Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ustrka klapek w komentować może powodować błąd dotyczący Przeplywki a dokładnie to błąd przepływu powietrza masy zasysanego powietrza. Kiepski diagnosta. Jaki masz silnik może mam taki kolektor
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mam jeszcze pytanko odnośnie kolektora ssącego

 

1. czy jesli widać, że gdzieś tam się poci to czy wystarczy wymienic uszczelki na kolektorze czy wymienia się cały kolektor? Głównie chodzi mi o to czy uszczelki bez problemu można zdemontować z kolektora czy są jakoś z nim mocno zintegrowane?

2. bede też wymieniał u siebie świece żarowe więc pytanie czy świece i kolektor przykręcacie kluczem dynamometrycznym czy na czucie?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
mam jeszcze pytanko odnośnie kolektora ssącego

 

1. czy jesli widać, że gdzieś tam się poci to czy wystarczy wymienic uszczelki na kolektorze czy wymienia się cały kolektor? Głównie chodzi mi o to czy uszczelki bez problemu można zdemontować z kolektora czy są jakoś z nim mocno zintegrowane?

slyszalem ze wymiana uszczelek to dobre rozwiazanie na kilka miesiecy a potem znow bedzie to samo

Opublikowano
Ustrka klapek w komentować może powodować błąd dotyczący Przeplywki a dokładnie to błąd przepływu powietrza masy zasysanego powietrza. Kiepski diagnosta. Jaki masz silnik może mam taki kolektor

dzieki ale zamowilem juz kolektor ma byc w poniedzialek

Opublikowano
a i ten gosc powiedzial ze samochody z tego okresyu jak moj maja fabryczna wade rozrzadu,walek rozrzadu
Opublikowano
177 KM to silnik N47

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
mam jeszcze pytanko odnośnie kolektora ssącego

 

1. czy jesli widać, że gdzieś tam się poci to czy wystarczy wymienic uszczelki na kolektorze czy wymienia się cały kolektor? Głównie chodzi mi o to czy uszczelki bez problemu można zdemontować z kolektora czy są jakoś z nim mocno zintegrowane?

 

wymieniasz uszczelki i będzie dobrze. Gdzie się poci - przy klapkach, czy przy łączeniu z głowicą (dolna część, czy górna?)

Opublikowano
a i ten gosc powiedzial ze samochody z tego okresyu jak moj maja fabryczna wade rozrzadu,walek rozrzadu

 

Chodzi o wadę rozrządu i wału korbowego - czytając o tych felernych silnikach n47 montowanych do kwietnia 2009 roku na forum mam wrażenie, że mają to tylko ludzie kupujący samochód w polskim salonie lub pochodzący z polskiego salonu.

Opublikowano
a i ten gosc powiedzial ze samochody z tego okresyu jak moj maja fabryczna wade rozrzadu,walek rozrzadu

 

Chodzi o wadę rozrządu i wału korbowego - czytając o tych felernych silnikach n47 montowanych do kwietnia 2009 roku na forum mam wrażenie, że mają to tylko ludzie kupujący samochód w polskim salonie lub pochodzący z polskiego salonu.

 

 

TAk kolego bo czytasz tylko polskie fora :cool2: poczytaj po zagranicznych i zobaczysz maja to samo

Opublikowano
mam jeszcze pytanko odnośnie kolektora ssącego

 

1. czy jesli widać, że gdzieś tam się poci to czy wystarczy wymienic uszczelki na kolektorze czy wymienia się cały kolektor? Głównie chodzi mi o to czy uszczelki bez problemu można zdemontować z kolektora czy są jakoś z nim mocno zintegrowane?

 

wymieniasz uszczelki i będzie dobrze. Gdzie się poci - przy klapkach, czy przy łączeniu z głowicą (dolna część, czy górna?)

 

jak wymienialem filtr powietrza i zdjąłem pokrywy z silnika to wydawało mi się, że lekko pocenie się widze między górną częscią kolektora a odmą. Może to górne uszczelki kolektora a może jak wymieniali odme to nie posprztali jak należy. NIe wiem

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 4 lata później...
Opublikowano

Troche juz tematow poczytalem- w przyszlym tygodniu jade na diagnostyke przeplywki (silnik m47 n2 163km )

Kiedys byla mierzona inpa i na jalowym i na niskich obrotach pokazywala troche za duza wartosc -ale czytajac tez opisy forumowe odnosnie INPY z moim silnikiem nie dokonca wierze w ten pomiar.

 

Objaw ktory mnie niepokoi, ale niewiem, czy ma to zwiazek z przeplywka, czy z turbo po regeneracji.

 

Jak sa upaly jak dzis to po mocnym zagrzaniu w miescie robi sie spora turbodziura (ciagnie od 2200 albo wyzej z zauwazalna zwloka i kopem naglym co na 1 i 2 biegu zaburza plynna jazde, chyba, ze glaskam gaz to jest troche lepiej) Po zmianie na bieg na wyzszy tez lekka zwloka czasowa (ok 1 s) i dopiero ciag

 

Wystarczy przejechac pare kilometrow w trasie (pewnie intercooler sie wychlodzi) i wszysto wraca do normy. Czy tez tak macie ? - bo sie zastanwiam, czy taki objaw moze dawac przeplywka.

Dodatkowo mam wrazenie, ze do ok 1,5 tys obr slabiej czuc reakjce na gaz. Ladnie sie zbiera, ale czyc taki brak wyczucia gazu do 1,5 tys

  • 1 rok później...
Opublikowano

Niestety bez zmian w temacie. Problem pojawia sie po mocnym nagrzaniu w jezdzie miejskiej lub po staniu w korkach. Podcza jazdy w trasie znika.

Niemam mozliwosci podpiecia innej przeplywki na probe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak macie inpa to nagrajcie zakładkę nominal/actual, oczywiście programem a nie telefonem, na 4 biegu od 1800 rpm gaz w podłogę, jeżeli wtedy nie ma tego opóźnienia to też wtedy gdy występuje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.