Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam propozycje zamiany mojej e38 740ia z 95r z LPG doinwestowane itd na e39 525TDS zamiana auto za auto?? to link do tego auta http://www.wymianaonline.pl/advert/id/62319/par/92,8/n/bmw-525-tds-1999-rok/

 

Plusem jest rocznik i ze troszke mniejsze i wejdzie do garazu ;) a minus to ze TDS cy on taki zly to sam nie wiem :) i jednak 7 to 7.

 

I zastanawiam sie czy szybciej nie sprzedam 525 niz moja 7.

 

Dzieki za odp i Wesolych Swiat

Opublikowano
Ja na twoim miejscu machnał bym na TDS-a: młodszy,diselek,na rzut oka zadbany,tańszy w utrzymaniu itd.Łatwiej potem pogonić 5er.To że pojawiają się opinie TDS do dupy lub złom,to jedna wielka ściema.Trafisz na nizmordowany egzemplarz to będzie sie bujał bez bankrucji.Sporo kolegów na forum ma te silniki i wcale nie narzekają.Trafią sie tacy co kupią trupa za pare złotych i pir...li im się cały czas,wtedy piszą tu na forum:złom,nie udany typ silnika,siada wszystko,lepszy ten tamten.Gózik prawda kazdy inny da popalić jak bedzie podkatowany.Poczekaj kolego na opinie kolegów: Cichy,k631,HugoEmPe powiedzą tak samo jak ja.Szwagier swego czasu gonił TDS-a i nie pluł na niego.POzdr
Opublikowano

TDSa raczej szybciej nie sprzedasz, bo w necie i nie tylko w necie krąży masa opinii, że TDS to nieudany silnik i awaryjny. Sam się nie wypowiem na temat awaryjności tego silnika bo nigdy nie miałem diesla, ale ludzie jednak polegają na opiniach przeczytanych w necie, a sporo jest o awaryjności TDSa.

Poza tym to chyba 2.5d anie 3.0d w E39 też nie sprzedasz szybciej niż 740i z LPG, ceny ropy są 2x wyższe niż LPG, ja na przykład zamiast kupować 3.0d które spali pewnie 10-12l ON wolałbym kupić 740i z LPG które przy rozsądnej jeździe pewnie wyjdzie ciut mniej niż 20l LPG w mieście, no a jazda 740i a E39 w dieslu to chyba niebo a ziemia. Przynajmniej takie moje zdanie w tym temacie, jeśli ceny paliw będą takie jakie są, albo jeszcze wzrosną to diesel przejdzie do historii szybciej niż się spodziewamy, bo nie dość, że silniki drogie w produkcji i zakupie to jeszcze koszty eksploatacji w porównianiu z silnikiem benzynowym z LPG raczej wyższe.

 

No chyba, że chcesz auto dla siebie a sprzedawać będziesz za rok dwa lub dłużej to możesz sobie wziąć dieselka, ale pod sprzedaż raczej bym nie brał, tym bardziej że możesz trafić na zamaskowanego trupka i kiepsko na tym wyjdziesz.

 

P.S. a czemu chcesz się pozbyć 7er?

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
moja 7 chce sprzedac bo nie korzystam z jego mocy i moge miec rope za 4zl litr lub taniej;) a nie koniecznie chce sie pozbyc tylko biore to pod uwage, a dzwiek V8 to jak jade jak samolot ludzie patrza i patrza i widza i slysza hehe wiec sie zastanawiam a auto raczej dla siebie niz na sprzedaz to nie chodzi ze chce zamienic i sprzedac ;)
Opublikowano

Znowu twen znawca(kamillodh) marki BMW wypowiada sie i robi ludziom siano i plewy z mózgu::::::

TDSa raczej szybciej nie sprzedasz, bo w necie i nie tylko w necie krąży masa opinii, że TDS to nieudany silnik i awaryjny. Sam się nie wypowiem na temat awaryjności tego silnika bo nigdy nie miałem diesla, ale ludzie jednak polegają na opiniach przeczytanych w necie, a sporo jest o awaryjności TDSa.

Poza tym to chyba 2.5d anie 3.0d w E39 też nie sprzedasz szybciej niż 740i z LPG, ceny ropy są 2x wyższe niż LPG, ja na przykład zamiast kupować 3.0d które spali pewnie 10-12l ON wolałbym kupić 740i z LPG które przy rozsądnej jeździe pewnie wyjdzie ciut mniej niż 20l LPG w mieście, no a jazda 740i a E39 w dieslu to chyba niebo a ziemia. Przynajmniej takie moje zdanie w tym temacie, jeśli ceny paliw będą takie jakie są, albo jeszcze wzrosną to diesel przejdzie do historii szybciej niż się spodziewamy, bo nie dość, że silniki drogie w produkcji i zakupie to jeszcze koszty eksploatacji w porównianiu z silnikiem benzynowym z LPG raczej wyższe.

Kup sobie wreszcie ten samochód i sprawdz ile pali i czy sie psuje TDS.Znajdż mi 530d które pali 10-12l ON.

Kolega się radzi i ty kolejny raz jedziesz po tym TDS-ie i mieszasz z gnojem.Zobaczymy co napiszą ci co posiadają ten silnik,których wymieniłem wcześniej.

DLA autor postu:nie wtajemniczaj się w te psychiczne sugestie autora(Kamill)tych bredni,najpierw niech kupi jakieś BMW,pojeżdzi ze trzy latka i sie wypowie.Nie pierwszy raz pluje po wszystkim co nie jest 528i+manual--taki ma zamiar kupić od nie wiem kiedy.Ja wole posłuchać opini tych co jezdżą z tym motorkiem kupe czasu. :cool2:

Opublikowano
Znowu twen znawca(kamillodh) marki BMW wypowiada sie i robi ludziom siano i plewy z mózgu::::::
TDSa raczej szybciej nie sprzedasz, bo w necie i nie tylko w necie krąży masa opinii, że TDS to nieudany silnik i awaryjny. Sam się nie wypowiem na temat awaryjności tego silnika bo nigdy nie miałem diesla, ale ludzie jednak polegają na opiniach przeczytanych w necie, a sporo jest o awaryjności TDSa.

Poza tym to chyba 2.5d anie 3.0d w E39 też nie sprzedasz szybciej niż 740i z LPG, ceny ropy są 2x wyższe niż LPG, ja na przykład zamiast kupować 3.0d które spali pewnie 10-12l ON wolałbym kupić 740i z LPG które przy rozsądnej jeździe pewnie wyjdzie ciut mniej niż 20l LPG w mieście, no a jazda 740i a E39 w dieslu to chyba niebo a ziemia. Przynajmniej takie moje zdanie w tym temacie, jeśli ceny paliw będą takie jakie są, albo jeszcze wzrosną to diesel przejdzie do historii szybciej niż się spodziewamy, bo nie dość, że silniki drogie w produkcji i zakupie to jeszcze koszty eksploatacji w porównianiu z silnikiem benzynowym z LPG raczej wyższe.

Kup sobie wreszcie ten samochód i sprawdz ile pali i czy sie psuje TDS.Znajdż mi 530d które pali 10-12l ON.

Kolega się radzi i ty kolejny raz jedziesz po tym TDS-ie i mieszasz z gnojem.Zobaczymy co napiszą ci co posiadają ten silnik,których wymieniłem wcześniej.

DLA autor postu:nie wtajemniczaj się w te psychiczne sugestie autora(Kamill)tych bredni,najpierw niech kupi jakieś BMW,pojeżdzi ze trzy latka i sie wypowie.Nie pierwszy raz pluje po wszystkim co nie jest 528i+manual--taki ma zamiar kupić od nie wiem kiedy.Ja wole posłuchać opini tych co jezdżą z tym motorkiem kupe czasu. :cool2:

 

Wyjaśnij mi, w którym momencie zmieszał TDS z gnojem, jeszcze Cichego tu brakuje.

Opublikowano

2.5 TDS, to bardzo dobry i trwały silnik :] Jeśli dba się o niego jak należy, i wszystko robi na czas, to odwdzięcza się bezawaryjnością. Mój ma CO NAJMNIEJ 475.000 przebiegu i silnik sam w sobie działa bardzo dobrze, osprzęt silnika zużywa się nie szybciej ani nie wolniej niż w innych silnikach BMW. Znajomy miał TDS-a z przebiegiem ok. 700.000 i również był z niego bardzo zadowolony. Skąd się wziął mit awaryjności TDS-a? A stąd, że ten silnik kusi fajnym stosunkiem mocy do spalania i niedrogą ceną :] Czyli wiele egzemplarzy na polskim rynku jest mocno wyeksploatowana przez nieodpowiedzialnych kierowców, którzy myśleli że auto się kupuje, ciśnie ile wlezie, i zamiast na bieżące naprawy wydaje się pieniądze na felgi, bajery, audio itp, a potem się dziwią, że się auto sypie i wszędzie wieszają psy na TDS-ach :] Nie każdy lubi ASB, ale moim zdaniem TDS w połączeniu z automatem to świetny samochód, jazda nim to sama przyjemność. Na pewno nie nadaje się do katowania i palenia gumy, w co niektórzy przy haśle "143 KM" wątpili, no i pozajeżdżali te samochody. Spalanie przy spokojnej jeździe do 120 km/h nie powinno przekroczyć 8l, przy skrajnie oszczędnej da się i 6,5l spalić, po mieście należy się liczyć z ok. 10-11L.

 

ALE

 

To tylko moje subiektywne zdanie: Nigdy bym nie zamienił 740i na 525tds :D Po pierwsze, cholernie mi się podoba e38 od strony wizualnej, pod względem przestronności i komfortu jazdy, no i silnik M62 to bardzo słuszna opcja do tej budy :D No chyba, że po prostu nie stać mnie by było na serwis 740i, który jest zdecydowanie droższy niż w przypadku 525 tds :D To też jeszcze zależy, kto czego oczekuje od auta. Jeśli z jakichkolwiek względów jednak lepszą opcją jest dla Ciebie ten TDS, to naprawdę nie bój się tego silnika :]

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)
jeszcze Cichego tu brakuje.

Jestem,jestem :D .

Powiem tak jak dobry TDS,to jeszcze polatasz.Ogólnie zgadzam się z kol. HugoEmPe.

Moje zdanie:

Dziwię się,że chcesz zamienic E 38 i to na takiego golasa,no chyba że twoje 740 jest trefne i musisz z nim uciekac.

Ogólnie nie zamieniaj się, zamiana zawsze źle mi się kojarzy(taka szybka ucieczka).Sprzedaj auto i dozbieraj trochę,E 39 szukaj w ostatnich rocznikach produkcji.

Jeżeli masz swoją ok. to nie warto zamieniac zwłaszcza w przypadku takiej małej różnicy wiekowej,cena TDS-a też taka rewelacyjna nie jest.A oszczędnośc na Dieslu teraz jest żadna,jeżdząc praktycznie poza miastem,miasto sporadycznie wychodzi mi 8 l(bez szaleństw) :? .Kolega z tym 6.5 to trochę poszalał :8) ,ale 10-11 po mieście to prawda.Również co do ASB się niezgodzę,nie do tego silnika ASB zabiera z niego zbyt dużo,a te 143 KM w tak ciężkiej budzie szału nie robią,ta z oferty to manual(całe szczęście).

Rozumiem,że sprzedac auto z silnikiem 4 litry nie jest tak prosto,ale 2,5 też jest uważany za duży silnik.

Przemyśl temat bardzo poważnie,żebyś później nie żałował.Decyzja należy do ciebie.

Pzdr.

PS.Silnik w tej E 38 to M 60,a nie M 62.

Edytowane przez CICHY525
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Kolega z tym 6.5 to trochę poszalał :8)

napisałem przy SKRAJNIE oszczędnej jeździe: noc - pusta droga, tempomat na stówce, niedotykanie hamulca :D Masz w manualu czy w automacie? :D Nie wiem czy wiesz, ale automat ma przełożenie 5-go biegu 0,8, czyli że nie ma w ogóle na nim mocy, ale jest w trasie w określonym przedziale prędkości (takim, żeby co chwilę nie musiał redukować na 4-kę) oszczędniejszy od manuala :8)

 

A co do tego, że za słaby jest z automatem, to do szaleństw owszem, jest za słaby. Ale wystarczy do sprawnego przemieszczania się z punktu A do B i nie ma problemów z wyprzedzaniem ;]

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • Moderatorzy
Opublikowano

Manual.Tyle że E 39 jest cięższe od E 34.Nie zszedłem niżej niż 7,7 l/100.

Edit:

No i wypłynęło auto jeszcze raz i to bardzo szybko.Po tym co zobaczyłem jestem (jak już napisałem w tamtym poście) na wielkie NIE.

Chcesz sobie poczytac tu masz link viewtopic.php?f=72&t=153846

Jak twoje 740 nie powoduje u ciebie bezsennych nocy to nie zamieniaj się bo będziesz żałował.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

No macie racje chyba zostane narazie przy mojej e38 przy okazji ja wystawie po prostu nie potrzebuje takiego duzego silnika.

poprostu BMW to jest samochod 5 i 7 i tylko bmw juz raczej:)

Opublikowano
No macie racje chyba zostane narazie przy mojej e38 przy okazji ja wystawie po prostu nie potrzebuje takiego duzego silnika.

poprostu BMW to jest samochod 5 i 7 i tylko bmw juz raczej:)

Przyznaj się, że chodzi o koszty serwisowania przede wszystkim :D Bo przy obecnych cenach ropy sama jazda zagazowanym 4.4 wychodzi taniej niż 2.5 dieslem, nawet biorąc pod uwagę różnicę w masie serii 5 a 7 :D Bo nie ma mowy żeby przy spokojnej jeździe palił Ci 18l/100 po trasie a w mieście 24l/100 - dopiero wtedy koszty jazdy z LPG wyrównałyby się z TDS-em ;) A jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś narzekał na ZBYT DUŻO MOCY w samochodzie, no chyba że baba świeżo po prawku :norty: A w tej kwestii 2.5 TDS a 4.4 benz dzieli olbrzymia przepaść =]

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

dani3011czapla widzę,że cię gdzieś bardzo uraziłem :D :D Ale spoko wszyscy wiemy, że to Ty jesteś najmądrzejszy na forum.

nigdzie nie objechałem TDSa, napisałem tylko, że jeśli chodzi o zamianę 740i na 525 TDS pod kątem sprzedaży auta, raczej ciężej będzie sprzedać TDSa bo w necie jest masa opinii negatywnych o TDSie, jak dla mnie to te silniki mogą być ze złota itp, ja diesla po prostu nie preferuję i dlatego wolę 528i z LPG, jak ci się to nie podoba dlatego, że sam masz diesla to trudno, nie wciskaj mi na siłę, że diesel lepszy,że diesel to czy tamto.

Nawet kolega zauważył, że nie napisałem nic negatywnego o TDSie.

Wyjaśnij mi, w którym momencie zmieszał TDS z gnojem, jeszcze Cichego tu brakuje.

 

I zastanawiam sie czy szybciej nie sprzedam 525 niz moja 7.

Z tego zdania wywnioskowałem, że kolega chce zamienić 7er bo chce sprzedać auto i myśli, że 5tke szybciej sprzeda, a opinie w necie o tym silniku są jakie są dlatego potencjalni nabywcy i przeczytając opinie o tym silniku po prostu odpuszczą i kupie 525d tak jak ty, a to że na forum jest wielu użytkowników którym TDSy jeżdżą już od lat i którąś setkę tysięcy kilometrów to się zgodzę, bo jak się dba i naprawia na dobrych częściach to nawet najgorszy silnik będzie jeździł, bo będzie po prostu zadbany.

A ty dani3011czapla masz widocznie jakiś awers do wszystkich zwolenników benzyny albo benzyny z LPG, ale nie przejmuj się to dość normalny objaw, że właściciele diesli mają awers do tych co mają benzynę i na odwrót, na innych forach też tak jest.

A spalanie 530d w przedziale 10-12l wziąłem z tego forum:)

Proszę bardzo:

 

Moja 530d Touring, automat, ze 193 konnym silnikiem pali 11-12l. w mieście ( krótkie dystanse, czsami korki itp.). Poza miastem ok. 8l. Styl jazdy dystyngowanego emeryta, naprawdę bardzo spokojnie. Zaczynam podejrzewać, że coś z tym moim samochodem nie jest w porządku, gdyż podawane tu przez niektórych wartości rzędu 6-7l. sa dla mnie nieosiągalne. Gdy przejadę się dynamicznie, spalanie wzrasta o ok. 2-3l. do podanych na początku...
Moja 530d Touring, automat, ze 193 konnym silnikiem pali 11-12l. w mieście ( krótkie dystanse, czsami korki itp.). Poza miastem ok. 8l. Styl jazdy dystyngowanego emeryta, naprawdę bardzo spokojnie. Zaczynam podejrzewać, że coś z tym moim samochodem nie jest w porządku, gdyż podawane tu przez niektórych wartości rzędu 6-7l. sa dla mnie nieosiągalne. Gdy przejadę się dynamicznie, spalanie wzrasta o ok. 2-3l. do podanych na początku...

 

 

Mam to samo odczucie co Ty...u mnie trasa 8,5 l ale miasto mnie powaliło na kolana 13l jak zaczynam trochę szybciej latac to wskakuje nawet 14l

 

Twój post mnie troche ucieszył :wink: bo czytajac wszystkie tematy o spalaniu

530d(automat)to miasto większości ludu pali 11-12l trasa 7-8l

 

Zastanawiam się czym to moze byc spowodowane jeżdze naprawdę spokojnie(dzadkowy styl) :mrgreen:

 

Dowiedziałem się ze mam chipa co prawda powiedziano mi,że mam

za duży przyrost mocy,ale czytałem wszędzie na forach że chip powoduje

zmniejszenie spalania,a patrząc na moje spalanie twierdzę ze u mnie jest odwrotnie :8)

 

Coś jest nie tak,ale co??

 

Moje 530d kombi 193 km automat pali średnio 10l, w mieście we Wrocławiu dojazd do pracy korki zimny silnik 13+, jak się rozgrzeje to jest ok ale w korku spalanie strasznie rośnie sam nie wiem dlaczego, na trasie 140 autostrada a4 7,5, komputer kłamie o +0,5sprawdzone wieloma tankowaniami pod korek na trasie po polskich drogach około 7,5 zależy od ruchu ale myślę że pali mia za dużo 6 litrów pali jak się jedzie 90 i ciężko mi uwierzyć w te historie o niskim spalaniu.

 

Dalej uważasz, że nie ma takiego 530d które spali 10-12l i prawie 200konny silnik po mieście pali 8l? Owszem, na pewno są tacy użytkownicy, którym 530d pali 8-9l w mieście albo nawet mniej, ale niestety w większych i bardziej zakorkowanych miastach nie jest tak fajnie, i nie tyczy się to tylko diesli bo benzyny też więcej spalają.

Kup sobie wreszcie ten samochód

Kupię, możesz być tego pewny, tylko jak na razie szukam godnego zakupu auta, bo jak do tej pory większość jest delikatnie mówiąc wyeksploatowana i ich przebiegi na licznikach około 200tys km to były ale 5-10lat temu pewnie, jak znajdę zadbane auto to kupię, ale skarbonki bez dna nie chcę bo kupowanie auta żeby tylko kupić to kiepski pomysł.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
Serwisowanie e38 to praktycznie jak e39 ja w mojej juz prawie wszytko zrobilem moze zostalo mi ustwic dobrze LPG i w zawieszniu przednim cos telepie lekko przy hamowaniu i tyle:) a tak to e38 swietne auto ale wole jeszcze starsze najchetniej e32 lub e34 w kombi:D poprostu one maja dusze w e38 i e39 jeszcze jakas dusza zostala ale e60 itd to juz nie to samo nie wyglda jak bmw ...
  • Moderatorzy
Opublikowano
a tak to e38 swietne auto ale wole jeszcze starsze najchetniej e32 lub e34 w kombi:D poprostu one maja dusze w e38 i e39 jeszcze jakas dusza zostala ale e60 itd to juz nie to samo nie wyglda jak bmw ...

Też tak myślę.Amen.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

no i jeszcze jeden powod 5 jest troche krotsza od 7 i wejdzie mi zima do garazu troche na styk ale wejdzie a inaczj sie wsiada do auta zima ktore stalo w garazu w nocy itd ;) mialem zamiar postawic z boku domu nawet blaszak ale pod spodem ida rury wiec d..a zbita bo wylewki nie zrobie:(

 

Wiec jak ktos ma 5 na zamiane to chetnie ... moje GG8784005 i mail [email protected]

Pozdrawiam

Opublikowano
mialem zamiar postawic z boku domu nawet blaszak ale pod spodem ida rury wiec d..a zbita bo wylewki nie zrobie:(

Wylewki nie zrobisz, ale kostkę brukową albo płyty chodnikowe ułożysz:) ewntualnie jakąś trelinkę i stawiasz blaszaka bez żadnych problemów.

Ja bym 7er na 5er nie zamienił ze względu na zbyt mały garaż:P 7er to mistrzostwo moim zdaniem, no może troszkę lżejsze mogłoby być to by lepiej jechało:P

Co innego aspekt finansowy, bo przy takim argumencie mus to mus, nie ma innej opcji niestety.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
mialem zamiar postawic z boku domu nawet blaszak ale pod spodem ida rury wiec d..a zbita bo wylewki nie zrobie:(

Wylewki nie zrobisz, ale kostkę brukową albo płyty chodnikowe ułożysz:) ewntualnie jakąś trelinkę i stawiasz blaszaka bez żadnych problemów.

Ja bym 7er na 5er nie zamienił ze względu na zbyt mały garaż:P 7er to mistrzostwo moim zdaniem, no może troszkę lżejsze mogłoby być to by lepiej jechało:P

Co innego aspekt finansowy, bo przy takim argumencie mus to mus, nie ma innej opcji niestety.

Ja jestem budowlańcem :D Mogę Ci postawić porządny garaż i na trzęsawisku, za Twoje e-38 :D

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
mialem zamiar postawic z boku domu nawet blaszak ale pod spodem ida rury wiec d..a zbita bo wylewki nie zrobie:(

Wylewki nie zrobisz, ale kostkę brukową albo płyty chodnikowe ułożysz:) ewntualnie jakąś trelinkę i stawiasz blaszaka bez żadnych problemów.

Ja bym 7er na 5er nie zamienił ze względu na zbyt mały garaż:P 7er to mistrzostwo moim zdaniem, no może troszkę lżejsze mogłoby być to by lepiej jechało:P

Co innego aspekt finansowy, bo przy takim argumencie mus to mus, nie ma innej opcji niestety.

Ja jestem budowlańcem :D Mogę Ci postawić porządny garaż i na trzęsawisku, za Twoje e-38 :D

 

Ja jestem geodetą mogę Wam ten garaż wytyczyć za fajne aluski do E39:D:D

 

haha zaraz znajdzie sie jeszcze elektryk, hydraulik i prawnik do kompletu i kolega będzie miał garażową willę ale nie będzie miał samochodu:D:D

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano

haha zaraz znajdzie sie jeszcze elektryk, hydraulik i prawnik do kompletu i kolega będzie miał garażową willę ale nie będzie miał samochodu:D:D

Starczy prawnik :D Hydraulikę i elektrykę ja robię ;] Za załatwienie prawnika najwyżej klakson gratis dostaniesz :P

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Miałem e39 w TDS automat i mam e38 3,5 M62TUB35. Powiem tak nie porównujcie seri 5 do 7 bo to nie ma sensu. Wiadomo że 7er to zawsze wyższa półka w każdym tego słowa znaczeniu (komfort, koszty, eksploatacja, prestiż) Na TDS słowa złego nie dam powiedzieć bo mój był perfekto nie było żadnych kłopotów ani z pompą z głowicą itd. Raz wtrysk tylko mi poleciał (sterujący) zmieniłem na nówkę i dalej było oki. Sprzedałem z powodu chęci posiadania e38. Dziś nie wsiądę w żadne e39 nawet najbardziej wypasione, bo e38 to klasa wyższa i nie ma porównania jazda 7 do jazdy 5. No może zmiana tylko na X5 lub e60. Dlaczego? Bo podobają mi się SUV-y (x5) E60 bo nowoczesna. Z tym drugim nie znaczy lepsza bo jak wiadomo wszystko co nowe to gorsze jest. A zwłaszcza z e60 i e65 to myśłę że się wszyscy zgodzimy. Prawdziwy smak skończył się wraz z e39 i e38 teraz to już nie jest prawdziwe BMW. Niech się tylko ktoś odwarzy podważyć to co powiedziałem w ostatnim zdaniu to poproszę o konkretne argumenty świadczące o lepszośći nowych modeli nad starymi.
Opublikowano
Ja kolego nie mam zamiaru coś ci podważać ani narzucać.Mam tylko taką kwestie do poruszenia,napisałeś że do e39 nie wsiadziesz(żadnego)bo 7er komfort,prestiż,jazda nie ma porównania, natomiast na X5 chcesz zamienić(podoba ci się suv)Moja bulwersja polega na tym że X5 w porówaniu nawet z e39 to przeogromna różnica komfortu,prestiżu i jazdy.Przeczysz sam sobie,bo X5 wcale nie jest wygodny(w granicach porównań z e39).Ojeżdziłem się nim na tyle żeby móc to powiedzieć,dla mnie to super wóz ale napewno nie komfortowy-to całkiem inny segment.Także e38 pojeżdziłem aż na tyle (730d 2001r) fakt bardziej wygodny na trase,miasto zachowaj boże,spalanie nie rekompensuje nic satysfakcje posiadania 7er.Ostatnia kwestia nie zgodze się że e65 nie jest bardziej dopracowane,bardziej komfortowe,ekonomiczniejsze,Ładniejsze,mniej awaryjne.Nie wypowiem się w kwestii e67.68,poliftowych bo z nimi nie mam doczynienia.Jeżdze przy każdej możliwej okazji 740d/04r kiedy tylko mam interes-nie porównywałbym e38 do e65.Na temat e60 nie wypowiem się bo jeżdziłem moze 3 razy w życiu.Jeżeli miałbym dokupić sobie jakiś samochód do tych co mam,to na chwile obecną widze tylko e65,a moją obecną 3-cią bunie 525d zostawie aż zamieni się w popiół(sentyment)Nie kłóć się każdy ma swoje gusta.POzdr
Opublikowano

Danek24

Po to zrobili serię 3-5-7 żeby była zróżnicowana gama samochodów, dla jednego E46 to perfekcyjne auto bo w miarę małe i nie aż tak drogie w utrzymaniu, dla innego tylko seria 7 nadaje się do jazdy bo reszta to taczki na 4 kolach, a jeszcze inni lubią rasowe terenówki z zawieszeniem twardym jak beton, poobijane porysowane z każdej strony i wiecznie utaplane w błocie po jeździe w ciężkim terenie, a dla jeszcze innych z kolei mistrzostwem jest Tico albo Fiat Cinqecento bo ich utrzymanie prawie nic nie kosztuje w porównaniu do Mercedesów Audi czy BMW.

Czy nowe są lepsze? Jak to się mówi, "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia", z racji wieku nowoczesności, użytych technologii nowe BMW na pewno są lepsze od starych np. 20letnich aut, ale z kolei nie są tak pancerne i długowieczne jak te 20letnie auta. Dla każdego coś innego, więc może nie wchodźmy na temat gustów bo to temat rzeka, który nigdy się nie kończy, ilu ludzi tyle opinii. Podchodząc do sprawy "stare są lepsze od nowszych" uzyskamy dyskusję typu "diesel jest super, benzyna i LPG są do bani", te tematy nigdy nie zostaną wyczerpane więc może zostawmy je w spokoju i niech każdy ma to co mu się podoba, a przynajmniej fajnie by było gdyby każdy miał to co by chciał:P

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano

powiem ci tak:

budy e38 na e39 bym nie zamienil (oj ten komfort 7-er)...

Za to co do samego tds - tam zasadniczo nie bardzo ma sie co psuc ;)

turbo - proste, tanio regenerowalne.

pompa - a ktory diesel nie ma z tym problemow? przy czym pompa w tds nalezy do najtanszych w serwisowaniu...

wtryski - porownaj cene wtryskow do tds-a z chocby cena wtryskow do mondeo 2.0 tdci:D

glowica - ano pisze w instrukcji sporymi literami, ze zimnego auta nie wkrecac na obroty i nie przyspieszac gwaltownie

rozrzad - wolalbym kupic auto z faktycznym przebiegiem 400 000 i spodziewac sie, ze lancuch bedzie do roboty, niz kupic auto z przebiegiem "121 000, jezdzil stary niemiec" i dziwic sie, ze lancuch strzelil...

tyle ;)

Tak jak juz wielokrotnie pisalem - jezdzilem 2.5 tds, do 478 000 przebiegu, bezawaryjnie. Auto sie sprzedalo, obecnie ma ok 700 000 km...

Fakt - zagotowalem ja raz, szlag trafil uszczelke pod glowica - ale wylacznie z wlasnej glupoty, bez bezposredniej winy auta (strzelil pasek pompy wsp. a ja stwierdzilem, ze 2 km jeszcze zajade).

Demon dynamiki nie jest z tds co prawda, ale spalanie ma smieszne jesli traktujesz ja w miare rozsadnie. 5,5 po trasie da sie wykrecic bez wiekszego problemu ;)

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.