Skocz do zawartości

gotuje sie plyn chlodzacy i cisnienie w ukladzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
serio nie kombinuj za wiele jak widzisz kilka osob radzi to samo zrob jak pisalem na poczatku sam sobie odpowietrz mnie tez i nie tylko mnie chcieli na cignac mechaniory tfu .. jak juz pisalem nie jest to latwe ale dasz rade a pozniej tylko jeszcze pojedz do tych specow i podziekuj za termostat i wisko i omijaj ich szerokim lukiem :cool2:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

termostat kupilem nowy wahler. zaloze go i kupie jutro nowa obudowe w serwisie bo pewnie nigdzie indziej jej nie dostane. i odpowietrze tak jak dajan napisal:) jutro pod wieczor dam Wam znac czy to cos pomoglo. a powiedzcie mi jeszcze tylko, co zrobic z wiskiem?? szukac tez czy narazie odpuscic? i zobaczyc co dadza te naprawy??

Taka ewentualnosc tez biore pod uwage..:(( Ktos moze z Was sie orientuje ile to mniej wiecej kosztuje?? mam glowe pelna mysli wiec nic mi juz nie zaszkodzi...

Opublikowano

Uważaj, jak robisz coś, co może Ci przegrzać silnik. To, że nie było na czerwonym, to jedno, ale nie znasz historii silnika, nie wiesz co kto i kiedy z nim robił. Ja mama taki sam silnik, choć z '97 roku i właśnie go wymieniłem. Za pierwszym razem poszło niby o termostat i pompę wody, ale miałem obserwować silnik. Jak mi ruszył drugi raz na czerowne rozebrali silnik i stwierdzili zjechany vanos (choć głowica była szczelna) i uszczelkę zmienianą śrubokrętem, bo blok miał zerwane gwinty (dwie śruby nieoryginalne i jeszcze kilka innych chwytów, które pozwoliły na zrobienie samochodem kilka tysięcy od chwili zakupu). Mam niejakie zaufanie do warsztatu, ale wszystko i tak mi panowie pokazali, nim wyrok zapadł.

Trzymam kciuki za odpowietrzenie, a jak by co pisz na PW, powiem Ci jak to u mnie było (raptem 1 tys. na nowym silniku zrobiłem).

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
a wiec tak : auto zabralem i stoi w garazu. w piatek jade zawiesc auto do znajomego i on to rozbierze i dopiero po tym bede wiedzial co sie stalo naprawde. dzisiaj odpowietrzylem go tak jak pisaliscie, i nawet przez chwile ucieszylem sie ze wszystko bedzie okej, ale niestety. po nagrzaniu sie plynu poziom podszedl az pod sam kurek, weze staly sie gorace i twarde, i od razu wylaczylem auto zeby nic nie popsuc. wisko napewno mam do wymiany bo nie dziala tak jak powinno. obudowe od termostatu uszczelnili i nic to nie zmienilo. oba weze byly gorace wiec chlodnica jest drozna. Pozostalo czekac i byc dobrej mysli. Wczoraj w nocy z przejecia az mi sie snila moja bumka.... to jest paaranojaaa. ehh. Dziekuje Wam wszystkim za okazana pomoc:)) Zapraszam do Szczecina na Piwko:)))
Opublikowano

Spróbuj jeszcze wymienic korek od chlodnicy. Jego koszt jest niewielki bo max 30 zł (nowy) a moze problemy znikna. Niektórzy mieli również problemy z korkiem i objawy podobne do twoich.

Pozdro

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
i nawet przez chwile ucieszylem sie ze wszystko bedzie okej, ale niestety. po nagrzaniu sie plynu poziom podszedl az pod sam kurek, weze staly sie gorace i twarde,

a sprawdziułeś czy jest strumyk przelewowy ?

nawet jak jest to nigdy nie wiadomo czy nie masz wirnika plastikowego i już ze starości oberwanego - na gorącym przestanie się kręcić

przy wymianie obudowy sprawdź jeszcze pompę

Opublikowano
Taka jeszcze jedna myśl mnie naszła... A masz plastikowy tunel między visko i chłodnicą? Ja nie miałem, a ponoć bez tego to z chłodzeniem kiepsko...
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
tak tak mam ten tunel plastiowy. dzisiaj odpowietrzylem go 2 razy i ciagle jest to samo. gdy temperatura sie zwieksza i dochodzi do pionu poziom sie podnosi ze az wylatuje ze zbiorniczka... po dluzszej chwili zaczynaja leciec duze bable powietrza i gdy zamkne korek slychac bulgotanie. wydaje mi sie ze to jednak uszczelka pod glowica...;/ no coz... wszystkiego na bank dowiem sie w sobote. wiec do sobotyy temat zawieszony.
Opublikowano
bez korka to możesz jedynie na zimnym przez chwilkę pogazować by zobaczyć czy jest strumyk przelewowy
Opublikowano
strumyk przelewowy jest. czekam na wiesci od mechanika dzisiaj wzial sie za auto po poludniu i jutro ma mi dac znac co jest przyczyna usterki.
Opublikowano
... gdy temperatura sie zwieksza i dochodzi do pionu poziom sie podnosi ze az wylatuje ze zbiorniczka...

 

co wylatuje ze zbiorniczka i jak - skoro zamkniety?

bulgocze Ci bo brakuje plynu i sie gotuje

odpowietrza sie na zimnym silniku z wlaczonym zaplonem(chyba ze u ciebie nie ma tej pompki) i odkreconym korkiem, powinien leciec plyn przez przelew i odkrecasz odpowietrzniki

pozniej zakrecasz wszystko jezdzisz az otworzy Ci sie termostat, gasisz auto i idziesz spac

rano wstajesz i znow odpowietrzasz jak powyzej i powinno byc ok

 

u mnie bylo minimalne pekniecie zbiorniczka i widoczne tylko na nagrzanym, przez nie uciekalo cisnienie i temperatura byla na 105st.C - jezdzilem tak czekajac na zbiorniczek

po wymianie i odpowietrzaniu max. temp. jest 95st.C

wazne jest to ze uklad jest cisnieniowy, wiec jak nieszczelny to sie bedzie gotowac i cos sie rozleci

 

edit:

na wisko nie patrz, bo przy tych temp. na zewnatrz to Ci sie nie wlaczy jak masz sprawny wentylator klimy

Opublikowano
mechanik wyjal glowice i sprawdzil ze jest cala. tak samo z uszczelka. wiec sam juz nie wiem. mialem jeden wezyk zaklejony tasma izolacyjna, ale to juz od bardzo dawna tak bylo. wiec to nic nowego. I mysle ze to nie mialo wplywu na usterke. Teraz stawiam na niedrozna chlodnice.
Opublikowano
nie mozesz poprostu zrobic tego co wszyscy ci radzimy ?? :mad2: :duh:

odpowietrz ja dobrze nie trzeba do tego rozbierac polowy auta :duh:

po ptokach ...

teraz to mechanik pewnie stwierdzi że głowicę nie cza splanować ... a i uszczelka stara jeszcze może być ... no i śrub też nie cza dać nowych ...

a przy dokręcaniu powie że ktoś w silniku grzebał i z dwa gwinty zerwał ...

czyli potwierdzi diagnozę pierwszego mechanika że silnik do wymiany ...

a wystarczyło dobrze odpowietrzyć ...

współczuję bo wiem jakie to koszta i w dodatku niepotrzebne

Opublikowano
nie mozesz poprostu zrobic tego co wszyscy ci radzimy ?? :mad2: :duh:

odpowietrz ja dobrze nie trzeba do tego rozbierac polowy auta :duh:

po ptokach ...

teraz to mechanik pewnie stwierdzi że głowicę nie cza splanować ... a i uszczelka stara jeszcze może być ... no i śrub też nie cza dać nowych ...

a przy dokręcaniu powie że ktoś w silniku grzebał i z dwa gwinty zerwał ...

czyli potwierdzi diagnozę pierwszego mechanika że silnik do wymiany ...

a wystarczyło dobrze odpowietrzyć ...

współczuję bo wiem jakie to koszta i w dodatku niepotrzebne

Amen.

Opublikowano

sory za ostre slowa ale tak to qrdwa jest jak sie pisze pyta prosi o rade a forumowicze radza staraja sie pomoc a pytajacy ma to w dy upie i robi po swojemu

poco zawracasz ludziom glowe jak i tak po swojemu wiesz lepiej moze to ze odpowietrzenie koszt zerowy do remontu silnika koszt spory ma sie nijak cos cie nauczy :duh:

a najlepsze jest to ze po zrobieniu silnika i tak bedzie trzeba to dobrze odpowietrzyc i sie okaze ze jest to samo a silnik po remoncie :mad2: i dalej sie grzeje :duh:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Opublikowano
Popieram Djdolar,tyle mu radziliście i podpowiadaliście a kolega sadzi w zaparte ze musi zobaczyć jak wyglada głowica od spodu,jak chudnie portfel i jak smakuje porażka po wczesniejszych ceregielach.Ja osobiscie nie przeżywałem odpowietrzania ale szwagier jak najbardziej,przeklął na amen ten zabieg.Był cierpliwy i nie wpindolił głupiej kasiory w serducho i durnych magików.Niech wali w zaparte.Amen i POzdr
  • Moderatorzy
Opublikowano

Zrobił jak uważał.

Niektórym same opony spadają i też dobrze.

Nie ma o co toczyc piany,bo też nie wiadomo czy macie 100% rację,jak kolega pisał próbował odpowietrzac (dwa dni).

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Auto odpowietrzane bylo chyba z 8 razy. ja sam dwukrotnie robilem to tak jak mi napisaliscie. i nic to nie zmienilo. Auto samo sie przeciez nie naprawi przez patrzenie na nie i czytanie wiadomosci z forum. Nie znam sie na mechanice na tyle zeby cokolwiek poza odpowietrzeniem innego zrobic. to moim zdaniem bylo jedyne rozwiazanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.