Skocz do zawartości

e39 523i lusterko lewe regulacja,przetarta kierownica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem z lusterkiem lewym nie da się wyregulować go tzn chce przesunąć jeszcze bardziej w lewo abym widział bardziej lewy pas, a dalej się nie da za to jak chce dać je w prawo to mogę nawet pasażera zobaczyć dodam że jak kupiłem auto to było tam jakieś wieśniackie lusterko i kazałem zmienić na ori które było w bagażniku i chciałem się zapytać czy jest możliwość regulacji całego lusterka albo czy da się jakoś źle je zamontować może blacharz źle to zrobił :duh:

 

Zobaczyłem ostatnio że przeciera mi się kierownica jest na to jakiś sposób, aby ją zregenerować? Bo już staje się nieprzyjemna w dotyku

 

z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do lusterka, mam ten sam problem, żeby coś w nim zobaczyć, muszę go ręką odchylić, razem z obudową.

Kumpel mi mówił że mogę mieć lusterko od anglika założone, przez co taka lipa jest.

Mocno mnie to irytuje, przjadę przez wertepy i lusterko wraca na swoja pozycje, przy wyższej prędkości tak samo i znowu nic nie widzę.

Do tego nie działa mi na nim pamięć. Na prawym jest w porządku, a lewe nie reaguje.

Opublikowano

kurde u mnie jest to samo :mad2: z tym lusterkiem i nie wiem jak dać temu rade niedługo rozbiorę wszystko może blacharz źle zamontował może coś trzeba podłożyć aby było bardziej w prawo ?? a z anglika na bank nie mam lusterka... bd cieplej to to zrobię bo na razie u mnie śnieg zaczął padać :mad2: :mad

 

Jaka buteleczka starcza na kierownicę?

Opublikowano

Najbardziej prawdopodobne jest to że lustro jest od anglika.

Miałem kiedyś tak w e36. Ktoś urwał mi lustro na parkingu i kupiłem sobie używkę z allegro. Po założeniu lustra za nic nie mogłem ustawić go tak jak było na oryginalnym - okazało się że lustro jest z anglika.

Opublikowano
W kwestii kiery to bardzo drobny papier ścierny, przeszlifować to co i tak odłazi, odtłuścić np. acetonem, Renoskór z 3 warstwy i będzie gitara. Sprawdzone u mnie i u kilku innych osób. Tu możesz zobaczyć jak było u mnie przed renowacją, a jak po: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77174&start=40

nawiazujac do tej kierownicy,mozesz opisac dokladnie jak ja doprowadziles do takiego stanu?Mam dokladnie to samo u siebie,co ty przed renowacja,zastanawiam sie czy pozostalosci starego lakieru usunac papierem sciernym czy lepiej zostawic to tak jak jest?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to teraz pytanie, czy da sie go jakoś przerobić na wersje europejską?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.