Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wczoraj pojawił się problem to znaczy: odpaliłem auto i po około 1 min zgasło samo....niestety nie dało się już więcej uruchomić....rozrusznik kręci jak wariat paliwo w zbiorniku jest ale zapalić nie można!

odkręciłem pokrywę filtra paliwa i a tam prawie sucho zaledwie 1 cm paliwa....

moje przypuszczenia to pompa paliwowa, jakiś elektrozawór a może immobilajzer...

w ostatnim czasie pokazywał mi jakieś błedy na komputerze...

 

jeżeli ktoś miał podobny przypadek to proszę o podpowiedź.... i ewentulane koszty naprawy np. koszt pompy nowej lub też jej regeneracja!!!???

Opublikowano

Byłem w niedziele w Inowrocławiu z komputerem i całą narzędziownią...

1.Czy przy przekręceniu kluczyka na 2gą pozycję tj kontrolki słychać elektryczny dźwięk [przy otwartych drzwiach]??

2.Czy przy przekręceniu kluczyka na 2gą pozycję tj kontrolki w zbiorniczku z filtrem paliwa podnosi się poziom paliwa??

3.Czy w wężyku zasilającym VP44 widać pęcherze powietrza??

4.Najprawdopodobniej padła pompka w baku, lub gorzej sterownik pompy wtryskowej [upalony tranzystor]. Odpowiedz na powyższe pytania i będziemy dalej kombinować. pozdr

Opublikowano
a mogę Cię prosić o wiadomość na privie z numerem tel. do Ciebie wtedy będąc przy aucie może cos więcej byś mi podpowiedział??
Opublikowano

koszt takiej pompki paliwa taki jak był w oryginale montowany VDO to ok 510 PLN, chociaż auto i tak powinno zapalić nawet jak by pompka w baku była padnięta tylko rozruch trwa znacznie dłużej. Jednak ewentualny brak ciśnienia z baku ok 1 bar przez dłuższy czas użytkowania samochodu skutkuje spaleniem sterownika, znajomy właśnie przez taki mankament z pompką paliwa w baku musiał 2x regenerować VP44.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

byłem przy aucie i zrobiłem co mi polecono:

1. nie słuchać po przekręceniu kluczyka nic poza lekkim buczeniem ale wydaje mi się że spod maski...chyba że ja nie słuszę

2. poziom paliwa w zbiorniku filtra nawet moe drgnie mimo przekręcenia kluczyka,

3. wężyk ma zabrawienie jednolite i albo jest pełny albo poprostu pusty:(

 

a tak się zastanawiam czy może istnieje jakiś bezpiecznik który mógł sie przepalić no i czy ewentulanie jak znajde w swoim zasięgu te dwie pompki progową i w baku czy można je sprawdzić np. normalną neonówką???

 

z góry dziękuję i pozdr

proszę o dalsze wskazówki!!

Opublikowano

po sprawdzeniu na napięciu 12V pompa paliwa w zbiorniku działa, nie ma natomiast zasilania....sprawdziłem kontrolką!!

Bezpieczniki w schowku sprawdzone - wszystkie OK!!

ma ktoś jakiś pomysł!!!?????

Opublikowano
taka pompka zapewne jest załączana przez przekaźnik.... :wink:

 

http://naforum.zapodaj.net/images/434e7a24b2dd.jpg

 

"Presupply Pump DDE 3.0

 

The presupply pump is located in the fuel tank. It is switched on and off by means of a relay and delivers the fuel via the fuel filter to the injection pump.

 

Although the engine remains operable in the event of the presupply pump failing because the injection pump is equipped with its own vane pump the engine may still stall (die) suddenly during operation.

 

 

Troubleshooting

 

The relay and relay activation are monitored but not the pump itself. Fault code 73 "fuel presupply pump" is stored in the case of defect."

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Mój przypadek jest podobny, a doszlo do tego gdy narzeczona zalala mi benzyny do buni ;/ naszczescie nie przekreciła stacyjki, wypompowalem ze zbirnika benzyne, zalalem 20 litrow ropy odpalilem i autko jęzdziło normalnie, przejechało tak 100 kilometrów, trwało to jakieś dwa dni. Jednak pod koniec drugiego dnia po kilku godzinnym postoju odpalilo na chwile i zgasło, kreciłem i kreciłem i tak pare razy odpaliło i zgasło. W filtrze było sucho wiec dobrałem się do pompy w zbiorniku, Przy przekrecaniu zapłonu działała(było ją słychać) jednak nie zaciągała paliwa a była w nim zanużona na jakies pół centymetra, zdjąłem z pompy siateczke filtrującą, palcem sprawdziłęm czy ssie, i troche faktycznie zasysała, ale jakby słabo. Na siateczce od wewnetrznej strony zauwazyłem dziwny brud jakby sie coś z pompy posypało, drobinki plastiku, jakby jakies ząbki. Mialo to miejsce jakies poltora tyg temu. Dolałem ropy do filtra paliwa i odpaliłem autko na pych, zalałem do pełna i autko jęździ a ja przymierzam sie na wymiane tej pompy. Kompletna pompa na allegro, oryginał widziałem za 270 zł, chodzą też tańiej(185zł) ale to chyba chińczyki.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

problem znikł po wymianie pompy paliwa znajdującej sie w zbiorniku....:)

najprawdopodobniej przy niskim stanie paliwa np. po zawśieceniu kontrolki rezerwy zasysała jakimś cudem powietrze

rozwiązania były dwa:

- połowiczne to trzymanie stanu paliwa w zbiorniku na połowie:)

- całkowite wymiana pompki po zdemontowaniu tylnej kanapy i zdjęciu dekla koszt na allegro około 100zł z przesyłką!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.