Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam przed-liftową piątkę. Czy ktoś z Was ma może zdjęcie jak wygląda otwarta lampa od tyłu? Chcę wymienić żarówki ringów na LED i nie wiem gdzie się znajdują, pod mniejszą, czy większa pokrywką? Nie chcę wyciągać całej lampy, jest ładnie ustawiona i nie chce jej męczyć :)

Dziękuję

 

(używałem szukajki i YOU TUBE przeglądałem, ale nic)

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przyznam się, że nie zajrzałem do najbardziej oczywistego źródła :)

 

Tam co prawda jest tylko jak wymienić żarówkę świateł postojowych, którą opisują jako W5W, co w tym przypadku jest nieprawdą (chyba, że się mylę) ale tam są tylko żarówki do ringów, świateł drogowych i żarniki xenon.

 

A idę sam to jakoś wybadać :)

Opublikowano
W wersji lamp bez xenonów masz dwie zwykłe żarówki (tak jak opisałeś że jest w instrukcji) w lampie.W lampach xenonowych masz jedną 10 watową halogenową
Opublikowano

Już. Pół godziny roboty, ale można samemu nawet bez wyciągania lamp. Zmieniłem na LED i poza zmianą koloru na przyjemniejszy, jasność się niemal nie zmieniła. Polecam i nie polecam ten zabieg. Ja chciałem pozbyć się tego żółtego światłą, ale koszt 150zł za to to dużo :)

 

Muszę jeszcze znaleźć kogoś fajnego we Wrocławiu, kto potrafi uruchomić światła drogowe, żeby działały jak do jazdy dziennej i będę świecił przykładem :D

Opublikowano
Ja mam xenony z ringami i tam były te duże żarówki, ten taki patent BMW.
Opublikowano

Do zastąpienia W5W jest milion ledów na allegro, ale musisz szukać takich, żeby Ci nie wyrzucało błędu spalonej żarówki. Bo led i żarówka mają inną oporność.

Pozdrawiam

 

Szukaj: LED W5W

Opublikowano

Możesz zamieścić foty jak to wygląda?

Taka zmiana jest zupełnie plug and play czy może wymaga jakiejś rzeźby?

Co z żarówkami świateł, które służą do mrugania? Zmieniasz żarówki na jakieś blue vision, coby się zgrywało z ringami gdy uruchomisz światła dzienne?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

Zdjęć nie robiłem, ale wygląda to tak:

1. Otwierasz maskę - albo spróbuj bez otwierania i zamieść zdjęcia jak to zrobiłeś :)

2. Tuż za lampą jest taki otwór na niewielką rękę, odkręcasz pokrywkę (lewy gwint), obrót o jakąś 1/8 obrotu, wyciągnij pokrywkę

3. Odkręć i wyciągnij na wierzch nie odpinając przewodu żarówkę od długich świateł (lewy gwint)

4. Odkręć poniżej żarówkę postojową (lewy gwint) - ciężko, ale się da, nawet dwoma palcami postaraj się obrócić ją troszkę w lewo i wychodzi.

5. Wepnij LEDa i pokombinuj jak go włożyć (mimo iż jest dłuższy, to da radę), dociśnij, włącz najlepiej pozycyjne światła i zobacz kiedy świeca oba ringi regularnie, wtedy dokręć aż zacznie się ładnie trzymać.

6. Reszta w odwrotnej kolejności.

 

Wskazówka - bardzo dobrze dociśnij przewód do nowej żarówki, ja musiałem wyciągać ją, bo źle stykało. Zanim zaczniesz montować z powrotem zapal i popatrz czy działa.

 

Manual do lamp Xenon skrętny plus długie H7, nie wiem jak wygląda przy innych lampach.

 

Otwórz pokrywkę i sprawa stanie się nieco bardziej oczywista. Ja nie mam rąk jak Pan Pudzianowski, więc mi się udało.

Zamiana jest plug and play :)

 

 

Pozdrawiam i powodzenia.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Tylko niech nikt nie pomyśli, że zapalą się mocno jak do jazdy dziennej. Absolutnie nic poza barwą się nie zmieni...
Opublikowano
Tam są inne gniazda, prawda? Nie jesteśmy w stanie też tego u siebie osiągnąć?
Opublikowano
Tam są inne gniazda, prawda? Nie jesteśmy w stanie też tego u siebie osiągnąć?

 

No niestety ale nie da się uzyskać nawet podobnego efektu. Ja przetestowałem różne diody do ringów i mogę to powiedzieć z własnego doświadczenia. Jedyne co można zmienić w tamtych lampach to aby nie świeciły na żółto.

W lampach od LCI też jest pewien szkopuł, bo aby mieć światła dzienne (po odpaleniu ksenonów ringi przygasają i świeca tak jak w wersjach przedliftowych) należy używać żarówek, żadne diody nie dadzą takiego światła. Widziałem taki patent, że montuje się ksenony w to miejsce ale rezygnuje się wtedy z tej funkcji co opisałem powyżej - świeci to zawsze tak samo.

Czekam aż ktoś zrobi patent z zamontowaniem diody od F10 w ringach od E60 LCI.

Opublikowano

Witam wszystkich!

Mnie tez ciekawi ta sprawa!Moja e61 jest z 2007.04 czyli model po liftingu.lampy sa soczewkowe niestety nie mam xenonow.Czym roznia sie ringi miedzy soczewka a xenonem?Tam myslalem czy moze nie dalo by sie przeszczepic ringow z najnowszych modeli?Bardzo ladny efekt jest ringow na dziennych.

Pozdrawiam

Opublikowano
nie za bardzo rozumiem, masz soczewki a nie masz ksenonow? wydaje mi się, że soczewki to zawsze ksenon, zwykłe lampy bez ksenonów były z odbłyśnikiem. Tak samo jesli jest soczewka czyli ksenon to też muszą być ringi. W lampach z odbłyśnikiem nie ma ringów

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Oj kolego pierwszy raz slysze o jakis odblysnikach? :nienie: Co to jest?Lampy soczewkowe od xenonow roznia sie tym ze maja zwykle zarowki tylko za soczewka a xenony to wiadomo.Wczesniej mialem passata b5 fl i bylo takie same rozwiazanie!

Pozdrawiam

Opublikowano
w modelu przed liftem było takie rozwiazanie, że w standardzie bez ksenonów lampa była z odbłyśnikiem czyli z lustrem ryflowanym, nawet teraz np w E90 po lifcie też jest takie rozwiazanie dlatego dziwi mnie, że w E60 po lifcie jest inaczej, no ale skoro tak mówisz

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Witam, nawiaze do tematu - mam przedliftowa E60 wraz z Xenonem - poszperalem i chcialem sie upewnic czy diody "Angel eyes" mam wmontownac w miejsce elementu numer 5 znajdujacego sie prawdopodobnie pod zarowka H7 ktora dzis juz wymienialem na wersje o zimnym odcieniu ?

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/520d-M47N2/LHD/N/2006/december/browse/lighting/single_components_f_headlight_xenon_alc/

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
tak

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
w modelu przed liftem było takie rozwiazanie, że w standardzie bez ksenonów lampa była z odbłyśnikiem czyli z lustrem ryflowanym, nawet teraz np w E90 po lifcie też jest takie rozwiazanie dlatego dziwi mnie, że w E60 po lifcie jest inaczej, no ale skoro tak mówisz

 

 

W E60 po lifcie zwykła lampa tez jest z soczewką to wiem na 100% ale słyszałem że jest wtedy problem z ustawieniem świateł do jazdy dziennej na ringach ale tu pewności nie mam

Opublikowano

Niestety nie jestesmy... W modelach pre-LCI swiatla dzienne niemozliwe sa do ogarniecia:( sam chcialem cos takiego zrobic, ale moc zarowek Naszych ringow niestety nie jest wystarczajaca by posluzyly jako swiatla do jazdy dziennej...

 

Komputerowo oczywiscie mozna to zaprogramowac ale jakos pracy bedzie srednia, rozmawialem o tym z kolega z forum zajmujacym sie kodowaniem i innymi takimi, zdecydowanie odradzil.

 

Pozdrawiam

Robert

Jeździłem wieloma samochodami, ale tylko BMW daje przyjemność, komfort i powoduje uśmiech na twarzy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.