Skocz do zawartości

jak przełożyć czujnik impulsów w przewodach? e32 750


kudlatye32

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie jak w temacie ,w jaki sposób przełożyc czujnik impulsów w e32 750 ? kupiłem nowe przewody i nie mam pojecia jak to zmienic, jest to element 7 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB81&mospid=47352&btnr=12_1584&hg=12&fg=05 a nowy kosztuje 450zł więc jest to bez sensu. Są w ogóle jakieś zamienniki tego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcinasz stary przewód na którym ten czujnik się znajduję, ściągasz i dajesz go przy kablu czymś spinając i powinno być wszystko ok. Ja tak miałem w 735i jak ją kupiłem miała nieoryginalne kable i tak właśnie założony czujnik i wszystko chodziła jak powinno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały pic polega na tym, że w M30 bez pomiarów nie zauważysz różnicy między działającym impulsatorem i niedziałającym. Żeby impulsator działał, przewód musi przechodzić przez środek. Jeżeli przypniesz go z boku, to równie dobrze możesz go wogóle odłączyć. Poza tym nie kombinuj z żadnymi zamiennikami. Walczyłem z tym ustroństwem bardzo długo. Problemy skończyły się dopiero jak kupiłem w serwisie nowy przewód z zamontowanym juz nowym impulsatorem (400PLNów z hakiem).
BMW - Like No Other
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez podłączonego do przewodów impulsatora M30 nie odpali także musi być i tak przy kablach. Myślę że w M70 może być podobnie, ale nie wiem i i nie będę się kłócił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki było tego dużo na forum, nawet pisałem jak sobie samemu skonstruować takie impulsatory, koszt 10 PLN. Na takich jeżdżę sprawdzone na oscyloskopie i jest ok. Auto będzie jeździć bez impulsatorów na starym Motronicu 1.1 i 1.3. Nie będzie zapalać na motronicu 1.7, czyli na przykład M70 po lifcie. Oczko impulsatora musi przechodzić przez przewód, nie może być tak jak ktoś tu wcześniej napisał.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M30 chodzi bez impulsatora i to nawet całkiem dobrze. Sprawdzone doświadczalnie. Jedyna różnica jest taka, że skaracają się czasy wtrysków, bo zamiast chodzić w pół-sekwencji, chodzi w full-grupie.

Co do czujnika własnej roboty, to u mnie niedziałał.

BMW - Like No Other
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.