Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
btw. Pemek --> w takim układzie nie myślałeś o tym, żeby poczekać na 528i (takie będzie prawdopodobnie oznaczenie)? Fakt, 60PS mniej w porównaniu z R6, ale podejrzewam, że różnica w cenie będzie podobna do tej pomiędzy 530d a 520d, nawet jeśli trochę mniejsza to pewnie ok 40 000. Różnica w osiągach na pewno jakaś tam będzie, ale nie aż tak porażająca. A za różnicę kupić np. e32 m3 do posłuchania R6 :)

 

Wiesz, już kiedyś dokładnie pisałem na forum w zeszłym roku, przy temacie „5er”, dlaczego tak a nie inaczej, dlaczego benzyna a nie diesel itd. To jest subforum serii X6, więc nie chciałbym tutaj drążyć tego tematu. Musiałbyś poszukać w moich postach… Ale wielkie dzięki, że pytasz. Musielibyśmy się przenieść na „Serię 5”. Ale generalnie jak byłem nastawiony na 535i to czekałem na 535xi, a 528i jeszcze nie było ( zależy mi na x-drivi’e, a nie wiem czy w 528i będzie dostępny ). No ale obecnie sprawa się rypła, żonie skasował auto 81-letni dziadziuś co pomylił pedał gazu z hamulcem, i musiałem (?) kupić jej nową Ravkę. Więc realnie rzecz biorąc mam szansę na 5tkę po lifcie. Życie… :roll:

Edytowane przez Pemek
  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Chodziło o F10 535i, a więc auto które raczej u nas sprzedaje się głównie w dieselu, więc na pniu by nie poszło gdybym go nie odebrał - na pewno trzebaby jakąś część wartości auta uiścić, no ale propozycja dosyć ciekawa.
Edytowane przez Pemek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zamiast kupowac samochod demo 15% taniej od ceny katalogowej, nie lepiej kupic nowy od brokera pewnie w bardzo podobnej cenie o ile nie taniej?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Tyle że tutaj masz auto zrobione "pod siebie" z konfiguracją własną, a u brokera ciężko na taki trafić. Chociaż nie mówię, że się nie da. Jak ktoś lubi mieć jakieś bajery w aucie, a nie ma u brokera, to pozostaje ex-testówka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chyba nie za bardzo wiesz o czym piszesz - u brokera mozesz zamowic samochod wedlug wlasnej konfiguracji

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Niektórzy oferują sprowadzenie używanych samochodów, lub zamówienie u dealera w innym kraju często po niższej cenie. A jeżeli pojazd został zakupiony za granicą w salonie, to po przyjeździe do polski i chęci rejestracji płacimy akcyzę?
Opublikowano
Na razie nie mam potrzeby kontaktu z dealerem bo póki co nic nie kupuję.

 

Czytając Twoje posty dochodzę do wniosku że chcesz sobie troszkę popisać na Forum.

Najpierw piszesz że z ojcem chcecie kupić X6 a teraz ten post. :cool2: :cool2: :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dla mnie jeszcze lepszy jest post z innego watku - czy za jazde probna sie placi? :) wiecej pytan nie mam...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Na razie nie mam potrzeby kontaktu z dealerem bo póki co nic nie kupuję.

 

Czytając Twoje posty dochodzę do wniosku że chcesz sobie troszkę popisać na Forum.

Najpierw piszesz że z ojcem chcecie kupić X6 a teraz ten post. :cool2: :cool2: :cool2:

 

 

Byliśmy w salonie BMW i stało parę samochodów w tym X5, X6 i X1. Gdy zobaczył X5 i X6 trochę zniechęciły go wymiary, bo powiedział, że jemu się podoba mniejszy (X1). Jak będzie kupował samochód to będę się starał go przekonać, ale teraz wiem, że póki co X5 czy X6 są dla niego za duże. I dlatego napisałem, że na razie nie kupuję (chodziło mi w tamtym poście o X6).

:)

Opublikowano
Rozmiarowo też to jest inna klasa. A na marginesie, to nie rozumiem decyzji mojego taty, który mówi że X6 jest za duża (2,1 m szer i 4.8 długości) jak nasz Citroen ma 1.8 szer i 4.3 długości. Więc to raczej nie są jakieś duże różnice :D
Opublikowano
też, bo za cenę dobrze wyposażonej x6, można by kupić 3 X1 :D Ale część wpłacić, część w leasing i da się przeżyć :cool2:
Opublikowano
Może nie tyle chodzi o roznice w wielkosci co w wartosci :roll:

 

 

A tak z innej beczki,doczytałem na innym forum że autko ma więcej kucyków.

Gdzie było robione? W Polsce? W jakiej Firmie? :cool2: :cool2:

Opublikowano
w chwili obecnej jest 340KM i około 680Nm... Robione w polskim VTG :)

 

A seria bardzo odstawała od wymarzonych 306 KM?

Opublikowano
w chwili obecnej jest 340KM i około 680Nm... Robione w polskim VTG :)

 

Jak wrażenia i co z obroną gwarancji w BMW ?

Ja właśnie przymierzam się do zrobienia u nich 360KM 480Nm :mrgreen:

Opublikowano
też, bo za cenę dobrze wyposażonej x6, można by kupić 3 X1 :D Ale część wpłacić, część w leasing i da się przeżyć :cool2:

 

Jeśli mówimy o x1 18d s drive to jasne. Ale jak weźmiemy pod uwagę dobrze wyposażone x23d albo x28i to chyba raczej trzech nie kupisz, nawet dwóch nie... Więc po co takie gadki?

 

A co do leasingu - ten leasing trzeba też spłacić. A rata 5 tysięcy netto miesięcznie naprawdę może być dla kogoś zabójcza.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

u mnie seria wyniosła okolo 295KM a nie oszczędzałem silnika na początku (wedle zalecen instrukcji) chyba trafiła mi się dobra "sztuka"

 

Oczywiście gwarancję na silnik straciłem, ale jaka to jest gwarancja każdy wie ;) I tak samochód "serwisuje" w ASO nikt na razie o nic się mnie nie pytał :) Przy groźniejszej naprawie na pewno wgraja od poczatku soft także stracę "wirusa"...

Opublikowano
masters robi 4.0 na 370ps i ponad 700 niutona
http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.