Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja chyba kupie 2.65 choc z deka się boję ze bedzie lipa.
Będziesz Mógł Więcej
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jutro coś zacznę rzeźbić albo z kolektorem

http://img818.imageshack.us/img818/7088/dsc01082kb.jpg

albo odświeżę swoje azevy które po sezonie nie błyszczą się tak jak powinny :cry2:

tu już po przetarciu papierem 1500 :) jeszcze tylko 2000 2500 i autosol:)

http://img443.imageshack.us/img443/7950/dsc01081.jpg

aha zapomniałbym pokazać swój nowy nabytek:)

s3.46 25% w bardzo ładnym stanie zero opiłka chyba że ktoś przed sprzedażą mył i zmieniał olej :)

http://img208.imageshack.us/img208/4291/dsc01084bmw.jpg

http://img706.imageshack.us/img706/7607/dsc01085bmw.jpg

teraz tylko dekiel i odnowić i będzie gitara :)

 

Ja chyba kupie 2.65 choc z deka się boję ze bedzie lipa.

2.65 będzie zdecydowanie za długi wykastrujesz motorownię :nienie:

http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

przykładowo na 2.65 i piątym biegu będziesz miał prawie !!270 km/h!! przy 6000 obr min

zakładajac że na 5 masz przełożenie równe 1

najlepsza opcja to 3,25 :) przyspieszenie dobre i v max wystarczająca

pozdro

Opublikowano

Ori siedzial 2.93 i do tras bylo OK.

Teraz mam 3.73 i jest zabawa, i nei zamierzam go sprzedać, srednie spalanie ok 13l w meiscie.

Co prawda boję się ciut 2.65, ale potrzebuje go w trase, za meisiac zamierzamz robic ok 3tyskm, wiec mysle ze bedzie ekonomiczniej i przyjemniej w trasie.

A i na zimę chyba lepszy bo teraz mam problemy jak deszczyk popada, a jak spadnie sniego to z meijsca nei ruszę :)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
A sie tylko zastanawiam czy warto z takim przelozeniem za szpere placic, czy zwykly most i pozniej poszukac tylko s3.25.
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

Znalazłem dyfer s2.93 za 900zł i ma jeszcze przyjechac do mnie pod dom.

Dyfer ma służyć tez w zimie, wiec wydaje mi się że 25% to będzie idealnie.

 

A z innych przyjemnych szpanerskich rzeczy, ot takie co cieszą kolesia w beemce...

podoba mi sie s3.73... wlaśnie wracałem z zoną z pracy.. ot podjechala obok e90 330ci i dwa czarne łby w środku (chyba pożar był w kabinie)

kolesie podjeli wyzwanie , na 3 starty z czerwonego nei dali rady ani razu, po ok 50m prawie 2 dlugosci auta

A ponoć to ma prawie 260ph :)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

nie wiem, pewnie jakiś pożar byl w środku :)

 

(marokańce)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
jutro coś zacznę rzeźbić albo z kolektorem

:

 

I jak postępy? zacząłęś już dzialać ?

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

Taa zeszlifowałem żeberka a zająłem sie dyfrem został wyczyszczony i pomalowany podkładem antykorozyjnym

na 3 starty z czerwonego nei dali rady ani razu, po ok 50m prawie 2 dlugosci auta

ja już też się przyzwyczaiłem że raz w tygodniu otwieram maskę dla niedowiarka se superba tfsi lub passata 1.8t :D

Opublikowano

Jedź na hamownię przed modami.

Wklej wykres, i później znowu zhamuj.

Będziesz maił na papierku róznicę w mocy.

 

Ja zonbaczę jak będzie z 2.93, jak za długi sie okaże to zmienie na 3.15, lub 3.25.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
widzisz to nie chodzi o to żeby mieć moc na papierku tylko żeby mi się poprawił ciąg na wysokich obrotach bo m52 są oporne powyżej 5000 obr na min.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy kto co oczekuje. Osobiście ja bym chciał, by silnik ciągnął ładnie z dołu. W samej górze nie musi sie aż tak nic straszliweg odziac (chodź wiadomo, im wiecej tym lepiej), ale jest to zakres wykorzystywany sporawdycznie. A m50b28 ma bardzo ładny dół, wogóle przebieg momentu jest piękny i dlatego ten silnik ładnie ciągnie od samego dołu do tych 4500-5000tyś. Jest wiele osób które próbują modzić ten silnik, ale bez odpowieniej wiedzy i doświadczenia okazuje się ze mocy niby jest wiecej, ale przebieg momentu znacznie sie pogarsza lub nawer wartość momenut spada, przez co ten silnik już nie ciagnie tak z dołu..nie ma takiego odejścia jak nalezy. I co z tego że mam go czym pogonić z 5 tyś w góre....

Fajnei by było jak byśdał wykres z przed i po modzie....

 

PZDR>

Opublikowano

miska w aucie jest tak nisko, że skutecznie powstrzymuje mnie to przed wyjazdem do v techa na olsztyńskie dziury :?

po za tym praca... nie ma za bardzo kiedy :(

a co do kolektora to dużo wykonane jest niestarannie i nieszczelnie a później płacz że falowanie obrotów i spadki mocy...

Na razie powymieniałem uszczelniacze flansz w kupionym dyfrze... i to wcale nie prawda jak na innych forach czytałem że już nie ustawisz luzów bo nic nie trzeba rozbierać tylko wyciągnąć flansze, wybić stary i wcisnąć nowy simmering na odpowiednią głębokość:)

Opublikowano

Ja do olsztynskiego v-techa zawitam w sierpniu.

Co do miski, to za tydzien zamierzam w sobotę zrobić sam osłonę miski.

Dzień pracy a wiele można zaoszczędzić.

 

Orientujesz się czy luz na wałku atakującym można w jakiś sposub zniwelować ??

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
tam powinno być łożysko...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Chodzi o luz między zebami wałka atakującego i koła talerzowego.
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

tak można aczkolwiek u nas na warsztacie robiliśmy to tylko w scaniach i dafiach- na tak małym pacjencie jeszcze nie próbowałem :x

wiem że na pewno są tam podkładki dystansowe ustalające luz międzyzębny ale tak złożyć żeby nie wyło to mało kto potrafi

takie podkładki występują chyba w jakimś zakresie od 3.25 do 3.43 mm i w zależności od zuzycia ustawia się odległość wałka atakującego od koła talerzowego :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
no niestety światło ma być koloru żółtego, czy to przez klosz czy to przez żarówkę.

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
(..) i czerwone kierunki z tyłu :)

dowod w Polsce Ci za to zabiora :P

nic nie zabiorą bo tak samo musieliby zabierac za białe kierunki itp itd

recepta jest prosta do czerwonego klosza migacza zielona żarówka p21w i po sprawie

wg przepisów jest mowa o kolorze światła kierunkowskazu a nie barwie klosza.

prosty przykład- dobrze znane audi 80b4 ma czerwony kierunek i musieliby wszystkim zabrać dowody...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.