Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam e 46 318i m43 od pewnego czasu na zimnym silniku szarpie jest odczuwalny spadek mocy nie chce wchodzic na obroty jak sie rozgrzeje jest ok morze ktoś mi coś podpowie ??bo co pojadę do mechanika to zakarzdym razem jest coś innego .Jak zobaczą kobiete to myślą że kasę wydrą!!
Opublikowano
może Ci świece padają lub cewki. Do tego należałoby sprawdzić przepływkę... najszybciej to odpiąć wtyczkę i zobaczyć jak się zachowuje silnik. Możliwą przyczyną może być ODMA [nieszczelność].
Opublikowano
sugerowałbym także sprawdzenie auta pod komputerem. Sprawdzić przepływomierz [czy mierzy odpowiednią ilość powietrza], sondy lambda czy skład mieszanki dąży do stechiometrii [wartości równej 1 lub 500V]. Czy przy pracującym silniku po otwarciu korka oleju zmienia się praca silnia, czy towarzyszą temu jakieś niepokojące dźwięki zasysania, buchania z silnika itp niepoprawne akcje.
Opublikowano

Uszkodzony przepływomierz, miałem identyczne objawy, po wymianie problem ustąpił :)

Sprawdź to po przez odłączenie przepływomierza, jak nie będziesz miał tych objawów po odpięciu to już będziesz wiedział na 100% :)

Opublikowano
Własnie byłam na kompie i człowiek stwierdził mi że on niewidzi żadnego problemu normalnie ręce mi opadają czy ludzie są tacy niedouczeni czy co pracuje pod logo BMW i niewie co dolega .Sprawdzę tak jak mówisz odpalę ją i odkręcę korek i posłucham niewiem czy usłyszę jakieś zmiany.
Opublikowano
Na 100% przepływomierz typowy objaw w m43 odepnij od niej wstyczkę i sie przejedz miałem identycznie jesli bedzie poprawa to juz masz diagnoze aha przepływka tylko oryginalny bosch nie daj sie nanówic na zadne zamienniki
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

mam ten sam problem, BMW 318i kupione latem w niemczech z założoną instalacją gazową(ale to chyba nie jest jej kwestia - samochód jest odpalany na benzynie i przełancza się na gaz po osiągnięciu 40-60 stopni kiedy opisany niżej problem już nie występuje))Latem było ok, ale po około miesiacu użytkowania zaczął ciężko zapalać i falowały obroty na początku na zimnym silniku a potem już nawet na ciepłym. Wymieniono mi przepływomierz (na używany ale oryginalny Bosch - nawiasem mówiąc wsadzony był tam jakiś chiński szmelc czyli już wcześniej coś się działo - tak powiedział mój mechanik) i zregenerowano akumulator. Problem został rozwiązany, wszystko działało ok. Teraz gdy zrobiło się zimno problem znowu się pojawił tzn. na zimnym silniku nie ma mocy, obroty maks 2000, wskazówka ekonomizera na max. po chwili jednak problem ustępuje i jest moc taka jak powinna być - wystarczy że się delikatnie zagrzeje. Czy to może być znowu ten przepływomierz (jako że zdecydowałem się na wsadzenie używki liczę sie z tym) czy może problem tkwić w czym innym (myśle tu o układzie paliwowym). Przeczytałem forum, jedni piszą że to moze być przepływomierz inni że sonda lambda. Chciałbym najpierw odpiąć właśnie przepływomierz i sprawdzić prace silnika ale nie wiem jak to zrobić i gdzie tego szukać. Może ktoś ma jakiś schemat lub zdjęcie podglądowe co dokładnie trzeba odpiąć bo na mechanice samochodowej nie znam sie kompletnie.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.