Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Po dojściu do wszystkich problemów jakie były z moim BMW pozostały jeszcze dwa. Pierwszy to bardzo dziwna odcinka, a dokładniej gdy podciągnę silnik do odcięcia tzn. na jakieś ponad 6000 to odetnie raz i nie ma klasycznego odcięcia tylko obroty spadną mniej więcej na 5500. Co to może być??

 

Drugi problem to czasami auto zgłupieje.

Na ogół chodzi normalnie wkręca się na obroty ma moc i wszystko idealnie chodzi, lecz czasami zgłupieje i nie wiem o co chodzi, a dokładniej bardzo słabo wkręca się na całym zakresie obrotów, jest bardzo słaba i jak wcisnę gaz to mam odczucie jak by ją coś trzymało przy delikatnym gazie jakoś się rozpędza ale i tak to nie jest to. Jednak jak postawie auto np. na noc rano przychodzę odpalam i wszystko jest ok.

 

Zaznaczę że auto nie ma gazu.

 

Proszę o pomoc i z góry dzięki.

Opublikowano

Temat do usunięcia. Dziś z nudów postanowiłem trochę pogrzebać przy BMW. Po sprawdzeniu wszystkich czujników, paliwa itp. doszedłem do przepustnicy, a że mam EML to najpierw sprawdziłem kostkę, ale było ok. Następnie sprawdziłem kontrolkę EML na liczniku i zauważyłem że się nie zapala, wcześniej nie zwróciłem na to uwagi lecz po poczytaniu troszkę info na necie sprawdziłem i to. Liczniki okazały się trafnym powodem wszystkich problemów, mając drugi licznik z połamaną przednią obudową, założyłem z niego do swojego licznika część w której znajdują się diody EML. Po złożeniu wszystkiego auto chodzi tak jak powinno tzn. wkręca się na obroty bez żadnego problemu, a odcinka spada o połowę mniej niż prędzej, czyli tak jak w M30B35 z EML.

 

Może ta wypowiedź się komuś przyda kto ma podobny problem zaznaczę że na początku tych problemów EML zapalał się i gasł normalnie, nie zapalał się już gdy problem został na stałe, czyli od kilku dni niezależnie od sytuacji.

 

 

Pozdrawiam :) :) :) :8)

Opublikowano

Posłuchaj wejdzie ci gdzieś na 6400 odcina przez chwile spada własnie na jakieś 5500 przestaje odcinać obserwując przepustnicę i mając mimo wszystko cały czas gaz do końca się przepustnica cofa i później spowrotem odcina i tak caly czas?

Bo ja też mam ten Jee.. EML i mam takie hu.. odcięcie nie ma to jak linkowiec trzymasz i nie ma prawa sie cofnąć przepustnica. Zmieniłeś zegar ale mimo to nie odcina cały czas puki nie odpuścisz gazu?

 

Czyli to juz taka głupia natura tych silników z EML ?

Opublikowano
Dokładnie wszystko już jest ok tylko to odcięcie, ale koleś od którego kupiłem to BMW mówi że odcięcie było normalne jak on ją jeszcze miał tzn. tak jak w przepustnicy na linke. Ale szukam co to może być jak do tego dojdę napiszę.
Opublikowano
no próbuj ale ja to obstawiam że winna jest przepustnica a nie chce zmieniać w ciemno bo mam dobry wygar odcinke przez 2 sekundy później sie cofa troche przepustnica i znowu wraca i odcina. I własnie mnie to zastanawia czy tak ma być czy nie.
Opublikowano
Raczej tak być nie powinno, a rozmawiałem ze znajomym od którego kupiłem (kupiłem uszkodzone) to BMW jest przekonany na 100% że ona miała normalne odcięcie, a nie takie coś. Mam kilka kompów silnika pozamieniam może coś wyjdzie to napisze.
Opublikowano
kombinuj bede wdzięczny bo denerwuje mnie że jak zdrajwuje na 2 biegu i trzymam to nie mam standardowej odcinki tej pięknej tylko inną. Bo na luzie mam zwyczajną odcinke ale nie cały czas ale na biegu jak jade i trzymam to nie sprawdź może u siebie na 1 lub drugim biegu i kręć do końca i powiec co sie dzieje
Opublikowano
U mnie i na luzie i na biegu odcinka jest taka sama. Najgorsze jest to że jakbyś chciał spalić laczka to do tego śmiesznego odcięcia ładnie spalisz, a gdy odetnie i cofnie obroty jest koniec i rwie do przodu.
Opublikowano
aha no ja to swoją mogę palić ile chce na luzie mam normalne dyn dyn dyn szybkie i później cofnie i znowu dyn dyn dyn a na biegu mam łuułuułuu takie ciężkie do opisania jak bym dawał i puszczał gaz ale wskazówka obrotomierza stoi na 6500 i nie stoi nie ruchomo. Nagraj może jak to wygląda u ciebie to i ja ci nagram zobaczymy czy mamy to samo jednak ja pytałem mechanika mówi że pewnie to normalne przy EMLu zabezpieczenie przed przekręceniem :P niby nie problem bo po co mam dawać do odciny ale jechać sobie drugim biegiem na indyku to coś pięknego. :D
Opublikowano
A widzisz ja tego dyn dyn dyn nie mam wogóle, a mam cały czas tak jak ty na biegu jak bym puszczał i wciskał gaz. Jutro z racji wolnego czasu się troszkę pobawię i napiszę co ewentualnie sprawdziłem i jakie dało efekty.
Opublikowano

Tak jak pisałem dam znać co zrobiłem i jakie dało efekty. Najpierw zmieniłem kasetę silnika, a że mam 3 sztuki sprawdziłem na każdej. Na każdej z nich była zmiana, ale i tak odcinka była długa. Więc zmieniłem kasetę EML i okazało się że trafiłem, ciągnie do odcinki i jest normalne "dyn, dyn, dyn". Ale kasetę silnika którą miałem włożone wyjąłem i zamieniłem na tą co była na początku, a tu znowu po odcięciu cofa obrotomierz ale nie już tyle co na początku. Sprawdziłem każdą z kaset silnika jakie mam i tylko na tej jednej to robiła. Z pozostałych jakie mam wybrałem taką na której najlepiej chodzi i jest to MOTRONIC o końcówce nr 151, chyba z 3.0 go mam. Dodatkowo po zmianie tych kaset zauważyłem że obroty są niemal idealne silnik chodzi równiutko i trzyma swoje obroty. Teraz wkońcu moja "7" chodzi tak jak chciałem.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

aha czyli mowisz ze zmieniles sterownik silnika i teraz odcina ci cały czas puki nie puścisz gazu? i przepustnica też się nie cofa?

okej dobry traf sprawdę to u siebie być może i u mnie moze byc to trafne był bym w niebowzięty

A sterownik EML to który to ? gdzie jest czy tu cały czas mowa o motroniku?

 

Czyli co dokładnie wpłynelo na to że odcinka była ciągla i nie przerwana bez samoczynnego cofania się przepustnicy?

Opublikowano
Sterownik EML to ten zaraz obok MOTRONICA. W sumie chyba on najwięcej pomógł, ale w tym jednym Motronicu też musiało coś być bo po wymianie sterownika EML odcina ładnie na wszystkich tylko nie na tym jednym, choć i tak obroty spadają na nim tylko troszkę. Napisz co uzyskasz po wymianie sterowników. Najpierw zmień sam sterownik EML bo po moich testach według mnie, wina leży po jego stronie. I teraz przepustnica się nie cofa i odcinka jest taka jak powinna.
Opublikowano
Aha bardzo pomocne jednak ja sterownika EML wolnego nie mam bede musiał zakupić mam tylko dwa motroniki z 730 i 735 ale już mi trop dałeś więc zaczne kombinować :P Dzięki :)
Opublikowano
Pawlo nalezy ci sie dobre piwo odcinka wręcz wzruszająca Zamieniłem komputerek silnika i pomogło odcina mi na 6100 a tobie? na wcześniejszym odcinało na 6500-6600 ale chwilowo jednak tam miałem chip sterownik taki sam ten sam numer ta sama nalepka jenak bmka na nim pracuje tak jak powinna
Opublikowano
Powiem ci że teraz mam sterownik od 735i i odcina właśnie tak 6400 a na tym od 730i troszkę ponad 6500.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.