Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam . Zastanawiam się nad wstawieniem sportowego tłumika końcowego.Chciałbym lekko podkreślić charakterystykę dźwięku silnika, ale nie tak żeby było za głośno. Czy ktoś z was poleca jakis konkretny w miare przystępnej cenie tłumik sportowy? Ja myślę o takim --> http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-motors-rm3-lewy-lub-prawy-i1554155660.html
Opublikowano

Witam

Jak masz założyć takie coś jak z podanego przez ciebie linka z Allegro, to lepiej zostaw oryginał który będzie i tak 10 razy lepszy od RM Motors.

 

Jak chcesz coś zmienić, to zobacz ten link

http://allegro.pl/eisenmann-bmw-330i-e90-wydech-koncowy-i1524737982.html

z tym że to jest tłumik do 330i (benzyny). Myślę że cena tłumika do diesla nie będzie dużo odbiegać.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano

A tak chodzi 330d z eisennmanem ;)

 

 

jak dla mnie to troszeczke jak V8 w pewnych momentach brzmi ( jak odjezdza na filmiku )

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Wiadomo Eisenmann jest to drogi bardzo dobry wydech ale firma RM Motors też robi dobre wydechy z kwasówki najlepiej by było jak byś do nich pojechał i zrobili ci wydech zobacz jak chodzi a6 3.0 z RM motor , mają siedzibę w Olsztynie natomiast na Śląsku (Śiemianowice Śl.) jest MG MOTORSPORT robią bardzo dobre wydechy lecz długie terminy mają cała polska do nich jeździ cena kompletnego wydechy do 330d to ok 3500zł może i mniej . Pozdr.

http://www.youtube.com/watch?v=-PQtcXJSnVQ&feature=related

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Szukać dedykowanego niestety, z tego co pamiętam mocowania są gdzie indziej i kształt jest inny samej puszki.

 

Strzasnie głosny ten tłumik w audi O_O

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Nie bawić się w takie badziewia.

Jedynie polecam rozwiązania customowe-tłumik przelotowy.

Polecam:

www.przemo-car.pl

 

A jeśli upierasz się przy "gotowcu" to ostatecznie brałbym ultera

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano
A ja polecam El-tec. Mialem kiedyś w turbobenzynie u nich 2,5" przelot zrobiony na dwóch tłumikach - bardzo fajnie dźwiękowo i estetycznie.

http://www.el-tec.pl/

 

Ostatnio dość się zkiepścili, już nie mówię o cenie która jest jakoś z kosmosu....

Byście porównali sobie także jakość spawów.

 

Generalnie nie warto

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano
Rafal jak mozesz mowic o jakosci i jednoczesnie polecac ultera? Przeciez to jest zlom na jeden sezon. oprocz pasujacych uchwytow nie ma on nic wspolnego z dedykowanym tlumikiem.
Opublikowano
Ulter, KM...szkoda pieniędzy i straconego czasu, zdecydowanie lepiej pozostać przy oryginale który jest bardzo solidny.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

jako ze siedze jeszcze na forum gdzie jest wiecej mocno dlubnietych diesli..

el-teca juz nikt nie poleca, sa drodzy i tak jak kolega wyzej napisal, bardzo sie skiepscili

chlopaki z warszawy polecaja wlasnie przemo-car

ja ze swojej strony polece uznana i znana firme, ktora wspolpracuje z wiekszoscia dobrych tunerow i ktora robi wydechy w wiekszosci aut bardziej dlubnietych, nie tylko sam soft, ale np tez wieksze turbo hybrydowe itd, jest to MG Motorsport z Siemianowic Slaskich http://www.mgmotorsport.pl/

bardzo dlugie terminy , ale naprawde warto, a i ceny sporo nizsze niz w zwariowanym eltecu.

sam mam od nich kompletny wydech na dwoch tlumikach , wlasnie po to zeby auto choc troche rasowo brzmialo (o ile to mozliwe w dieslu, heh) ale gownie po to zeby doszlo minimalnie konikow i momentu a najwazniejsze zeby duze turbo mialo lzej.

wszelkie ultery bym sobe darowal, lepiej zaplacic troszke wiecej ale miec z tego pozytek

 

jak juz kupie swoje e91 D , to tez na pewno wydech tam zagosci, bo i na wiecej mozna auto wtedy wystroic

Opublikowano
Wyżej napisalem już o Mg Motorsport ... ale dla samej końcówki szkoda 2900zł na dwóch tłumikach a druga sprawa trzeba wiedzieć ile tym autem się będzie jeździ ja chciałem wiele razy zrobić u nich wydech w 330ci ale nie chcieli zarobić za każdym razem kiedy byłem pewny i miałem czas by to zrobić to oni mnie chcieli umawiać i czas oczekiwania był wtedy 4miesiące wiec odpuściłem temat bo chciałem sobie zrobić w czerwcu to co na zimę mieli mi zrobić ? bezsensu zbyt długie te terminy ale myślę że teraz ok 2 miesięcy się czeka bo znajomy czekał właśnie tyle .. Pozdrawiam
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
A w takim 330d można wstawić 2,75-3" przelot na jednym tłumiku? Podnosi to moc i zmienia charaterystykę silnika? Nie bawiłem się nigdy w dłubanie traktora(poza softem). Dźwięk na pewno będzie ładniejszy bez utraty komfortu w użytecznym zakresie obrotów
Opublikowano
Podnosi to moc i zmienia charaterystykę silnika? Nie bawiłem się nigdy w dłubanie traktora(poza softem). Dźwięk na pewno będzie ładniejszy bez utraty komfortu w użytecznym zakresie obrotów

:mrgreen: :D :mrgreen:

jest tak jak napisał:

Ulter, KM...szkoda pieniędzy i straconego czasu, zdecydowanie lepiej pozostać przy oryginale który jest bardzo solidny.

i nie robi "siary"....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 2 lata później...
Opublikowano

Ja też chcę 330d++ ... i nikt mi nie chce podpowiedzieć co i jak trzeba zrobić :( muszę sobie sam radzić ,a potem będzie płacz...

za wycinke dpf z wywaleniem klapek na kolektorze zaplaciłem 900, a dziś za wycinkę reszty i rury zapłaciłem te dwie stówy

 

tak wyszło z tym gecko cars ,że mi mieli zrobić chipa po tym jak wycięty został kat z dpf.

po godz dzwonia do mnie ,że trzeba albo wymienić tłumik końcowy , albo wywalić kata (który okazał się tlumikiem srodkowym ,a nie katem) bo mocy ma 215 koni i czujnik wskazuje za duże ciśnienie w wydechu sugerujące niedrożność . Powiedzieli ,że za dzisiejszą hamownie wezmą ileś, jutro resztę po dokończeniu strojenia.

Opublikowano

To co piszesz się kupy nie trzyma a do auta dobrali się jacyś druciarze . Tłumik środkowy w 330d jest przelotowy (wywala się go ewentualnie żeby trochę dźwięk poprawić) więc nie wiem jak ci się mógł zapchać ten tłumik. Co do usuwania dpf to przeważnie się rozcina puchę i wydłubuje się sam filtr a katalizator się zostawia). Jak już się leci po całości to wywala się to puchę z dpf i katem a w to miejsce wstawia się rure "downpipe". Na marginesie taka pozostawiona pusta pucha musi nieźle dudnić. Poza tym jak usuwasz dpf mechanicznie to musisz go również usunąć programowo. Chociaż oddali ci to co wydłubali z tej puchy ?

 

Wejdź w temat odnośnie chip tuningu w tym dziale. Tam masz opisane jakie modyfikacje zostały u mnie przeprowadzone wraz z wykresami.

Opublikowano

Nie mogę znaleźć linka możesz mi podać?

Wycinke dpf zrobił mi dobrze mój mechanik, program też zrobił, Kata wyciął mi razem z dpf i nie wstawił tam rury, nic nie buczy! Powiedział ,ze rury nie trzeba. A ten z gecko cars się właśnie pytał mnie czy w miejsce dpf jest rura wstawiona...

Ale wydech dobrze teraz chodzi nie licząc dpf to reszta wyszła 220zl i dopiero po wycieciu końcowego tłumika czuć było wyraźną poprawę mocy... Dopiszę tylko ,że aktualnie nie mam żadnego tłumika ani katalizatora, od kolektora biegnie sama goła rura-najlepszy i najtańszy w wykonaniu tuning wydechu. Straight pipe poprawia dzwięk, dodaje mocy i co najważniejsze nie wiele kosztuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.