Skocz do zawartości

pojedyńczy Vanos


xen3rgy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich otóż mam mały problem wymieniłem uszczelkę pod głowicą w moim e39 523 na pojedyńczym vanosie , rozrząd ustawiłem zgodnie ze schematami w autodat tzn. zablokowałem wałki i wał korbowy spiąłem koła zębate i mam pytanie jak zamontować vanosa aby było dobrze ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zablokowany wał i wałki to luzujesz koło i przekręcasz maksymalnie w prawo(zgodnie z ruchem zegara).Następnie wkładasz Vanosa i jak zcznie się zazębiać to dopychasz go i kręcisz jednocześnie kółkiem od wydechowego w lewo(przeciwnie do zegara) aż pokrywa Vanosa dojdzie do głowicy.Dokręcasz Vanosa i śruby od koła wydechowego wałka i po robocie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli po zmontowaniu znak na wale jest na miejscu i da cię założyć blokady na wałki to zmnaczy , że jest OK.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok no więc zamontowałem Vanosa i gdzie powinny znajdować się otwory gwintowe w otworach podłużnych na kole łańcuchowym zewnętrznym wałka wydechowego przed dokręceniem jego 4 śrub torx , na środku czy maksymalnie z lewej tak jak na trybie wewnętrznym ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.