Skocz do zawartości

V8 4.0 bierze płyn chłodzocy. Co robić??????????????????????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Co jakiś czas musze dolewać płyn do chłodnicy, ponieważ znika... Nie ma wycieków tak więc to odpada. Czy ktoś może podpowiedzieć co w następnej kolejności sprawdzić????
Opublikowano
To ciekawe. Mialem dokladnie to samo w swojej e34 540i. Dolewalem tak co tydzien ok 0,5-1 l. nie wiem dlaczego. Tez nie mialem wyciekow. chyba po prostu mi wyparowywal. Nie wiem. Wkurzalo mnie to tez.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
To że nie widać to nieznaczny że nie ma wycieku. Np. może być w takim miejscu że kapie na gorący kolektor czy silnik i po prostu paruje...
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Witam. Co jakiś czas musze dolewać płyn do chłodnicy, ponieważ znika... Nie ma wycieków tak więc to odpada. Czy ktoś może podpowiedzieć co w następnej kolejności sprawdzić????

 

A nie kopci na biało jak lokomotywa w chłodne dni ?

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Na Twoim miejscu przyjrzałbym się dokładnie i pomacał palcem od spodu pompkę wymuszającą obieg dla nagrzewnicy znajdującej się pod zaworami do ogrzewania. Często bowiem gdy nigdzie nie widać wycieków, a płyn znika to wyciek jest właśnie tam i systematycznie sobie potrafi kropelkować na karoserię i wygłuszenie ściany grodziowej.
Opublikowano
No biały dym z tłumika w chłodne dni leci i faktycznie jak z lokomotywy, lecz z 4 l pojemności to chyba musi coś lecieć i jeszxcze mam LPG a przy spalaniau gazu woda się wytwarza, która potem odparowuje. Tak więc nie wiem tak dokładnie czy to woda z chłodnicy idzie w tłumik czy para ze spalania gazu
Opublikowano
No biały dym z tłumika w chłodne dni leci i faktycznie jak z lokomotywy, lecz z 4 l pojemności to chyba musi coś lecieć i jeszxcze mam LPG a przy spalaniau gazu woda się wytwarza, która potem odparowuje. Tak więc nie wiem tak dokładnie czy to woda z chłodnicy idzie w tłumik czy para ze spalania gazu

 

 

Mój kopci teraz dosyć mocno i mnie to wkurza :zlosc: , czasami woda leje się z wydechu. Ostatnio zrobiłem trasę ponad 500 km i po powrocie zauważylem, że nie kopci wcale :?: Na drugi dzień znowu zaczął parować, może w wydechu zbiera się woda i potrzeba czasu żeby odparowała dlatego po dłuższej trasie przestał dymić.

 

Co do ubytków płynu to od sierpnia dolałem niecały litr a więc znika choć niezbyt dużo.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Witam. Co jakiś czas musze dolewać płyn do chłodnicy, ponieważ znika... Nie ma wycieków tak więc to odpada. Czy ktoś może podpowiedzieć co w następnej kolejności sprawdzić????

 

spróbuj go zalac koncentratem i nie rozcienczaj, obserwuj wtedy co sie bedzie działo. Mocno skondensowany płyn zostawia czesto po sobie w trakcie odparowywania biały nalot.

A jak pracuje silnik, nie ma zadnych problemów z niedopalaniem na jakis cylinder? Jak wygladają swiece?

 

pozdr

Bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Opublikowano
Leje koncentrat ALMATIN 50 na 50 z wodą, co do nalotu to musze się przyjrzeć. Świece zmieniałem, ale starym nie przyglądałem się, ale raczej podejrzanie nie wyglądały, rzuciłoby się w oczy. Co do niedopalania to zauważyłem tylko, że jak jest zimny to czasem nie ciągnie jak nalezy jak się startuje.
Opublikowano
Zaraz, zaraz, watek jak by sie urwal. W moim e34 musze dolewac tak z litr plynu raz na pol roku. Do tej pory uznawalem, ze to moze nie za bardzo normalne ale mozna wytrzymac. Czy mam rozumiec ze jak w zimne dni ciagnie sie za mna biala para (a tak sie dzieje) to znaczy, ze uszczelka pod glowica puszcza? Albo, ze przedostaje sie do oleju? O matko!
Opublikowano
jak jest zimny musi dymić, to jest normalne.często wycieka z trójnika przy podłączeniu gazu a zostaje na osłonie silnika.nie jest normalny ubytek płynu chłodzącego.mam taki sam silnik w e-39 i mi nic nie ubywa.
czasami się mylę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.