Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
o kazde pieniadze ktore masz ze 3.0 d w manualu za ch nie spali 11 litrow po miescie.

No ja bym z tym tak nie krzyczał, że za CH... nie spali 11l po mieście bo jak przejedziesz 100km po mieście non stop mocno butując i jeżdżąc sprintem od świateł do świateł to raczej osiągnie 11l/100km i to nie za CH...

Co do spalania to nie piszmy tutaj o tym, bo spalanie zależy od tak wielu czynników jak choćby styl jazdy/ infrastruktury miasta jakość paliwa/ stanu silnika, a nawet ciśnienia w ogumieniu.

powinno sie chyba przelacazc przy 75 stopniach a u ciebie chyba za wczas na pewno oszczedniej ale czy dobrze to bym polemizowal

To zależy od tego jak gazownik ustawi, ale w większości instalacji sekwencyjnych nie można zmniejszyć temperatury przełączania na LPG poniżej 30*C bo byłoby to szkodliwe dla parownika ze względu na to, że gumowe membrany w nim w niskich temperaturach (gaz w trakcie rozprężania ochładza membrany) twardnieją i powoduje to, że one się dużo szybciej zużywają.

P.S. Tylko, żeby ktoś nie walnął, że jak się zbyt wcześnie przełącza silnik na LPG albo odpala na LPG to do cylindrów lecą kryształki lodu bo już byli tacy na jednym z forów, na których się wypowiadałem :duh:

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano

No ja bym z tym tak nie krzyczał, że za CH... nie spali 11l po mieście bo jak przejedziesz 100km po mieście non stop mocno butując i jeżdżąc sprintem od świateł do świateł to raczej osiągnie 11l/100km i to nie za CH...

Co do spalania to nie piszmy tutaj o tym, bo spalanie zależy od tak wielu czynników jak choćby styl jazdy/ infrastruktury miasta jakość paliwa/ stanu silnika, a nawet ciśnienia w ogumieniu.

mniemam ze jestes chetny na zalozenie sie.moze ale to moze by spalila 11 litrow ale non stop voll but a kto non stop na bucie jezdzi .chyba malolat albo wariat bo normalny nikt na pewno nie

Opublikowano

Kazda dyskusja zmierza do jednego tematu - "SPALANIE".... :duh:

Sa osiagalne testy (na stronie glownej BMWKP), ktore daja przyblizony obraz.

Nie licytujmy sie , komu - ile...

 

P.S.

Qr3e..., nie moge jakos znalezc tego arkusza w Excelu, w ktorym to bylo... :(

Po za tym sa strony traktujace o kosztach eksploatacyjnych. Mozna skorzystac z linkow w podpisach kolegow, ktorzy to maja (srednie zuzycie paliwa). Pozwala to na orientacje w tym temacie na podstawie danych wielu uzytkownikow.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Cuchy525 - spokojnie, rozsądny człowiek z naszego bełkotu coś zawsze wywnioskuje :lol:

 

Ja mam 528i + LPG i jestem zadowolony z mocy, elastyczności silnika i spalania (średno 15 / 100 Pb i 17 / 100 LPG, jeżdżę raczej spokojnie i głównie po mieście). Gaz załącza mi się jak przechodze z niebieskiego na czarne, co zwykle ma miejsce po jakiś 2 - 2,5 km (zależnie od aury).

Nie kupowałem E39 kierując się ekonomicznością tak użytkowania, jak i spalania. Nie po to kupuje się takie samochody. Ja po prostu lubię jego własności jezdne, wygląd i komfort, a to masz bez względu na silnik. Owszem - benzyna cichsza, ale i Diesel znośny. Automat czy manual - oba mają swoje plusy i minusy.

Przede wszystkim kup zadbany i sprawdzony w ASO samochód. Reszta to detale :8)

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kazda dyskusja zmierza do jednego tematu - "SPALANIE".... :duh:

Sa osiagalne testy (na stronie glownej BMWKP), ktore daja przyblizony obraz.

Nie licytujmy sie , komu - ile...

 

P.S.

Qr3e..., nie moge jakos znalezc tego arkusza w Excelu, w ktorym to bylo... :(

Po za tym sa strony traktujace o kosztach eksploatacyjnych. Mozna skorzystac z linkow w podpisach kolegow, ktorzy to maja (srednie zuzycie paliwa). Pozwala to na orientacje w tym temacie na podstawie danych wielu uzytkownikow.

Już kilkukrotnie dochodziliśmy do wniosku, że jedyną zaletą diesla jest ekonomia i na tym proponuję zakończyć kolejny temat-rzekę.

 

Arecki, ty żyjesz? :shock: telefonów nie odbierasz, gadu-gadu nie odpisujesz ;)

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To kwestia poruszoan przez arturo e39

masz termostat do wymiany na bank. zapamietaj ze czym silnik szybciej sie grzeje tym lepiej dla niego. u mnie w tych warunkach to to gora 5 km i wskazowka stoi w pionie

Arturo zanim bunia wyjdzie poza niebieskie pole nie przekraczam nigdy 2tys obr ,mam równą spokojną droge-więc powiedz mi gdzie on ma sie zagrzać??Potem owszem jak dojdzie do pionu stoi łajza i ani drgnie,temp mierzona była, zawsze w przedziale 88-92st.Jaki term.do wymiany.Jak jej siekne na zimnej ze turbo gwizda to po 1.5 km wskazówka ma pełną erekcje,tylko co za idiota tak robi.(to nie pierwsza bunia "d")Pomyśl sam

diesel 2,5 to 10 po miesice musi spalic z rozgrzaniem silnika itd czyli na 1000km masz 500zł

benzyna z gazem moja przy spalaniu najgorszym 14L gazu wychodzi 140litrów na 1000km + 50zł benzyna u mnie w miescie 379zł

z tym tez się nie zgodze.Godzill kolego,na takim rozgrzewaniu silnika nie pali 10l,zawsze wskazuje mi z całości paliwa w granicach 8.2-8.5lmax na tej jeżdzie do pracy.(praca-dom,dom-praca) z takiej jazdy mam taka srednią,jak dołoże trasy spadnie do 7.5-7.7l.Poważka nie wyssałem tego z palca,mam tak zawsze.Wczesniejsza 3.0d paliła proporcjonalnie do litra więcej(0.8-1l więcej)POzdr

Mieszkasz w hiszpani a tam niejest po pierwsze nigdy tak zimno jak u nas a po drugie jak zostawie moja odpalona na kilka minut to jak zajde do niej to wskazowka jest juz za niebieskim polem wiec niewiem jakim cudem u ciebie nie moze sie nagrzać przez 18 km :shock: no i po trzecie myslisz ze takie duszenie silnika jest dlaniego zdrowe :?: :?: :?: Mam 4 auta z turbinami a wczesniem mialem jeszcze kilka i nigdy w zadnym nie naprawialem turbiny chociaż z żadnym nie obchodzilem sie jak z jajkiem.

Opublikowano

Mieszkasz w hiszpani a tam niejest po pierwsze nigdy tak zimno jak u nas a po drugie jak zostawie moja odpalona na kilka minut to jak zajde do niej to wskazowka jest juz za niebieskim polem wiec niewiem jakim cudem u ciebie nie moze sie nagrzać przez 18 km :shock: no i po trzecie myslisz ze takie duszenie silnika jest dlaniego zdrowe :?: :?: :?: Mam 4 auta z turbinami a wczesniem mialem jeszcze kilka i nigdy w zadnym nie naprawialem turbiny chociaż z żadnym nie obchodzilem sie jak z jajkiem

W galicjii(A Coruńa)wcale nie jest tak cieplutko jak na południu,ale sniegu nie ma temp zejdzie najwyżej do 0st.-to tak dla wyjaśnienia .Jadąc samochodem z turbo nie przekraczam pułapu do momentu podgrznia silnika(pole niebieskie)ty jak chcesz pedałuj ile hcesz to twoja sprawa indyw.Term mam sprawny i ma to logike ze samochód przy takiej jeżdzie nie osiągnie normalnego rozgrzania,nie mam zamiaru z tobą wałkować tego.BMW to nie rower żeby jeżdzić nim do sklepu,to auto o masie1850kg silnik R6+automat(olej też potrzebuje temp.)które lubi ale jazde na trasieeee.

Owzsem po mieście wypada też się poruszć bo jak inaczej ale z rozsądkiem i głową,nie będzie wtedy gupich domniemań ile pali ,dogrzany czy nie,automat czy manual.Do miasta 118d i gitara,nie 750i albo 540i(logika)-to tylko męczarnia dla nich.POdzr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.