Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie pasuje Ci zimne powietrze [o dużej gęstości] z zewnątrz samochodu i koniecznie musisz mieć ciepłe, rozrzedzone spod maski?
Opublikowano
Na początek proponuję autorowi tematu zmianę działu i dla opamiętania zdrowo palnąć się w głowę :duh: :duh: :mlotek:
Opublikowano
Ciekawy jestem ilu z was stosowało stożek i mówi że jest "bee" na własnym doświadczeniu a ilu powtarza jeden za drugim, swoją drogą nikt prócz Nasa87 nie rozjaśnił sytuacji autorowi, nikt się nie wypowiedział w temacie.
Opublikowano
Mialem stozek w sowjej buni jakies dwa dni K&N. Wywalilem go bo silnik zasysal cieplego powietrza i miesznka paliwa byla taka ze 20 litrow paliwa wziela mi na jakies 150 km po trasie takze masakra. Stozek owszem ale musi byc dolot i silnik musi miec zimnie powietrze tak jak w serii inaczej tylko pogorszysz sprawe :cool2:
Opublikowano

hej ja mam stożek w M50b25 kupiłem ja juz z nim i niestety niemogłem go zamienic na puche bo jakiś łos zapodał parownik od gazu własnie po tej stronie :( jedyne co mogłem zrobic to kupic nowy stożek i puścic zimne powietrze... ale nie jest to dobre roziazanie obroty potrafia falowac a po wstawieniu w pizde bunia potrafi zgasnac... na przeciagnieciu czasem sie zadusic a po przełączeniu na benzyne smiga jak powinna... gdybym miła mozlizowc założyłbym sportowa wkladke w stara puche albo jezdził tylko na benzynie:D

jedyny plus odczuwalny to dzwiek

Opublikowano
Mam takie pytanie czy mozna montowac storze jak sie ma instalacje lpg??? bo cos mi sie obiło o uszy ze nie mozna !

 

Można, oczywiście że można...

Tylko po co?

Zmniejszyłeś średnicę dolotu montując gaz (zakładam, że masz instalację 2-gen) i teraz chcesz rzeźbić w brązie "poprawiając" osiągi stożkiem. To nie będzie dobrze działać.

Znam tylko jedno auto, które jeździło dobrze na gazie ze stożkiem. Było to mocno podłubane, około 100-konne seicento z blosem, ale tam to wszystko było dobrze zgrane, policzone i wystrojone.

Brat miał 2-gen i stożek w M20B20 i pierdzieliło sie to straszliwie. Nie dość, że spalanie wychodziło prawie 20l na setkę, to non stop strzelało w kolektor, auto dziwnie odpalało itp.

Jak chcesz tanio poprawić osiągi auta to zmień olej, filtry i świece. Poprawa zauważalna w każdym aucie.

Opublikowano
nie jest to dobre roziazanie obroty potrafia falowac a po wstawieniu w pizde bunia potrafi zgasnac... na przeciagnieciu czasem sie zadusic a po przełączeniu na benzyne smiga jak powinna...

To raczej wina dziadowskiej/źle wyregulowanej instalacji LPG a nie filtra skoro na benzynie działa normalnie.

Opublikowano
Z pewnej mądrej książki o LPG dowiedziałem sie ze to jak dostaje sie powietrze do kolektora tez ma znaczenie dla gazu niesekwencyjnego, wiec taki stozek pewnie moze powodowac zle funkcjonowanie gazu
Opublikowano
nie jest to dobre roziazanie obroty potrafia falowac a po wstawieniu w pizde bunia potrafi zgasnac... na przeciagnieciu czasem sie zadusic a po przełączeniu na benzyne smiga jak powinna...

To raczej wina dziadowskiej/źle wyregulowanej instalacji LPG a nie filtra skoro na benzynie działa normalnie.

 

 

byłem na regulacji pojezdziłem troszke podpiety pod kompa i gazownik stwierdil ze jest mieszanka si :P tyle w teori

na to duszenie to chyba wiele czynikow sie nakalda bo pamietam po wymianie swiec i przeczyszczeniu odmy jakis czas chodzila lepiej...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.