sie wystarczajacym brakiem wiedzy ...

 

I pomyslec,ze ktos ci dal grzebac przy swoim samochodzie... :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano (edytowane)
Wątek jest czytelny i jasny kolega ma misę metalową ,naucz się czytać uważnie,ale widzę że masz z tym problem :D ,druga sprawa uzupełniasz na p czysta pomyłka tu mój błąd sorry :wink: ,temperaturę monitoruję przez komputer i nie utrzymasz jej i nie jest to istotne ,dla skrzyni to nie przeszkadza zupełnie, jeżeli ją przekroczysz o kilka stopni ,nie wiesz jaka jest różnica gęstości i po przełożeniu jej na ilość oleju w gr. w różnicy kilku stopni ,ale oczywiście ty jesteś tylko teoretykiem ,powodzenia kolego pieczek :cool2:W sumie tej fajnej sprzeczki kolega rozpoczynający watek dowiedział się czegoś ciekawego i o to chodzi :cool2: ,mogłem to inaczej rozpisać trochę sorki koledzy moja wpadka :norty: Od momentu rozpoczęcia tego wątku wymieniłem już w 3 automatach oliwkę ,zaczynałem od 48c i kończyłem na 54-58c ,za ch..a nie mogę utrzymać tej cholernej temp.50c ,może coś z kompem napier...iło,musze się przyglądnąć :shock: .najważniejsze wszystkie pracują poprawnie na razie :( Edytowane przez aquarel
Opublikowano
...kolega ma misę metalową ,naucz się czytać uważnie,ale masz z tym problem :D...

skoro ma mise metalowa,to dlaczego doradzasz mu dolewanie oleju poprzez otwor z prawej strony skrzyni?

Nauke czytania zostaw dla siebie,oraz nauke zawodu mechanika rowniez ale juz nie na cudzych samochodach... :duh:

a na swoich.

...za ch..a nie mogę utrzymać tej cholernej temp.50c...

bo robisz wymiany na goracej skrzyni...

Opublikowano
misa stalowa ma tylko korek spustowy ,korek wlewu i zarazem służący jako przelew znajduje się po prawej stronie czyli od pasażera przy rurze wydechowej,nie na gorącej ale na rozgrzanej takie są zalecenia, różnica kilku stopni nic nie zrobi dla skrzyni i nie spowoduje awarii ,w ilości oleju wynosi to dosłownie 20-50 gr.Darujmy sprzeczkę ty masz swoje a ja to robie od kilku lat i jest wszysko ok ,więc niech tak zostanie ,dobrego roku kolego :cool2:
Opublikowano
misa stalowa ma tylko korek spustowy ,korek wlewu i zarazem służący jako przelew znajduje się po prawej stronie czyli od pasażera przy rurze wydechowej...

sprzeczke darujemy i owszem ale racji i tak ci nie przyznam,bo wprowadzasz ludzi w blad i jestes toporny na wiedze i fakty jakie tutaj sa przedstawiane.

Prosze zajrzyj jeszcze raz do dokumentacji technicznej skrzyni 6HP26X (stalowa misa) i zauwaz ze wlewanie oleju oraz jego poziom robi sie korkiem w misce olejowej.

Nastepnie wejdz tutaj i przepros wszystkich (lacznie z czlowiekiem ktoremu wymieniales olej w skrzyni) za to ze wprowadzales ich w blad.

I nie pisz mi prosze,ze ty to robisz od kilku lat,bo nie wiesz sam czy robisz dobrze...

Czasami teoria ma sie nijak do praktyki ale i praktyka jest nic nie warta bez tej pierwszej...

Opublikowano
jaka dokumentacja powtarzam kolego jesteś teoretykiem zielonym w dodatku ,nie mam kogo przepraszać bo nie mam powodu, sam drążysz temat na który nie masz zielonego pojęcia jesteś uparty i dążysz do swojej racji, a pojęcia 0 :mad2: chłopie zejdź na ziemię i nie rób lipy na forum ,nie masz pojęcia na temat gdzie znajduje się korek i nie obrażaj mnie ,dążysz do tego że moja opinia jest błędna,jeżeli mówię ci że korek wlewu w misce stalowej jest po prawej stronie a nie w misce na litość daj pokój chłopie taki bzdet że żygną :mad2: ć indzie.Wejdź pod e53 ze skrzynką zf z micha stalową i mnie przeproś i innych na forum :duh:Żenada :cry2:
Opublikowano
jaka dokumentacja powtarzam kolego jesteś teoretykiem zielonym w dodatku ,nie mam kogo przepraszać bo nie mam powodu, sam drążysz temat na który nie masz zielonego pojęcia jesteś uparty i dążysz do swojej racji, a pojęcia 0 :mad2: chłopie zejdź na ziemię i nie rób lipy na forum ,nie masz pojęcia na temat gdzie znajduje się korek i nie obrażaj mnie ,dążysz do tego że moja opinia jest błędna,jeżeli mówię ci że korek wlewu w misce stalowej jest po prawej stronie a nie w misce na litość daj pokój chłopie taki bzdet że żygną :mad2: ć indzie.Wejdź pod e53 ze skrzynką zf z micha stalową i mnie przeproś i innych na forum :duh:Żenada :cry2:

wczesniej przed e60 mialem E53 po lifcie.Wymienialem w niej sam olej w skrzyni i wiem ktoredy i jak sie go uzupelnia.

Nie pisz komus ze jest teoretykiem,poniewaz nigdy nie wiesz kto do ciebie pisze.Dla mnie jestes upartym pseudo mechanikiem (samozwanczym zapewne) i naprawde wspolczuje tym co oddali ci samochod do naprawy... :mad2: :mad2: :mad2:

 

Powtarzam ci jeszcze raz i duzymi literami abys dobrze zrozumial,choc mam wrazenie ze czytac nie potrafisz :duh:

W skrzyni ze stalowa miska,olej uzupelnia sie korkiem w misce olejowej a nie w skrzyni...

Dla mnie to tyle dyskusji z toba...

Zyj dalej w swoim samozwanczym przekonaniu :cool2:

 

Skoro nie umiesz czytac,mam dla ciebie rysunek :mrgreen:

 

http://images43.fotosik.pl/1291/80b1fc5db17bca7bmed.jpg

  • 4 lata później...
  • 3 lata później...
Opublikowano

O olejach jest sporo wątków - poszukaj. Tym bardziej, że są różne skrzynie.


Ciekawy, stary wątek z przepychanką użytkowników forum. Zupełnie niepotrzebnie bo w sumie obaj mają rację.

Tak - olej w skrzyniach z metalową miską wlewa się przez otwór w misce (tak mówi serwisówka i instrukcja zestawu ZF).

Natomiast ten otwór w misce ma kominek, sięgający dokładnie do dolnej krawędzi otworu z korkiem po prawej stronie skrzyni. Zmierzyłem bo nijak nie mogłem odkręcić tego korka w misce a nie chciałem jej uszkodzić. Korek z boku odkręcił się bez problemów więc wlewałem przez niego. Po co tak zrobili, nie wiem...


Tak więc 1:1 ze wskazaniem na procedurę zgodną z instrukcją :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.