Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, "robiłem" przegląd i zobaczyłem małe pocenie przy częsci nr 2 (łączenie na rurze za IC)...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PR91&mospid=51040&btnr=11_4260&hg=11&fg=40

 

z racji tego, że w 2.0d 163KM ("1" i "3") oraz w obecnym aucie 3.0d zawsze coś takiego u mnie występowało (mała tłusta zawiesinka do której przylepia się "syf") mam pytanie czy nie ma możliwości zrobienia dolotu, który nie będzie się pocił lub czy jest sens robienie szczelnego w 100% :?:

 

jest to mikro pocenie i do mikro wycieku brakuje mu jeszcze bardzo duuuuuuuzo

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

mam pytanie czy nie ma możliwości zrobienia dolotu, który nie będzie się pocił lub czy jest sens robienie szczelnego w 100% :?:

 

raczej powinieneś zapytać czy da się zrobić turbinę która nie popusci nic oleju ;)

Dolot nie ma tu nic do tego

Opublikowano

Dokładnie, a jak wiadomo każde turbo olej puszcza - bo musi być smarowane.

 

Także AO.. olej temat, jak to tylko leciutkie zapocenie ;)

 

Pzdr.

Opublikowano
tak jak napisaliście olewam i to od 2004r, ilość jest mała, tłusty filtr jest tylko na łączeniu i jak pisałem zawsze na rurze za IC, wycieram i jest czysto na ~5tys. a po ~10tys. zawsze lekko widać, zawsze w tym samym miejscu (e87, e91, obecne e90) ale mały niesmak jest bo jak patrzę na rury dolotu w VW (gdzie też jest recyrkulacja) to albo cieknie albo nie , nie ma pocenia, ogólnie w VW mam/miałem czystsze przewody...kontrolnie w e87 po przebiegu 75tys. "rozebrałem" kolektor w celu obserwacji jak zmieniają/zapychają się kanały i było OK, przelot był właściwie nie zmieniony tylko zasyfiony ale już o innej konsystencji, nie dawało rady tego wytrzeć, "syf" schodził albo "mechanicznie" albo "mocną chemią"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Podczas montażu lamp również pooglądałem dokładnie auto stojące na podnośniku i zauważyłem że mam zapoconą rurę od "IC" w tym samym miejscu co u Ciebie, mechanik kazał mi się wyluzować... więc tak robię :) pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.