Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz racje.

Ja nie ejstem zwolennikiem wymiany 1/4 auta ale na tym neistety zarabiaja najlepiej.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

robocizna min 2000tys zl lub 3000 chyba ze w stodole u Janka

 

3000 zł w tym przypadku za robotę to i tak bardzo niska kwota. Dobry warsztat weźmie dużo dużo więcej.

Opublikowano
Już po naprawie - dochodzenie "dlaczego ściąga", drży, skrzypi etc - bezcenne :0

 

..... i jakbyś geometrii zawieszenie nie ustawiał 4 ślady będzie pozostawiał ;)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
...Kolego. Piszesz bzdety. ;) Po co się wypowiadasz jak nie masz pojęcia o czym piszesz.... Jaki zderzak ze specjalnego tworzywa pochłaniającego siłę uderzenia?????? :) Zderzak to belka aluminiowa przykręcona do podłużnic, poprzez teleskopy amortyzujące lekkie uderzenia...

 

bzdury,to ty tutaj skrobiesz piszac o amortyzatorach absorbujacych z przodu w E60

 

...pamiętajmy że troszkę na siebie biorą teleskopy). Skoro wywaliły poduszki to jednak stawiał bym na to, że podłużnica dostała i będzie duża, droga robota blacharska...

 

bzdura,bzdura,bzdura

poducha jedna wywalona a ten tutaj pisze o pogietych podluznicach :D i do tego o teleskopach co to na siebie biora.

Skad w e60 masz te teleskopy?

BMW naprawe blacharska tego samochodu przewidzialo w bardzo prosty sposob.Wymiana na nowy element,na nitach stalowych poprzez klejenie.

 

@mmw mam pytanie do ciebie.

Czy widziales kiedys naprawe blacharska E60?,czy tylko tak gdybasz?

Akurat tak sie sklada,ze posiadam zdjecia z naprawy blacharskiej takiego modelu samochodu,mniej wiecej podobnie rozbitego i z tej samej strony.

Jak znajde chwile czasu,to wrzuce kilka zdjec.

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak znajde chwile czasu,to wrzuce kilka zdjec.

Pozdrawiam

 

 

O taak poprosze zamiesc tu kilka fotek z takiej naprawy, to napewno pomoze tu rozwiac kilka watpliwosci :D

 

Wczoraj bylem pod salonem poogladac cos nie cos, i jak zwykle stalo kilka F10 na placu, mmmm miodzio i coraz bardziej patrze w strone tego modelu gdyz mozna juz miec 528i (niezbyt wypasiony) za cos lekko ponad $43000 z jakims malym przeiegiem rzedu 10 lub 15 tys mil wiec slinka cieknie bo srodek mi sie ogromnie pooodobbaaa ale tyl auta wole od E60 natomiast przod F10 jest miodzio i ogolnie sylwetka mega kozacka :D :D

Swoja droga to odwiedzilem forum f10tki i ludzie radza aby czekac na lift (szarpiaca skrzynia, pofalowane szyby boczne !!!! sciaganie w rozne strony bez przyczyny...)

Opublikowano

Okej mogę się podzielić swoimi doświadczeniami jeśli chodzi o naprawę BMW gdyż właśnie jestem na etapie remontu swojego auta. A więc na początek napiszę to co sam kiedyś usłyszałem że nie ma aut których naprawić się nie da tylko że trzeba zrobić to dobrze. A więc zaczynamy.

Jakiś miesiąc temu kupiłem BMW E60 550i cena 18500 EU rocznik 2006 przebieg potwierdzony w salonie BMW 50 tyś km. pojazd kupiony u Niemca.

Jeśli chodzi o wstępną ocenę auta uszkodzony przedni lewy błotnik, drzwi przednie lewa strona, przetarte drzwi lewa strona, brak plastikowej osłony m pakietowej oraz wywalone poduchy w drzwiach i kurtyna.

Jeśli chodzi o zakup elementów do samochodu to częściowo kupowane w salonie BMW oraz większość na allegro.

Miałem szczęście gdyż drzwi i błotnik które nie nadawały się do naprawy kupiłem oryginalne w kolorze bez uszkodzeń koszt 1300 zł za 2 elementy. Poduszki kupiłem na allegro 420 zł za dwie sztuki od razu wyprzedzam wątpliwości kupiłem poduszki szukając te z 2006 aby idealnie pasowały. Plastikowa listwa progowa m pakiet 500 zł allegro. Dodatkowo musiałem zakupić drobne duperele typu maskownica słupka przedniego, zaślepki śrubki itp w salonie BMW koszt ok 300 zł. Jednak trzeba się liczyć w dodatkowymi kosztami związanymi z uszkodzeniami których nie widać na pierwszy rzut oka. Napinacz pasów 480 zł salon BMW. 3 elementy blacharskie przedniego słupka koszt 450 zł. Z tego co się jeszcze orientuję będę musiał kupić napinacz pasów z 2 strony fotela koszt ok 500 zł ach i zapomniałbym o lusterku m pakiet koszt ok 500 zł na allegro. Co jeszcze- malowanie myślę że zmieszczę się w jakiś 2000 zł oraz robocizna blacharza nie więcej niż 500 zł. Powiem tak BMW nie jest wbrew pozorom autem nie do zrobienia wszystko składa się z elementów nitowano-klejonych więc jeśli ktoś ma pojęcie może naprawdę dobrze to zrobić. Co do kosztów wydaje mi się że są rozsądne mając na uwadze klasę auta. w środę jadę do mechanika jeśli kogoś to będzie interesowało napiszę dalszą część z podsumowaniem całości ale proszę mi wierzyć nie ma tragedii. Pozdrawiam

Opublikowano
Okej mogę się podzielić swoimi doświadczeniami jeśli chodzi o naprawę BMW gdyż właśnie jestem na etapie remontu swojego auta. A więc na początek napiszę to co sam kiedyś usłyszałem że nie ma aut których naprawić się nie da tylko że trzeba zrobić to dobrze. A więc zaczynamy.

Jakiś miesiąc temu kupiłem BMW E60 550i cena 18500 EU rocznik 2006 przebieg potwierdzony w salonie BMW 50 tyś km. pojazd kupiony u Niemca.

Jeśli chodzi o wstępną ocenę auta uszkodzony przedni lewy błotnik, drzwi przednie lewa strona, przetarte drzwi lewa strona, brak plastikowej osłony m pakietowej oraz wywalone poduchy w drzwiach i kurtyna.

Jeśli chodzi o zakup elementów do samochodu to częściowo kupowane w salonie BMW oraz większość na allegro.

Miałem szczęście gdyż drzwi i błotnik które nie nadawały się do naprawy kupiłem oryginalne w kolorze bez uszkodzeń koszt 1300 zł za 2 elementy. Poduszki kupiłem na allegro 420 zł za dwie sztuki od razu wyprzedzam wątpliwości kupiłem poduszki szukając te z 2006 aby idealnie pasowały. Plastikowa listwa progowa m pakiet 500 zł allegro. Dodatkowo musiałem zakupić drobne duperele typu maskownica słupka przedniego, zaślepki śrubki itp w salonie BMW koszt ok 300 zł. Jednak trzeba się liczyć w dodatkowymi kosztami związanymi z uszkodzeniami których nie widać na pierwszy rzut oka. Napinacz pasów 480 zł salon BMW. 3 elementy blacharskie przedniego słupka koszt 450 zł. Z tego co się jeszcze orientuję będę musiał kupić napinacz pasów z 2 strony fotela koszt ok 500 zł ach i zapomniałbym o lusterku m pakiet koszt ok 500 zł na allegro. Co jeszcze- malowanie myślę że zmieszczę się w jakiś 2000 zł oraz robocizna blacharza nie więcej niż 500 zł. Powiem tak BMW nie jest wbrew pozorom autem nie do zrobienia wszystko składa się z elementów nitowano-klejonych więc jeśli ktoś ma pojęcie może naprawdę dobrze to zrobić. Co do kosztów wydaje mi się że są rozsądne mając na uwadze klasę auta. w środę jadę do mechanika jeśli kogoś to będzie interesowało napiszę dalszą część z podsumowaniem całości ale proszę mi wierzyć nie ma tragedii. Pozdrawiam

 

 

A co nas obchodzi jakas wymiana drzwi czy blotnika??? czy czytales o czym my tu piszemy?? wymieniales podluznice??wymieniales kielich??

 

ehhh

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Wymiana kielicha i podluznicy to twoja wersja ze zdjec.Podluznica jest aluminiowa i kielich rowniez.Podluznice wstawiasz tak samo jak inne elementy aluminiowe w tym samochodzie ,czyli klejenie i nitowanie.Niech sie moze zaczną wypowiadać w tym temacie ludzie co przez to przechodzili bądź pracują przy tym a nie internetowi pseudo znawcy. :evil:
Opublikowano
Okej mogę się podzielić swoimi doświadczeniami jeśli chodzi o naprawę BMW gdyż właśnie jestem na etapie remontu swojego auta. A więc na początek napiszę to co sam kiedyś usłyszałem że nie ma aut których naprawić się nie da tylko że trzeba zrobić to dobrze. A więc zaczynamy.

Jakiś miesiąc temu kupiłem BMW E60 550i cena 18500 EU rocznik 2006 przebieg potwierdzony w salonie BMW 50 tyś km. pojazd kupiony u Niemca.

Jeśli chodzi o wstępną ocenę auta uszkodzony przedni lewy błotnik, drzwi przednie lewa strona, przetarte drzwi lewa strona, brak plastikowej osłony m pakietowej oraz wywalone poduchy w drzwiach i kurtyna.

Jeśli chodzi o zakup elementów do samochodu to częściowo kupowane w salonie BMW oraz większość na allegro.

Miałem szczęście gdyż drzwi i błotnik które nie nadawały się do naprawy kupiłem oryginalne w kolorze bez uszkodzeń koszt 1300 zł za 2 elementy. Poduszki kupiłem na allegro 420 zł za dwie sztuki od razu wyprzedzam wątpliwości kupiłem poduszki szukając te z 2006 aby idealnie pasowały. Plastikowa listwa progowa m pakiet 500 zł allegro. Dodatkowo musiałem zakupić drobne duperele typu maskownica słupka przedniego, zaślepki śrubki itp w salonie BMW koszt ok 300 zł. Jednak trzeba się liczyć w dodatkowymi kosztami związanymi z uszkodzeniami których nie widać na pierwszy rzut oka. Napinacz pasów 480 zł salon BMW. 3 elementy blacharskie przedniego słupka koszt 450 zł. Z tego co się jeszcze orientuję będę musiał kupić napinacz pasów z 2 strony fotela koszt ok 500 zł ach i zapomniałbym o lusterku m pakiet koszt ok 500 zł na allegro. Co jeszcze- malowanie myślę że zmieszczę się w jakiś 2000 zł oraz robocizna blacharza nie więcej niż 500 zł. Powiem tak BMW nie jest wbrew pozorom autem nie do zrobienia wszystko składa się z elementów nitowano-klejonych więc jeśli ktoś ma pojęcie może naprawdę dobrze to zrobić. Co do kosztów wydaje mi się że są rozsądne mając na uwadze klasę auta. w środę jadę do mechanika jeśli kogoś to będzie interesowało napiszę dalszą część z podsumowaniem całości ale proszę mi wierzyć nie ma tragedii. Pozdrawiam

 

 

A co nas obchodzi jakas wymiana drzwi czy blotnika??? czy czytales o czym my tu piszemy?? wymieniales podluznice??wymieniales kielich??

 

ehhh

Zenek Pestka nie wiem czy prubujesz udowodnić na forum że cymbałów w Polsce nie brakuje? Gościu zapytał się o naprawę samochodu i o to czy warto w coś takiego się bawić. Ty widocznie nie przeczytałeś o co kaman bo zaczynasz wymyslać jaieś podłużnice ramy itp. Ja w przeciwieństwie do Ciebie czytam dokładnie i staram się odnosić do tego o co pyta autor tekstu a nie do wymyslanych na prędce fantazji i problemów. Kupiłem auto może troszkę mniej uszkodzone od zapytania w poście dlatego napisałem co ja muszę wymieniać i że wbrew pozorom nie jest to aż tak kosmicznie kosztowne. Dlatego zbastuj i nie odnoś się do czegoś czego ogarnąć nie potrafisz. A ja mam nadzieję że jednak mój opis jest bardziej konstruktywny niż twoje jęczenie.

Opublikowano

Spokojnie chlopaki. Nie bedzie zadnego prostowania podluznic, kielichow progow i drzwi oraz dlubania w aluminium. Dzis sie sprawa rozstrzygnela. Podbilismy na $13000 bo tyle jeszcze powiedzialem sobie ze moge zaplacic za to auto w takim stanie (heh a jednak) potem w godzinie aukcji zaczeli sie przebijac i ciezko w to uwierzyc ale ostatecznie cena wyladowala gdzies na niewiele ponad 18 tys zielonych heh!! Za niewiele wiecej mozna juz tu kupic niebite 528i z 2008r. Naturalnie odpusciilem sobie rzecha :D

Auto Zapewne trafi do latynoskiego lub arabskiego warsztatu gdzie ponownie ja poskladaja z tym ze na chinskich zamiennikach (ktorych tu do bmw nie brakuje) i pojdzie pod 3 dyszki az milo!

Dziekuje wszystkim serdecznie za okazana pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...Kolego. Piszesz bzdety. ;) Po co się wypowiadasz jak nie masz pojęcia o czym piszesz.... Jaki zderzak ze specjalnego tworzywa pochłaniającego siłę uderzenia?????? :) Zderzak to belka aluminiowa przykręcona do podłużnic, poprzez teleskopy amortyzujące lekkie uderzenia...

 

bzdury,to ty tutaj skrobiesz piszac o amortyzatorach absorbujacych z przodu w E60

 

...pamiętajmy że troszkę na siebie biorą teleskopy). Skoro wywaliły poduszki to jednak stawiał bym na to, że podłużnica dostała i będzie duża, droga robota blacharska...

 

bzdura,bzdura,bzdura

poducha jedna wywalona a ten tutaj pisze o pogietych podluznicach :D i do tego o teleskopach co to na siebie biora.

Skad w e60 masz te teleskopy?

BMW naprawe blacharska tego samochodu przewidzialo w bardzo prosty sposob.Wymiana na nowy element,na nitach stalowych poprzez klejenie.

 

@mmw mam pytanie do ciebie.

Czy widziales kiedys naprawe blacharska E60?,czy tylko tak gdybasz?

Akurat tak sie sklada,ze posiadam zdjecia z naprawy blacharskiej takiego modelu samochodu,mniej wiecej podobnie rozbitego i z tej samej strony.

Jak znajde chwile czasu,to wrzuce kilka zdjec.

Pozdrawiam

 

Ok. Z amortyzatorami na zderzaku przednim się rozpędziłem. Było tak w starszych modelach a w E60 jest coś takiego z tyłu nie z przodu.

 

Co do reszty to nie wiem co to za proste rozwiązanie dla Ciebie "Wymiana na nowy element,na nitach stalowych poprzez klejenie.". Wg Ciebie to jest tania naprawa? Jak podłużnica aluminiowa dostała to już raczej nie jest do wyciągnięcia w żaden sposób bo jak wszyscy wiemy na aluminium takie zabawy się nie sprawdzają. Jeżeli nie jest do naprawy to jak pisałeś trzeba ją wymienić, a to już koszta i to nie małe, bo wprawdzie same elementy nawet a ASO nie są takie drogie, tak robocizna w tym przypadku będzie bardzo droga.

 

Spokojnie chlopaki. Nie bedzie zadnego prostowania podluznic, kielichow progow i drzwi oraz dlubania w aluminium. Dzis sie sprawa rozstrzygnela. Podbilismy na $13000 bo tyle jeszcze powiedzialem sobie ze moge zaplacic za to auto w takim stanie (heh a jednak) potem w godzinie aukcji zaczeli sie przebijac i ciezko w to uwierzyc ale ostatecznie cena wyladowala gdzies na niewiele ponad 18 tys zielonych heh!! Za niewiele wiecej mozna juz tu kupic niebite 528i z 2008r. Naturalnie odpusciilem sobie rzecha :D

Auto Zapewne trafi do latynoskiego lub arabskiego warsztatu gdzie ponownie ja poskladaja z tym ze na chinskich zamiennikach (ktorych tu do bmw nie brakuje) i pojdzie pod 3 dyszki az milo!

Dziekuje wszystkim serdecznie za okazana pomoc.

 

No chore pieniądze. Niestety nie zawsze tak jest, że ktoś tyle zalicytował bo wiedział co robi. Często niestety kupujący mają takich super doradców/pośredników co im właśnie powiedzą "oo.. prosta, tania naprawa, opłaca się brać do 20 tys $" i taki człek kupuje, bo przecież pośrednik tego auta nie naprawia, weźmie prowizję i ma w d... A potem taki nabywca pojedzie z autem do blacharza i się przerazi. :) W Polsce tego typu akcji było masę w przypadku samochodów z USA. Radocha i duma z nabytego cacka "lekko uszkodzonego" trwała póki się go nie zobaczyło na żywo albo nie zawiozło do blacharza. A gdy jeszcze doszły przypadki, że auto na miejscu w USA przeszło jeszcze przez firmę, która je częściowo dla wyglądu odbudowała, to dopiero potem robiły się koszta.

Opublikowano
...Co do reszty to nie wiem co to za proste rozwiązanie dla Ciebie "Wymiana na nowy element,na nitach stalowych poprzez klejenie.". Wg Ciebie to jest tania naprawa? Jak podłużnica aluminiowa dostała to już raczej nie jest do wyciągnięcia w żaden sposób bo jak wszyscy wiemy na aluminium takie zabawy się nie sprawdzają. Jeżeli nie jest do naprawy to jak pisałeś trzeba ją wymienić, a to już koszta i to nie małe, bo wprawdzie same elementy nawet a ASO nie są takie drogie, tak robocizna w tym przypadku będzie bardzo droga...

@mmw jesteś drugim tutaj w tym temacie,który usiłuje coś udowodnić ? :mrgreen:

Pisałem ze naprawa ta jest prosta poprzez wymianę na nowy element metoda klejenia i nitowania.Nie pisalem ze jest to tańsza metoda od molestowania podluznic kluczem acetylenowo-tlenowym :norty: .

Jest to napewno sposób profesjonalny,do którego z pewnością nie nalezy podgrzewanie podluznicy acetylenem i naciaganie we wszystkich mozliwych kierunkach.T'y widze jestes jednak z tych co twierdza,ze jezeli cos nie da sie podgrzac,sklepac,zwynaciagac i na koniec pospawac to od razu jest ble.

Zyj dalej w takim przekonaniu :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O czym ty człowieku w ogóle piszesz? Twoja wypowiedź nie miała nic do tematu, bo kolega pytał o opłacalność zakupu danego auta. Rady w stylu "można wstawić nowy element" były tu potrzebne jak wół do karety. Gdzie to ja pisałem, że jestem zwolennikiem spawania, naciągania itd? Jak nie masz nic sensowego do napisania to nie pisz w ogóle.
Opublikowano
...Gdzie to ja pisałem, że jestem zwolennikiem spawania, naciągania itd? Jak nie masz nic sensowego do napisania to nie pisz w ogóle.

 

...Jak podłużnica aluminiowa dostała to już raczej nie jest do wyciągnięcia w żaden sposób bo jak wszyscy wiemy na aluminium takie zabawy się nie sprawdzają. Jeżeli nie jest do naprawy to jak pisałeś trzeba ją wymienić, a to już koszta i to nie małe...

 

tutaj pisales,chyba jednak probujesz cos udowodnic :mrgreen:

Masz pojecie chociaz jakiekolwiek o naprawach blacharskich,czy tylko tak piszesz dla zasady?

a zapomnialem,masz pojecie...przeciez handlarza gadka to "tutaj podciagnac,tutaj puknac...." :mrgreen: :mrgreen:

Czlowiek pyta o oplacalnosc sprowadzenia takiego samochodu.Ty masz w tym doswiadczenie,nie ulega to zadnej watpliwosci.Ale rady w stylu

"jak poduszka wystrzelila,to napewno podluznica dostala" pozostaw moze dla siebie,gdyz kompetencja twoja akurat w tej dziedzinie zapewniam cie jest bardzo znikoma.

Juz przez samo to iz twierdziles,ze E60 posiada amortyzatory absorbujace z przodu swiadczy o niczym innym jak o tym,ze nigdy na wlasne oczy nie widziales tego samochodu rozebranego z przodu,nie mowiac tutaj o jakichkolwiek naprawach blacharsko-lakierniczych. :cool2:

...kolega pytał o opłacalność zakupu danego auta. Rady w stylu "można wstawić nowy element" były tu potrzebne jak wół do karety.

tak,bo ja przeciez pisalem w temacie "wymiana badz naprawa detki rowerowej" ;)

przeczytaj od czasu do czasu ze zrozumieniem.No chyba ze masz z tym problemy... :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Naprawiałem dziesiątki samochodów. Ty pewnie jedną E60 i już jak widać wielkiego znawcę z siebie robisz. To, że akurat E60 nie naprawiałem to świadczy o czymś? Może nie wiesz, ale samochody generalnie konstruowane są w podobny sposób. Jedyny twój argument to moja pomyłka z amortyzatorami, do której się przyznałem. Powaliłeś tu wszystkich wiedzą. Masakra. Przecież wiesz, że można cały element wymienić. Łoł.. Chylą wszyscy czoło. Grunt to pisać rzeczy oczywiste, może ludzie pomyślą, że masz o czymś pojęcie. :)

 

A tu masz przykład jak kłamiesz byle twoje było na wierzchu:

 

Ale rady w stylu

"jak poduszka wystrzelila,to napewno podluznica dostala" pozostaw moze dla siebie,gdyz kompetencja twoja akurat w tej dziedzinie zapewniam cie jest bardzo znikoma.

 

Skoro wywaliły poduszki to jednak stawiał bym na to, że podłużnica dostała i będzie duża, droga robota blacharska.

 

"Na pewno" = "stawiał bym na to"??? I to ja nie czytam ze zrozumieniem? Czy może udajesz, że nie rozumiesz byle się doczepić do mnie. Szczególnie, że stawiając na uszkodzenie podłużnicy pisałem o konkretnym przypadku po obejrzeniu zdjęć, a nie ogóle, że jak poduszka wystrzeliła to musiała być uszkodzona podłużnica, chociaż najczęściej tak jest.

 

Ja już z tobą dyskusję właśnie kończę, bo w sumie żaden z ciebie partner do rozmowy, szczególnie, że piszesz ciągle swoje, byle się dowalić do mnie i nie próbujesz zrozumieć sensu wypowiedzi.

Opublikowano

No chore pieniądze. Niestety nie zawsze tak jest, że ktoś tyle zalicytował bo wiedział co robi. Często niestety kupujący mają takich super doradców/pośredników co im właśnie powiedzą "oo.. prosta, tania naprawa, opłaca się brać do 20 tys $" i taki człek kupuje, bo przecież pośrednik tego auta nie naprawia, weźmie prowizję i ma w d... A potem taki nabywca pojedzie z autem do blacharza i się przerazi. :) W Polsce tego typu akcji było masę w przypadku samochodów z USA. Radocha i duma z nabytego cacka "lekko uszkodzonego" trwała póki się go nie zobaczyło na żywo albo nie zawiozło do blacharza. A gdy jeszcze doszły przypadki, że auto na miejscu w USA przeszło jeszcze przez firmę, która je częściowo dla wyglądu odbudowała, to dopiero potem robiły się koszta.

 

Owszem zgadzam sie z Toba ze mogl to kupic jakis napaleniec zacierajac rece ze tylko przytarta i zaloza nowy blotnik i zderzak, lampe i bedzie ok, ubezpieczalnia jednak za cos dala Total Loss czyli szkode calkowita. Swoja droga to ktos zaplacil za nia cos pod 2 dychy. Nawet jak zna sie na rzeczy i bedzie robil sam to kolejna 5ke w salacie bedzie musial dorzucic na czesci wiec na gotowo zapewne wyjdzie go nie mniej jak $25000 a bryke nie bita kupujesz tu u dealera jak kolega wyzej wkleil link za nieco ponad 31tys usd z tego roku wiec co to za ''byznesmeny'' ja lykneli? :D :D bankowo nieswiadomi z czym beda mieli do czynienia...

Opublikowano
Naprawiałem dziesiątki samochodów. Ty pewnie jedną E60 i już jak widać wielkiego znawcę z siebie robisz.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: teraz to mnie powaliles.

Sprowadziles na handel chciales napisac a nie naprawiales.O naprawianiu to wiesz tyle co ja o rakietach Sojuz :mad2:

Tak sie sklada,ze chcac-niechcac musze to robic codziennie :mrgreen:

 

...grunt to pisać rzeczy oczywiste, może ludzie pomyślą, że masz o czymś pojęcie. :)

Zacznij wiec sie do tego stosowac,a jak nie masz bladego pojecia o pewnych rzeczacz-poprostu przemilcz.

Nie ze mna pierwszym na tym forum masz zatarg wiec nie mow ze to ja sie czepiam.Wyciagnalem tylko brak twojej wiedzy w tym temacie.Ty zreszta tak samo zrobiles tutaj z innym uzytkownikiem,ktory pisal o zderzaku przednim do modelu opisywanego w tym temacie.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Owszem zgadzam sie z Toba ze mogl to kupic jakis napaleniec zacierajac rece ze tylko przytarta i zaloza nowy blotnik i zderzak, lampe i bedzie ok, ubezpieczalnia jednak za cos dala Total Loss czyli szkode calkowita. Swoja droga to ktos zaplacil za nia cos pod 2 dychy. Nawet jak zna sie na rzeczy i bedzie robil sam to kolejna 5ke w salacie bedzie musial dorzucic na czesci wiec na gotowo zapewne wyjdzie go nie mniej jak $25000 a bryke nie bita kupujesz tu u dealera jak kolega wyzej wkleil link za nieco ponad 31tys usd z tego roku wiec co to za ''byznesmeny'' ja lykneli? :D :D bankowo nieswiadomi z czym beda mieli do czynienia...

 

Jest to dość dziwne, ale w USA dużo drożej się sprzedają auta rozbite z przodu (nawet mocno) niż z boku lub z tyłu. Może wynikać to z tego, że tam są bardzo tanie części a droga robocizna. Możliwe, że koszty naprawy nawet mocniej rozbitego przodu, gdzie potrzeba wymienić dużo części, generalnie wychodzą taniej niż wyciąganie tyłu i wspawywanie błotników, pasów tylnych itd. Jak masz kontakt z solidnymi i niedrogimi blacharzami to szukaj auta z uszkodzonym tyłem albo bokiem. W przypadku E60 na pewno na dłuższą metę wyjdzie Ci to taniej a jednocześnie będzie mniejsze ryzyko powikłań na przyszłość.

Opublikowano

Dla mnie to nie jest lekki dzwonek i nie zdecydowałbym się na taką okazje

ale to Ty decydujesz i płacisz

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Czy ma ktoś jeszcze zdjecia tej rozwalonej e60, zeby zobaczyc jak wyglada coś, co odradzaliscie?

 

Ja jezdzilem e39, ktora byla takze robiona z prostowanymi nawet podluznicami pod maską i przez 4 lata nie mialem najmniejszego problemu. Nawet wiecej - ostatnio ją rozwaliłem i uratowala mi zycie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każde uszkodzenie da się naprawić dobrze. Kwestia opłacalności. E39 ma podłużnice stalowe, E60 aluminiowe. W E39 może jak nie są mocno zmiażdżone je wyprostować. W E60 już niebardzo, trzeba wymieniać całe elementy, a to się wiąże z kosztami, wyciąganie silnika itd. Generalnie mocno rozbite opłaca się kupować auta bardzo świeże, góra 2-3 letnie. Samochody starsze, czyli tańsze już średnio albo w ogóle bo koszty naprawy, czy auto jest nowe czy stare, są podobne i potem się okazuje, że auto wyszło niewiele taniej niż całe, nieuszkodzone, a trzeba pamiętać, że potem przy sprzedaży będzie problem, bo dla Polaka najważniejsze słowo to "bezwypadkowy", nawet jak ma cofnięte 300 tys km z licznika. ;)

 

Cały mój wywód dotyczy oczywiście naprawiania prawidłowego czyli bez żadnych kompromisów.

Opublikowano

Za $10 tys to w USA moze zrobisz drobna stluczke jak moja. Delikatne (airbag sie nie otworzyl) "dotkniecie" Hunadai Genesisa z tylu. Ubezpieczalnia za wymiane zdzerzaka maski pr blotnika i lamp z malowaniem, parownika oraz kilku innych drobiazgow za naprawe wyplacicla $9400.

Powodzenia w naprawianiu bez ubezp.

Opublikowano
Każde uszkodzenie da się naprawić dobrze. Kwestia opłacalności. E39 ma podłużnice stalowe, E60 aluminiowe. W E39 może jak nie są mocno zmiażdżone je wyprostować. W E60 już niebardzo, trzeba wymieniać całe elementy, a to się wiąże z kosztami, wyciąganie silnika itd. Generalnie mocno rozbite opłaca się kupować auta bardzo świeże, góra 2-3 letnie. Samochody starsze, czyli tańsze już średnio albo w ogóle bo koszty naprawy, czy auto jest nowe czy stare, są podobne i potem się okazuje, że auto wyszło niewiele taniej niż całe, nieuszkodzone, a trzeba pamiętać, że potem przy sprzedaży będzie problem, bo dla Polaka najważniejsze słowo to "bezwypadkowy", nawet jak ma cofnięte 300 tys km z licznika. ;)

 

Prawda to.

Czesci do e39 sa w podobnych cenach jak e60, ba! Sa czasami nawet drozsze!

Lampa kompletna do e39 900-1000zl

Zderzak kompletny 800-1100zł.

 

W e60 bez problemu kompletny zderzak mozna dostac za 600-700zl.

  • 1 rok później...
Opublikowano
nie bede zakładał nowego tematu szukam kolejnego bmw w benzynie i natknąłem sie na e60 http://allegro.pl/bmw-e60-duza-navi-2-5-benzyna-2005-okazja-i3448127236.html chciałbym opinii jakiego forumowicza ile mniej wiecej wyjdzie naprawa wiem ile kosztują części (lampy maska zderzak) gościu ma dosłać zdjecia ogólnie auto mi pasuje(manual 2,5 benia duza navi) chciałbym ja zrobić dla sibie ale trochę boje sie ze mona wtopić sie na mine bo nie znam e60

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.