Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niechce nikogo uraźić ale dla mnie seria 5 to popierdułka.

 

Nawet nie chce myslec jak sie bedzie nazywala seria 3 :twisted2:

 

no a o serii 1 to wogole nie mowmy :lol: , bo jeszcze padna tu jakies brzydkie slowa :lol:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dla mnie BMW skończyło się na:

seria 3 - na E36 ewentualnie + E46

seria 5 - na E34

seria 7 - na E32 + E38

seria 8 - na E31

 

Te modele maja swoją duszę, a pozostałe to już składanki róznych lipnych cześci.

Starsze modele, gdy wyjeżdżaja zza łuku to już z daleka rzucają sie w oczy, a nowsze muszą trochę bliżej podjechać, żeby wogóle stwierdzić, że to BMW - weryfikację modelu pozostawiam do poczekania, aż przejedzie, pod warunkiem, że ją wogóle zauważę.

Opublikowano

Niechce nikogo uraźić ale dla mnie seria 5 to popierdułka.

 

a wiesz co by powiedzial kierowca TIRa o twojej siodemce ? , chyba nie chcesz wiedziec :lol: , kazdy kupuje taki samochod jaki potrzebuje , na jaki go stac i jaki mu sie podoba , i bez przesady z ta popierdółką , na papierze roznicy jest kilka/kilkanascie centymetrow roznicy , roznica w masie jest okolo 100 kg , ja na przyklad nigdy bym nie kupil siodemki bo dla mnie jest za duza , a jezeli chodzi o osiagi to wogole lipa :) :lol:

 

Co do kierowcy TIRa to oczywiście masz racje ale tak się składa że ostanio miałem przyjemność podrózowania takim sprzętem i nie był to Jelcz czy Star ale roczny MAN i moge Ci zagwarantować że komfort jest marny :D

 

Jeżeli chodzi o osiągi to tak jak już napisałem wcześniej jeżeli bym patrzył tylko na to,to bym kupił 540 w manualu i by było ok.Tylko że kupując auto którym będe jeździł na codzień to biorę pod uwagę wszystko a nie tylko osiągi. 740 ma moim zdaniem wystarczające osiągi :D 7.4 do 100 mi wystarczy. Siadasz jak w kinie i nic nie robisz tylko noga na gaz :D

Oczywiście że w takim oporowym sprincie piątka będzie szybsza ale takich chwil to jest baaaaaaaardzo mało kiedy jedziesz na 100%.

 

Jeżeli chodzi o masę to nie masz racji bo moja waży 1980 a piątka,zależy jaka,to gdzies 1600.Więc różnica jest spora bo prawie 400 kg!!!!

Uwierz mi że jak ostanio się przesiadałem z mojej do piątki to naprawde czuć różnice.Nie są to puste róznice w samych danych ale to czuć.Nie prawdą jest że to tylko pare centymetrów i już nie będzie robić różnicy.

Piątka jest wąska w porównaniu do siudemki.Też tak kiedyś myślałem że piątka to tylko jest ciutke mniejsza ale prawda jest taka że jest sporo mniejsza.Tak naprawde najlepiej czuć różnice jak się na gorąco przesiądziesz z jednej prosto do drugiej to gwarantuje Ci że napewno zauważysz róznice.Porównaj E-39 i E-38 i naprzykład miejsce na nogi dla pasażera z przodu.Ktoś kto miał styczność z dwoma autami to wie o czym mówie.Jak kupiłem E-34 to wydawała mi się taka wielka i tak samo myślałem że siudema to jest za wielka.Teraz z perspektywy czasu wiem że piątka jest malutka.Teraz naprzykład troche żałuje iż nie kupiłem IL.Ktoś odrazu powie że i tak nie jeździsz z tyłu i że zbędne jest te 14 cm dla pasażerów tylniej kanapy.Nieprawda!!!!! Długość auta i jego masa ma baaaaaaaaardzo duży wpływ na komfort jazdy tak samo jak i na prowadzenie.Wiem zaraz ktoś powie że cięzko znaleźć miejsce do parkowania ale ludzie śmigają busami o wiele większymi i dają rade.

Nikogo nie namawiam do tego aby kupował serie 7 ale to jest tak jak z samą marką BMW.Jak już ktoś raz zasmakuje tego co dobre to wie jakie ma kupić następne auto.

Generalnie to tak jak napisałem wcześniej to nie chciałem nikogo uraźić swoim stwierdzeniem na temat piątki ale głośno powiedziałem co myśle.

To że tak myśle to wcale nie znaczy że się śmieje z kogoś kto użytkuje serie 5 czy też 3.Jednak jestem zdania że 3+5=7

To jest czysta matematyka czy komuś się to podoba czy nie :D

Tak zwana matematyka BMW :mrgreen:

Opublikowano
ja tez sie przymierzałem do kupienia - w tym wypadku - 740 individual - ale mi ją ktos sprzatnał z przed nosa :evil:

:doh:

 

Bardzo ładna. :D

Opublikowano
ja tez sie przymierzałem do kupienia - w tym wypadku - 740 individual - ale mi ją ktos sprzatnał z przed nosa :evil:

:doh:

 

Bardzo ładna. :D

 

.......była :twisted2: , zalezy pod jakim katem patrzysz na samochod , ja chcialem samochod szybki , zwinny ale jednoczesnie tez w miare duzy i wygodny , i ten co mam mi w zupelnosci wystarcza :wink: , a widze ze Ty bardziej patrzysz na samochod jak na salon na kolach , czyli przedewszystkim wygoda, zalezy co kto lubi :wink: , juz pisalem w jednym z tematow ze dla mnie idealem samochodu jest M5 , cztery drzwi , 5 miejsc i kilkaset KM pod maską , myslalem nawet o M5 E34 , ale ceny czesci + zuzycie paliwa , dla mnie masakra dlatego odpuscilem juz na samym poczatku , ale nigdy nie mowie nigdy :wink:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

Hej!

Ragalotti, no problem.

Możemy jakos się styknąć, zarazisz się do osiągów 4.0 i będziesz musiał coś z tym zrobić.

Pamiętam jak z Radkiem pierwszy raz się spotkałem i chwile pojechaliśmy jego bawarą e34 540 6-b.

Nie mam gazu u siebie.

 

Sądze że nie ma co przesadzać co do braku komfortu w 540.

Oczywiście są różne wersje - jak moja bolid (sama Policja tak mówi :-) ) taczka.

Ale są i wersje normalne, komfortowe.

A wyposażenie też do jakichś biednych nie należy. Skoro to topowa cywilna e34, to i raczej nie żałowano na wyposażeniu.

Normalne że 740 będzie miała wiekszy wypas, bo jakby tak nie było, to po co wersja 7 ?

 

Spalania 540 są takie jakich niestety można się spodziewać.

O trasie nie pisze, bo wyniki 7,7 miewałem.

A w mieście od 17 do 25 nawet w mega korkach, czyli pieszy idzie szybciej niż my jedziemy.

Opublikowano
Hej!

Ragalotti, no problem.

Możemy jakos się styknąć, zarazisz się do osiągów 4.0 i będziesz musiał coś z tym zrobić. .

 

Ja z chęcia też załapał bym się na te demo osiągów jeżeli można oczywiscie.

 

Co do spalania to i mi udało się osiągnąć 9.5 na benzynie w trasie :D

Opublikowano
Hej!

Ragalotti, no problem.

Możemy jakos się styknąć, zarazisz się do osiągów 4.0 i będziesz musiał coś z tym zrobić.

Pamiętam jak z Radkiem pierwszy raz się spotkałem i chwile pojechaliśmy jego bawarą e34 540 6-b.

Nie mam gazu u siebie.

 

Sądze że nie ma co przesadzać co do braku komfortu w 540.

Oczywiście są różne wersje - jak moja bolid (sama Policja tak mówi :-) ) taczka.

Ale są i wersje normalne, komfortowe.

A wyposażenie też do jakichś biednych nie należy. Skoro to topowa cywilna e34, to i raczej nie żałowano na wyposażeniu.

Normalne że 740 będzie miała wiekszy wypas, bo jakby tak nie było, to po co wersja 7 ?

 

Spalania 540 są takie jakich niestety można się spodziewać.

O trasie nie pisze, bo wyniki 7,7 miewałem.

A w mieście od 17 do 25 nawet w mega korkach, czyli pieszy idzie szybciej niż my jedziemy.

 

Teź mi się wydaje, że chłopaki od siuuudemeczek troszeczke mają .... rozwożone :twisted2:

 

Myśle, że osiagi są super jak na tą wage i w sumie "seryjne" auto :lol:

Opublikowano
.......była :twisted2: , zalezy pod jakim katem patrzysz na samochod , ja chcialem samochod szybki , zwinny ale jednoczesnie tez w miare duzy i wygodny , i ten co mam mi w zupelnosci wystarcza :wink: , a widze ze Ty bardziej patrzysz na samochod jak na salon na kolach , czyli przedewszystkim wygoda, zalezy co kto lubi :wink: , juz pisalem w jednym z tematow ze dla mnie idealem samochodu jest M5 , cztery drzwi , 5 miejsc i kilkaset KM pod maską , myslalem nawet o M5 E34 , ale ceny czesci + zuzycie paliwa , dla mnie masakra dlatego odpuscilem juz na samym poczatku , ale nigdy nie mowie nigdy :wink:

 

Nie wiedziałem, że 525 Vanos ma 8.5 do setki - jeźeli możesz napisz ile Twoja ma na piątce przy 80km/h i przy 100km/h to porównamy do tej którą ja się turlałem. Wydawała się bardzo krótko przełożona...

Opublikowano

Tu nie zgadzam się z Radkiem... TYLKO SERIA 7 SIĘ LICZY.

 

A na poważnie to każdy lubi to co ma i kup to co uważasz że dla Ciebie najlepsze 5 czy 7, ale ważne żeby miało 4 litry;)

Opublikowano

 

a Ty scigales sie z 540i ?

 

No a jak Dex, cos myslał :D ściagałem na autostradzie w Niemczech z E34 540i ( ale nie wiem jaka skrzynia ) w zakresie od 110 do 230 km/h .

Bede szczery - widziałem tył tej 540 ale z bardzo bliska ( ja srodkowy pas, ona lewy ) odeszła mi moze z 2 - 3 metry . Dlatego stwierdziłem ,ze nie ma co rezygnowac z wypasu w 7 dla tak mizernej przewagi :wink:

Opublikowano

A na poważnie to każdy lubi to co ma i kup to co uważasz że dla Ciebie najlepsze 5 czy 7, ale ważne żeby miało 4 litry;)

 

No właśnie!!!!

Opublikowano
.........widziałem tył tej 540 ale z bardzo bliska ( ja srodkowy pas, ona lewy ) odeszła mi moze z 2 - 3 metry . Dlatego stwierdziłem ,ze nie ma co rezygnowac z wypasu w 7 dla tak mizernej przewagi :wink:

 

a moze to Ty z nim sie scigales a on nic nie wiedzac turlał sie na 5 biegu :?: :lol:

 

napisz ile Twoja ma na piątce przy 80km/h i przy 100km/h

80 na 5 biegu :?: chcesz zebym zarznol silnik :?: :lol: , nie no zartowalem , jak uda mi sie jutro taka predkosc rozwinac :lol: to napisze :)

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

 

a moze to Ty z nim sie scigales a on nic nie wiedzac turlał sie na 5 biegu :?: :lol:

dexi- nie kazdy ma 192 koniczki i moment obrotowy młynka do kawy :8)

zapewniam Cie, ze jak robie kick down w trybie S to wszystkie turlajace sie auta znikają z tyłu :8) a koles w 540 sam mi pokazywał reką,ze ma ochote na mały showdown :mrgreen:

Opublikowano

a ja napisze inaczej - zarowno seria 5 jak i 7 to kloce .. strasznie duze, nie poreczne autka .. i z zewnatrz wydaja sie jakies takie .. OGROMNE ...

 

ja np. jezdze przewaznie sam, czasem we dwie osoby .. komfortu nie mam (jak to w utwardzonej trojce) .. ale zawsze sobie powtarzam ze na komfort przyjdzie czas, jak na tylnich siedzeniach bedzie siedziala dwojka dzieci :mrgreen: tak wiec jak juz ktos napisal - kazdy kupuje samochod wg potrzeb - dla mnie np malutka kupetka to autko w sam raz ...

 

ale kiedys to chyba i ja nie pogardze taka ciemna E34 540iT na 18" ALPINY .. :mrgreen:

 

poza tym to czytam ten watek i dalej nikt nie napisal ile pali taka zagazowana 540 - radku zrobiles troszeczke km juz swoja - moze podzielisz sie ta informacja ??

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

U mnie z tyłu juz zasiada jeden bobas i mniejszego auta sobie nie wyobrazam :8)

kloce - w przypadku E32 i E34 faktycznie roznica w masie ( z V8 ) to do 90-100 kg . Czyli nic - jedziesz z przypakowanym ( albo spasionym) kumplem w 540iA i juz sobie z 740 ( sam kierowca ) nie poradzisz.

E38 za to wazy juz sporo wiecej od E39 .

 

co do spalania na gazie 540 Radka- czytajcie forum uwaznie :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14408&start=30

Opublikowano
co do spalania na gazie 540 Radka- czytajcie forum uwaznie :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14408&start=30

 

 

jakos tak nie uzylem opcji :search: .. tak wiem powinienem byl :duh:

 

hmm to ja jednak mimo wszystko myslalem ze pali to wiecej .. bo podejrzewam ze zagazowane 525i z 14 wezmie .. a 17 na 540i to roznica niewielka .. a jazda to przeciez inna bajka ..

 

a czy poza spalaniem za jakies inne wyzsze koszty utrzymania V8 inz R6 ??

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
a ja napisze inaczej - zarowno seria 5 jak i 7 to kloce .. strasznie duze, nie poreczne autka .. i z zewnatrz wydaja sie jakies takie .. OGROMNE ...

 

eee tam 850 najlepsze :wink: Wielkie, ciezkie i w praktyce dwuosobowe :twisted:

Opublikowano

dexi- nie kazdy ma 192 koniczki i moment obrotowy młynka do kawy :8)

.....................

 

dobre , dobre :cool2: , ten mlynek do kawy mnie rozbawil :lol: i jednoczesnie troche :evil: , zapewniam Cie ze ten mlynek dużo mieli , a nawet zmielil juz taka 735iA :8) z czego jestem dumny :mrgreen: ,wiadomo ze samochod to nie wszystko bo jeszcze potrzebny jest wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu czyli ja :mrgreen: zwlaszcza przy manualu , bo w automacie to kazdy glupi potrafi wcisnac do oporu , oczywiscie nie mialem zamiaru tu nikogo obrazac , chcoaiaz ja nigdy nie jezdzilem automatem takze nie wiem jak to jest , czasami jezdzilem ale na fotelu pasazera i to nie w BMW takze nie wazne :wink: , a wracajac tak na koniec do Twojego przypadku to wydaje mi sie ze trafiles tez na automata bo manual odjechalby Ci i to sporo , konczymy ten nasz OT bo nas zaraz Admin pogoni i jeszcze zamknie temat za rozmowy o czym innym :wink:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
U mnie z tyłu juz zasiada jeden bobas i mniejszego auta sobie nie wyobrazam :8)

kloce - w przypadku E32 i E34 faktycznie roznica w masie ( z V8 ) to do 90-100 kg . Czyli nic - jedziesz z przypakowanym ( albo spasionym) kumplem w 540iA i juz sobie z 740 ( sam kierowca ) nie poradzisz.

E38 za to wazy juz sporo wiecej od E39 .

 

co do spalania na gazie 540 Radka- czytajcie forum uwaznie :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14408&start=30

 

To mu nie pali :jawdrop: tylko żeby zaraz mu zaworów szlag nie trafił - poprawcie mnie jak się mylę - ja jeźdzę tylko dizlami znam się na samozapłonach :mrgreen:

Opublikowano
eee tam 850 najlepsze :wink: Wielkie, ciezkie i w praktyce dwuosobowe :twisted:

 

w czerwcu mi się rodzina powiększa ale 8emeczki są :clap:

Opublikowano
sam mam 525 24v bez vanosa, rakieta to moze nie jest ,ale ostanio lekko sie scialem z 735i manual ( nie byl to start z zatrzymanego ) ale kolega dogonic mnie nie mogl , trzymalem przewage a nawet mialem maly + dla mnie. Moj brat ma nyske 200sx i tez jest mala roznica.On nie moze mnie wyprzedzic, a ja uciec - tyle o osiagach. - moje OT : Wiec nie wiem po co ta gadka ktore lepsze , dluzsze czy szersze, kazde ma znaczek bmw, kazdy posiada odpowiedni model wprost proporcjonalny do swoich zarobkow/potrzeb i sadze ze nie musimy tu wyglaszac tekstow n/t wyzszosci swiat bozego narodzenia nad swietami wielkanocy. Tak samo mozemy poruszyc temat odnosnie LPG ,kto ma , kto nie, kogo stac, a kogo nie.............Peace

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.