Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to po uzupełnieniu klima działała jeden dzień. Czynnika brak znowu.

 

Przed nabiciem byla testowana szczelność i niby OK.

Jak sprawdzić szczelność samemu, może kompresor itd

Gdzie sa najczęstsze ogniska nieszczelności w E46.

Opublikowano

a nie próbowali wlewać jakiegoś czynnika z kolorem ? niech sprawdzą jeszcze raz dokładniej.

 

 

Podepnę się pod temat, mam pytanie, mechanik od klimy powiedział mi, że jak klima działa tzn. coś tam dmucha zimnym to żeby jej nie dopełniać bo może zaszkodzić? Klimy w naszych autach są podobno czułe? ciekawe na co? Co o tym myślicie? u mnie coś tam dmucha, jak się jedzie w trasie to schładza ładnie, ale po mieście to euforii nie ma, żeby naprawdę zimne leciało? Napełnić ją normalnie ?

Opublikowano
No to po uzupełnieniu klima działała jeden dzień. Czynnika brak znowu.

 

Przed nabiciem byla testowana szczelność i niby OK.

Jak sprawdzić szczelność samemu, może kompresor itd

Gdzie sa najczęstsze ogniska nieszczelności w E46.

 

Ja miałem tak samo! U mnie klima działała 5h. test też wyszedł pozytywnie. niestety uszkodzony był parownik klimatyzacji .

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Opublikowano
No to po uzupełnieniu klima działała jeden dzień. Czynnika brak znowu.

 

Przed nabiciem byla testowana szczelność i niby OK.

Jak sprawdzić szczelność samemu, może kompresor itd

Gdzie sa najczęstsze ogniska nieszczelności w E46.

to za co im zapłaciłeś ???

u mnie test wyglądał tak że płacę 200zł oni nabijają czynnik z czymś tam świecącym pod ultrafioletem ....

na następny dzień przyjechałem gość założył okularki i zaczął oglądać ...

wyszło że uszczelnienia kompresora klimy do wymiany ...

wymiana oczywiście w cenie (płacę tylko za części ) i nabicie nowego czynnika też w cenie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

A ja szukam uzywanego skraplacza bo widze ze stary ma slady kamieni wiec to pewnie on jest przyczyną. Dodatkowo był już klejony przez kogoś.

 

Tak poza tym 320d po wymianie walu smiga jak szalone. Aż myśle co by było z 330d.

Opublikowano
Proponuję najpierw sprawdzić zaworki w przyłączach serwisowych. U mnie to było przyczyną nieszczelności układu. Na teście szczelności wszystko zawsze wyjdzie ok jak tylko zaworki niesprawne. Nabicie klimy wraz z ozonowaniem i z zapachem 150pln. Temp. wyjściowa na postoju, (temp. ustawiona na min.) na termometrze wsadzonym w nawiew 4,9 stopnia Celcjusza. Śmiga aż miło. Pozdrawiam...
Opublikowano
A jak sprawdzic te zaworki?? Na nich sa tez takie nakretki ale pewnie nie za duzo blokuja. Sam nie wiem co robic....
Opublikowano
A jak sprawdzic te zaworki?? Na nich sa tez takie nakretki ale pewnie nie za duzo blokuja. Sam nie wiem co robic....

 

Jak masz pusty system to nie sprawdzisz. Należy to zrobić zaraz po nabiciu mimo ze system okazał sie szczelny po tescie. Do sprawdzenia wystarczy troszkę wody lub jak ktos woli sliny. sprawdzamy tak samo jak zaworek w wentylu od kola. Apropos nakretek to moga jedynie w małym stopniu spowolnic uchodzenie gazu z klimy.Pozdrawiam

Opublikowano
a podpowie ktoś co zrobić z tym problemem co pisałem kilka postów wyżej? w tym tygodniu mam jechać do gościa i ci? odgrzybiamy tylko czy nabijamy też ?
Opublikowano
a nie próbowali wlewać jakiegoś czynnika z kolorem ? niech sprawdzą jeszcze raz dokładniej.

 

 

Podepnę się pod temat, mam pytanie, mechanik od klimy powiedział mi, że jak klima działa tzn. coś tam dmucha zimnym to żeby jej nie dopełniać bo może zaszkodzić? Klimy w naszych autach są podobno czułe? ciekawe na co? Co o tym myślicie? u mnie coś tam dmucha, jak się jedzie w trasie to schładza ładnie, ale po mieście to euforii nie ma, żeby naprawdę zimne leciało? Napełnić ją normalnie ?

 

 

Masz prawdopodobnie końcowkę ciśnienia....albo nie włącza się wentylator.

W mojej wiosce jest gość, ktory uczył się serwisowania klim w USA...nie miałem jeszcze przypadku żeby nie dal rady z jakąś klimą w moich autach. Gdyby uslyszał, że nie mozna czegos dopełniać ...to by padł ze smiechu.

Opublikowano
Dzięki Jakub za info, bardziej był obstawiał końcówkę ciśnienia, bo nie wiadomo kiedy była klima nabijana. A powiedz mi o jakim wentylatorze mówisz? jak go sprawdzić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.