Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam magika w Warszawie lub okolicach, który podejmie się wymiany sworznia zewnętrznego w oryginalnym wahaczu E46. Od razu uprzedzam malkontentów: da się to zrobić i ludzie to robili, jeździli i nic się nie działo, np: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=54891

Potrzebuję tylko namiarów na warsztat (człowieka), który to zrobi. Proszę o konkretne informacje, a za porady typu: "kup wahacz SLR za 200zł" albo "tylko lemforder za 500zł się nadaje", czy też "sworznie w E46 są niewymienne, bo nie" z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam kolege dzis wymienialem u siebie klocki z przodu i zobaczylem spory luz na sworzniu od strony kola mechanikuje troche i teraz przymierzam sie do wymiany zewnetrznego sworznia jak ogarne u siebie (mysle ze bez problemu )to zapraszam.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na ile szacujesz koszt takiej operacji z nowym sworzniem i jakiej firmy?
Opublikowano
Jak nie chcesz porad w stylu "kup wahacz SLR za 200zł" albo "tylko lemforder za 500zł się nadaje" ... to po co tu wchodzisz ? To jest forum użytkowników BMW a nie jakiś druciarzy przerabiających swoje BMW na szrot.
Opublikowano
u siebie sam wymienialem bo mam prase zajelo mi to 20 minut na jedna strone roboty.i jak cos to tylko bede wymienial same sworznie a nie cale wachacze.stary sworzen wyciskasz nastepnie nowy wciskasz i to zadna filozofia tylko jak serwis powiedzial nie wymieniac to i tak ludzie sie do tego przyzwyczaili i wola kupic nowy wachacz za 500zl
Opublikowano

Po to zeby bylo taniej ... trzeba bylo pande kupic jak koszty utrzymania za wysokie ... zamiast turba tez odkurzacz mozna wstawic i nie bedzie laga od dolu.

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Opublikowano
Szukam magika w Warszawie lub okolicach, który podejmie się wymiany sworznia zewnętrznego w oryginalnym wahaczu E46. Od razu uprzedzam malkontentów: da się to zrobić i ludzie to robili, jeździli i nic się nie działo, np: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=54891

Potrzebuję tylko namiarów na warsztat (człowieka), który to zrobi. Proszę o konkretne informacje, a za porady typu: "kup wahacz SLR za 200zł" albo "tylko lemforder za 500zł się nadaje", czy też "sworznie w E46 są niewymienne, bo nie" z góry dziękuję.

Nie wiem dokłądnie gdzie ale w Łomiankach kolego regenerują i koszt to 70zl.A mówił mi o tym mechanik z BABICE STARE.

Opublikowano

Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

Opublikowano
Mam pytanie.Czy np.sprzęgło,amortyzatory,tarcze hamulcowe,klocki też regenerujecie ? Bo po niektórych wypowiedziach wnioskuje ,że tak :duh: Z resztą widziałem już tutaj ogłoszenia o chęci kupna jednego używanego amortyzatora do e46 więc nic mnie już nie zdziwi
Opublikowano
Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

ale z tego co wiem to można wymienić tylko zewnętrzny sworzeń , prawda ? ten drugi podobno już nie .... i naprawa jest tylko możliwa na oryginalnych wahaczach lub bardzo dobrych zamiennikach ...

 

 

Mam pytanie.Czy np.sprzęgło,amortyzatory,tarcze hamulcowe,klocki też regenerujecie ? Bo po niektórych wypowiedziach wnioskuje ,że tak :duh: Z resztą widziałem już tutaj ogłoszenia o chęci kupna jednego używanego amortyzatora do e46 więc nic mnie już nie zdziwi

a co do używanych amortyzatorów to chciałbym zauważyć że niektóre są w pełni regenerowalne także nie wiem co Cię tak dziwi :duh:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jak nie chcesz porad w stylu "kup wahacz SLR za 200zł" albo "tylko lemforder za 500zł się nadaje" ... to po co tu wchodzisz ? To jest forum użytkowników BMW a nie jakiś druciarzy przerabiających swoje BMW na szrot.

Wchodzę tu po to, żeby się czegoś dowiedzieć, po to jest forum, a ty? No właśnie, po co ty tu wchodzisz, bo twoje wypowiedzi nic nie wnoszą, a jedynie pokazują jakim jesteś bucem.

 

Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

Dzięki za normalną odpowiedź :cool2:

Opublikowano
Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

może zdradzisz nam tajemnice gdzie dobrze robią takie wahacze ???? leży u mnie jakiś stary komplet ori wahaczy i chętnie przetestuje na ile starcza taka regeneracja ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
A jeszcze mam jedno pytanie. Czy można wymienić tylko jeden wahacz, czy trzeba je wymieniać parami?
Opublikowano

a jeśli już to jaki lepiej zastosować? żeby był lemforder, bo na te sworznie meyle też już niektórzy pisali, że zbyt trwałe się nie okazały. Czy lepiej sworzeń z e30 czy e36 troszke się różnią tym rantem na dole oraz ten z e30 ma "frezy" na ściankach a nie gładko.

http://img848.imageshack.us/img848/2670/sworze.jpg

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

może zdradzisz nam tajemnice gdzie dobrze robią takie wahacze ???? leży u mnie jakiś stary komplet ori wahaczy i chętnie przetestuje na ile starcza taka regeneracja ...

 

Znam warsztat w Toruniu, polecany przez miejscowych taksiarzy http://www.auto_regener_torun.republika.pl/index.html.

 

Regeneracja nie polega na wymianie sworznia, tylko teflonowego wnętrza w którym porusza się sworzeń. W warunkach warsztatowych rozbiera się dolną pokrywkę , wymienia wnętrze, oslonę i zaprasowuje. Taki sworzeń nie ma prawa wyjść dolem bo jest trzymany za górę stożka przez zwrotnicę. Jest to rozwiązanie trwale i bezpieczne.

 

Tarcz hamulcowych nie regeneruję, klockow nie naklejam, sprzęgieł też nie, ale nie martwcie się robią to za was producenci i sprzedaja wam regenerowane elementy jako nowe. W erze recyclingu tak poprostu muszą robić.

BTW większość części w autach wyczynowych sie regeneruje często zmieniając charakterystyke np amortyzatorow dla potrzeb danego kierowcy.

Opublikowano
Widze ze w temacie sami znawcy co sraja chajsem bo jezdza BMW.O losie jak nie macie checi to nie czytajcie tego typu postow i nie udzielajcie odpowiedzi ,ze ktos uskutecznia druciarstwo, tylko kupujcie sobie lemfordery z allegro za 300 czy tam4 stowki i wymieniajcie.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
Opublikowano
Tak samo nie mamy ochoty czytać o sraniu chajsem :?: i łosiach. Zachowaj jakiś poziom kolego, to nie podwórko.
Opublikowano
Kolego nie napisałem łosie tylko o losie, poprostu wkurzają mnie takie teksty co niektórzy tu wypisują, że czegoś się nie da zrobić a jak się zepsuje to najlepiej kupuj oryginał.Ciekaw tylko jestem ilu użytkowników tego forum tak robi.Pozdrawiam.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
Opublikowano
ja mam jedno pytanie poboczne - a nie chcę zakładać już do tego nowego tematu: czy wahacze wymienia się tylko parami? czy mogę wymienić przedni lewy wahacz a przedni prawy zostawić stary, jeśli jest ok?
Opublikowano
oczywiście że nie musisz wymieniać parami !!! to nie amortyzator ....

 

uff, to 400zł mniej do tyłu jestem :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.