Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zacznij od wymiany wężyków podciśniena

popieram Kolegę Dexter87. Przypomnę, że należy wymienić wężyki CAŁEGO układu, ponieważ nieszczelność w jednym z rozgałęzionych układów sterowanych podciśnieniem powoduje niedomagania pozostałych.

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
niekoniecznie .... ponieważ jeśli będzie nieszczelność ZA którym zaworkiem sterującym to nie będzie to miało wpływu na pozostałe odgałęzienia....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Nie mialem w tygodniu czasu, ale mam nadzieje, ze w Sobote uwine sie z tymi wezykami o ile gdzies je kupie???!!! Czyli sa to te same wezyki jak np. do przelewu paliwa w wtryskiwaczach? Generalnie zasiegam jezyka na forum, bo mieszkam kolo Monachium, a Niemcy nie potrafia naprawic. Oni tylko wymieniaja, az w koncu trafia na to co bylo popsute.

Czesto bywam we Wroclawiu, jesli ktos z Dolnego Slaska zna sie na BMW to bede bardzo wdzieczny:-)

 

Pozdro Leon

Opublikowano
Jestem wlasnie po wymianie wezykow podcisnieniowych. Paskudna robota bo bardzo zly jest dostep, ale jakos poszlo. Zuzylem ponad dwa metry. Przy okazji wyczyscilem jeszcze czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, bo byl bardzo zawalony sadza. Efekty sa takie, ze auto jedzie teraz troche lepiej, tzn. plynniej i szybciej. Na razie polecial 230km/h. Testu na elastycznosc jeszcze nie robilem, ale czuc poprawe. Wiecej juz grzebac przy nim nie bede. I tak za pare miesiecy bedzie sprzedany. Moze jest ktos chetny???
Opublikowano

Witam mam e46 330d z 2000r dzis przeprowadziłe test na elastyczność na 4 biegu od 80 do 120 nieszcze się w zakresie 6.3s do 7.2s. 6.3 - daje w palnik na 4 wartym biego prz pk 60 turbina napompuje cisnienie i licze czas od 80 do 120.

7.2 s jade równo 80 stała prędkość i w palnik chwilke zajmuje az turbo sie rozkręci.

Dodam że auto miało wgrany program na 204km ale bez hamowni niestety. Oceńcie prosze jak jest to u was

Opublikowano
320 d seria 136 koni program na 147 niestety robiony pomiar przy dziurze w Wężu przy IC wiec prawdopodobnie siedzi tam wiecej kucy, jutro z rana zrobie test(nagram filmik) na elastycznosć i bedziesz miał odniesienie jak to sie ma do twojego 330 d.
Opublikowano
A moje bmw pojezdzilo dzisiaj troche, nawet calkiem przyzwoicie i niestety pod koniec dnia awaria. Silnik kompletnie nie ciagnie ponizej 2200 obrotow. Ekonomizer dochodzi max. do 12. Powyzej 2200 obr. zaczyna sie budzic i dostaje kopa a ekonomizer idzie do konca skali, ale jakby w zwolnionym tempie. Najgorzej jest oczywiscie na 5 biegu. Ponizej 100km/h w ogole nie przyspiesza. Nic a nic, trzeba redukowac.
Opublikowano
sprawdz uklad agr. kiedys gdy kombinowałem zeby go zablokowac, byl caly czas otwarty i auto nie chciało jechać zero mocy.WIdze ze jestes po wymianie wszystkich wezyków , odkrec moze rure idaca od IC do agr i jedna osoba niech dodaje gazu i zobacz czy uklad sie otwiera i zamyka..
Opublikowano
Witam mam e46 330d z 2000r dzis przeprowadziłe test na elastyczność na 4 biegu od 80 do 120 nieszcze się w zakresie 6.3s do 7.2s. 6.3 - daje w palnik na 4 wartym biego prz pk 60 turbina napompuje cisnienie i licze czas od 80 do 120.

7.2 s jade równo 80 stała prędkość i w palnik chwilke zajmuje az turbo sie rozkręci.

Dodam że auto miało wgrany program na 204km ale bez hamowni niestety. Oceńcie prosze jak jest to u was

 

U mnie 330xd 184km jade 80 na 4 biegu gaz w podloge i od 80 do 120 9,5 sekund

Opublikowano

Witam.

Z checia pomierzyl bym sobie elastycznosc mojej buni, ale przestala juz w ogole jezdzic. Pozostalo jej moze z 40 koni. Turba nie ma juz wcale i ledwo ledwo ciagnie:-(((

Opublikowano
Silnik znowu dziala. Przyczyna byl uszkodzony wezyk podcisnieniowy. Pozniej zrobie testy na elastycznosc. Mam nadzieje, ze w koncu bedzie jezdzic jak kiedys.
Opublikowano

Wyglada na to, ze rzeczywiscie byly to te wezyki podcisnieniowe, albo brudny czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, bo auto calkiem niezle zaczelo jezdzic. Przyspieszenie od 80 do 120 na 4 biegu wynosi teraz ok. 7,4 sekundy, ale nie zawsze. Czasem wystarczy nawet 6,8 a jednak sporadycznie, raz na 10 prob spada do 8,5. Czyli jeszcze cos siedzi, bo raczej powinno byc zawsze mniej wiecej tak samo. Pojezdze troche i zobacze. Musze jeszcze zrobic test predkosci max.

Dzieki wszystkim za pomoc.

Pozdro, leon

Opublikowano

Sluchajcie, mam jeszcze jedno pytanie. Kto z Wroclawia, albo okolic zna sie troche lepiej niz przecietnie na BMW. Z checia nawiazal bym kontakt.

Pozdro, Leon

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam,robiłem test elastyczności w swojej 330d 184KM i wyszło mi 8.6s ale dopiero ze turbo daje pełną moc ok 2.5 obrotów,czym może być spowodowane tak późne załączenie turbo,dodam ze wężyki podciśnienia wymienione i 0 błędów na kompie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.