Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dziś jechałem wieczorem i zauważyłem, że nie działa podświetlanie pokręteł nawiewu. Reszta OK , wszystko ładnie świeci. Chyba żarówka. Gdzie ona jest? Jak ją wymienić i jaką kupić żeby nie grzebać się dwa razy.
Pozdrawiam.
Opublikowano
mnie też to czeka. Ponoć są 2 metody: poprzez wyjęcie radia i zgrabne paluszki lub co gorsza zdjęcie konsoli środkowej. Wania knows how, już to robił i pewnie podpowie?!
Opublikowano
Mam to samo i coraz bardziej "gryzie" mnie to w oczy. Jak się za to zabiorę w najbliższym czasie to dam znać co i jak.
Opublikowano
najlepiej zrobić to przez otwór po wyjęciu radia. z tego co pamiętam żaróweczki były jakieś szczególne do kupienia w aso...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

W którym miejscu po wyjęciu radia mam spodziewać się żaróweczki? (Po środku, z boku, na dole, na górze, w okolicy pokrętełek)

Domyślam się że nie zobaczę za wiele. :)

 

PS: Przeczytałem na forum E36 że żaróweczkę podświetlania konsoli nawiewu da się wymienić, wyciągając pokrętła - do siebie. W przypadku Z3 nie działa to w ten sposób?

Opublikowano
Po wyjęciu radia na wierzchu będą 2 lub 3 zaczepy , odczepiasz i cały panel z pokrętłami maż już wyciągnięty a raczej ruchomy bo żeby go wyciągnąć trzeba oczepić linki ,co do żarówek ostatnio to przerabiałem , dostępne w ASO BMW cena 30zł szt :mad2: . są to żarówki zatapiane w plastikowe oprawki i nie da się ich zdemontować ,wymienić , trzeba kupić całą nową ,chyba że jakieś przeróbki na LED ale ja w takie przeróbki się nie bawię .
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam i wracam do tematu. Wstyd się przyznać ale dopiero teraz znalazłem czas aby wymienić te żaróweczki. Kupiłem je dość dawno ale postanowiłem je wymienić po sezonie jak autko stanie już na spoczynek. Czas właśnie nadszedł. Zdjąłem dziś chromowaną ramkę radia ( taki bajer), na bokach radia znalazłem dwie zaślepki , otworzyłem je i zauważyłem świecąc latarka że po oby stronach jest tam śrubka. Zwykle natrafiałem w innych radiach na otwory, w które wkładało się wyjmaki i wyciągało radio. Czy ktoś z was zna taka metodę

Odkręcać te śrubki ? Uważać na coś ?

Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam. Radio wyjąłem , nie było żadnego problemu. Wystarczy zluzować śrubki i radio wychodzi. Szybko namierzyłem kabelki i oprawkę żaróweczki. Kabelek odpiąłem wsadziłem małe lustereczko żeby opraweczkę obejrzeć i dowiedzieć się jak ją wyjąć. Wsadziłem rękę chwyciłem aby wyciągnąć i tu ściana. Oprawka ani drgnie. Dłoń mam dość szczupła palce tez ale ani prawą ani lewą rękę nie idzie tego wyciągnąć. Jak to zrobić ? Proszę o poradę jeśli komuś udało się tego dokonać ? Czy trzeba zdjąć jeszcze prawy bok tunelu ? Myślę że może wtedy od tyłu chwyt będzie silniejszy jak jakoś to wyjdzie.
Pozdrawiam.
Opublikowano
OK , 50% sukcesu. Przy pomocy małych szczypiec udało mi się wyjąć oprawkę i bez trudu założyć nową. Przekręcam stacyjkę zapalam światła i 2 pokrętła od ciepło/zimno i mocy nawiewu świecą pięknie. No ale jest jeszcze to trzecie od wybory rodzaju nawiewu i to niestety ciągle ciemne. Po kabelku znalazłem gniazdo tej oprawki. Jest nisko i nie ma szans dostać się tam przez otwór radia. Odkręciłem zatem 2 śruby mocujące lewy boczek kanału i na tym stanąłem. Mogę go odchylić i zajrzeć do środka. Widzę oprawkę ale oczami jej nie wyjmę. Koniecznie trzeba zdjąć ten plastik ale jak ? Kto wie jak zdemontować lewy boczek kanału żeby dobrać się do tych bebechów ? Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Ten sam problem u mnie. Wyjmuję radio, widzę przez lusterko żarówkę z prawej strony, wyciągam kabelek... i na tym się zatrzymuję, nie daję rady wyciągnąć żarówki.

Czy ktoś robił coś takiego w ASO, jaki może być koszt takiej pierdoły?

A czy ktoś może mi podać numer seryjny tej żarówki? Szukam na realoem i nie mogę znaleść :(

Opublikowano

Czy ktoś robił coś takiego w ASO, jaki może być koszt takiej pierdoły?

 

Obstawiam ze tak trudnej naprawy sie nie podejma :lol: :lol: . Zmiana klockow i filtrow to niemalze szczyt ich mozliwosci.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.