Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanero,

 

Panowie dzisiaj Bawarka zaliczyla zgon,padlo sprzeglo silnik kreci obroty ale nie reaguje.Pytanie jakiej firmy kupic sprzeglo ze wzgledu na wirusa (skrzynia manual).To jest pierwsza awaria tego samochodu od 2008r,mechanik dopiero potwiedzi w poniedzialek bo moze padl jeszcze dwumas.Na jakie koszta poplyne,ogolnie odzucam zamienniki.Jezeli tylko wymienie sprzeglo to nie bede zaskoczony bo mam ciezka noge,ale jezeli dwumas jest na wykonczeniu to bede rozczarowany chyba Bawaria itd: :wink:

Po wstepnej diagnozie DPF jest dobry na 60%,ukazal sie tez blad EGR oraz Throttle valve activation,ale EGR to chyba z powodu sprzegla a dalej jest zero bledow :wink:

Czy ktos mial doswiadczenie juz ze sprzeglem z takim przebiegem jak 122tys mil :?:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
122 tys. mil to prawie 200 tys km. i wydaje mi się że miało prawo się rozsypać tym bardziej po chipie i ciężkiej nodze, dwumas radze też wymienić za jednym zamachem bo wkrótce może być drugi raz ta sama robota. Ostatnio kolega tu na forum pisał jak wymienili mu sprzęgło a dwums zostawili stary bo podobno był ok. i po kilku tys. odnowa ta sama robota bo dwumas się kończy. Edytowane przez guzior2
Opublikowano

hm...w koncu przyszla pora na potwora :wink:

Przegladalem allegro i widzialem komplety dwumasa + sprzeglo od 1,500zl do 2,900zl.Zastanawiam sie ktora firma jest lepsza Luk-a albo sachs,chyba zreszta to jest to samo.Tak ,masz racje ze lepiej wymienic dwie rzeczy odrazu,ale mechanik powiedzial ze jezeli dwumas bedzie w dobrym stanie to zostawimy :wink:

 

Drugi dylemat to gdzie kupic czesci: ebay,allegro,BMW service.Ogolnie jestem zmieszany bo nie chce jakies kiszki kupic :think:

 

A na koniec sie zastanawiam czy po wymianie sprzegla i dwumasa ostatecznie dalej nie spotka mnie taka akcja,poniewaz w tym aucie dalej bedzie chips :?: Chodzi mi po glowie zeby wrocic orginalny program i zrezygnowac z wirusaale czy to ma sens :wink:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
Siemanero,

 

Panowie dzisiaj Bawarka zaliczyla zgon,padlo sprzeglo silnik kreci obroty ale nie reaguje.Pytanie jakiej firmy kupic sprzeglo ze wzgledu na wirusa (skrzynia manual).To jest pierwsza awaria tego samochodu od 2008r,mechanik dopiero potwiedzi w poniedzialek bo moze padl jeszcze dwumas.Na jakie koszta poplyne,ogolnie odzucam zamienniki.Jezeli tylko wymienie sprzeglo to nie bede zaskoczony bo mam ciezka noge,ale jezeli dwumas jest na wykonczeniu to bede rozczarowany chyba Bawaria itd: :wink:

Po wstepnej diagnozie DPF jest dobry na 60%,ukazal sie tez blad EGR oraz Throttle valve activation,ale EGR to chyba z powodu sprzegla a dalej jest zero bledow :wink:

Czy ktos mial doswiadczenie juz ze sprzeglem z takim przebiegem jak 122tys mil :?:

 

 

sprzeglo mozna ubic szybciej-wszystko zal. od tego jak jezdzisz...

przy tym przebiegu, wirusie i sposobie jazdy IMO raczej zmieniaj komplet z dwumasa-bedzie taniej;

 

pzd K.

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

Jeszcze nie wiem jakie beda ceny czesci,ale za wymiane samego sprzegla mechanik skasuje tylko £180 :wink:

To jest jakies 800zl, nie wiem czy to malo czy to duzo w PL

Co do wyboru zmiany na caly komplet to decyzja zapadnie jutro,ale chodzi mi po glowie zeby tego dwumasa zrobic odrazu bo wczesniej czy pozniej tez padnie albo juz padl :wink:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano

akurat jestem w Polsce i tez mnie ostatnio zaniepokoilo sprzeglo w aucie - pisalem w innym poscie, ze po wcisnieciu wyraznie slysze ze silnik prcuje z wiekszym obciazeniem. Jestem pewien, ze nie mialem tego wczesniej. Bylem u mechanika i za komplet sprzegla chcial 800 zl za wymiane 350zl, co do dwumasa nie mogl znalezc w hurtowni i zasugerowal zebym sprawdzil w ASO. Moje auto ma 70k mil, wiec troche mnie to dziwi :(

 

Co do wyboru producenta to w poprzednim aucie - vw passat 1.9tdi po virusue 177km, wymienialem sprzeglo i dwumas przy 140k mil. Znajomy polecil mi sprzeglo sachs i dwumas LUK. Zrobilem na tym 40k mil i nie mialem problemow.

Opublikowano

Wlasnie wrocilem od mechanika :wink:

 

Diagnoza przypuszczalna:

 

spalone sprzeglo,

dwumas tragiczny (popekany),czyli tez idzie do wymiany :!:

Wszystko bylo firmy LUK,wiec chyba wymienie na to samo..... :think:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Porównaj sobie cenę koła dwumasowego w ASO i w sklepach bo podobno taniej wychodzi w ASO.
Opublikowano

hmm.....mam dylemat: LUK albo SACHS :?: :?: :?:

 

Przeczytalem mase postow na necie,ale wciaz nie wiem czym mam sie sugerowac wybierajac firme.Do jutra rana musze byc juz pewny wyboru :think:

 

P.s (sumienie podpowiada mi do ekstremalnej jazdy SACHS,ale rozum mowi isc za ciosem jakim byl orginal LUK)

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.